...
Okuldan çıktıktan sonra Azra'nın mezarlığa doğru gittiğini gördüm. Mimiklerim bir anda değişti. Bu saatte kim o mezarlığa gitmek isterdi ki.
Mezarlıkta Azra'nın oturduğunu ve birşeyler yazdığını gördüm. Sanırım günlüktü, kilidi vardı. Bir kaç saniye sonra beni gördü, irkildi ve dizini sertçe taşa çarptı.
-" Senin ne işin var burada?" Dedi.
-"Mezarlıkta günlük mü yazıyorsun?"
-"..."
-"Dizin kanıyor iyi misin?" Ya şuan işler ters giderse diye geçirdim içimden. Azra eliyle dizine dokundu ve elinde kanı gördüm. İstemsizce ; dişlerim sivrileşti , damarlarım belirginleşti ve gözlerim kıpkırmızı oldu. Hemen arkamı döndüm ve bu kısa sürdü, hemen geçti. Beni böyle görseydi kasaba ayağa kalkardı. 100 yıllar önce kardeşim kasabada bazı insanları ısırdığı için bu olayı bilenler hala vardı, ne kadar saldırgan bir hayvan sansalar da o kardeşimdi. Ve Azra:
-"Ben iyiyim de, Sen bir tuhafsın rengin falan soldu."
-"İyiyim . Bir şey yok. Gel sana eve kadar eşlik edeyim ne kadar iyiyim de sen de dizin kötü"
-"İyi olur aslında." Azra'nın kalkmasına yardım ettim. Birlikte yürümeye başladık. Yolboyu onu izledim. Gözleri harikaydı.
-" geldik" dedi Azra
-" ne çabuk " dedim
-" Evet hızlı geçti Yarın görüşürüz eşlik ettiğin için teşekkür ederim."
-" Birşey değil. Görüşürüz " dedim ve arkamı dönünce "Muhteşemsin" dedim içimden.
Onunla birlikte yürümüştüm Çünkü Belda ya çok benziyordu korkuyordum ya Geri döndüyse dedim Azra'yı görür görmez Ama Azra daha iyiydi, onunla alakası yoktu rahatlamıştım Sonuçta Belda yüzünden böyle Vampire dönüştüm sevdiğim biri beni ısırıp Vampire dönüştürdü. Belki de öldürmek için yaptı Ama şu an çok farklıydı vampir olan bendim Ve sevdiğim kız bir insandı endişeleniyordum ya benden korkarsa zaten onu kaybetmemek için bunu gizliyordum en kısa zamanda bir kolye hediye etmeyi planlıyorum. Vampirlerden konulması için gerekli olan bitkiyi kolye koyacağım Her neyse eve gitmek için mezarlığın israfından dolaşırken Azra'nın güldüğünü Gördüm aldım düşürmüş olmalı yarın veririm dedim Eve geldiğimde Azra'nın defterini masanın üzerine bıraktım ve asla okumayacağım dedim Aklımda hala Azra dolaşırken şunu anladım Ben bu kıza AŞIKTIM🖤3 SAAT SONRA --"
Uyumadan önce her zamanki gibi günlüğümü yazmaya başladım
"" Sevgili Günlük:
Bugün okula benim gibi yeni başlayan bir kız gördüm Azra Benim dikkatimi çok çekti Belda'ya çok benziyordu fakat davranışları tamamen farklıydı Belda; kendini iyi gösterip en kötü şekilde vuruyordu insana Ama Azra insana huzur veriyor ve çok iyi kalpli.
Okulda Azra ile tanışmaya vakit bulamadım sürekli Gözetliyordum ve de fark ettiğini düşünüyorum çünkü mezarlıkta tanıyor gibi konuştu ve bugün vampirlik konusunda Sadece bir kez Kendime hakim olmak zorunda kaldım bugün öyle maceralı geçmedi.Sadeydi.