XXX. Fejezet

556 46 15
                                    

Vasárnap van. Legkésőbb estig el kell húznom innen a csíkot. De addig is szórakozom kicsit! 

A vadkantól loptam egy világos nadrágot, meg egy jó kis rugós zsebkést. 

Egy zsebkéssel rengeteg dolgot lehet művelni kár, hogy most nincs kedvem lassan csinálni. Valakit fél percen belül meg kell ölnöm vagy szétrobbanok! 

Hogy volt képes ő az ÉN testemmel összefeküdni azzal a szőke madártejjel? 

Olyan undorító, hogy mindjárt behányok. Négykor arra ébredni, hogy tudod, nem ölheted meg. 

De még csak fel sem ébreszthettem, mert utánna pillanatragasztó üzemmódba váltott volna. Meg persze a nyanyát, meg a horkoló férjét. Úgy mentem el, mintha nem is én lettem volna. De megtérül a befektetés! 

Messzire elcsatangoltam, de nem ész nélkül! A célom New York talán egyetlen igazi, zöld területe. Egy régi vasútvonal mellé kiépített park, elburjánzott növényekkel és viszonylag jó takarással. Tökéletes egy temetéshez! 

Fél perc… - találnom kell egy embert! 

Huszonöt… - egy vastag fa mögött falatozik valaki.

Húsz másodperc… - ott egy hájas csajszi. Tömi magába a kekszet. 

Tizenöt másodperc… - egyedül van. A környéken ő az egyetlen. Mögé lopakodok. 

Tíz másodperc… - meglököm és a hájpacni beesik egy bokorba. Lehet, hogy csak enni kelt fel ilyen korán. A kekszeszacskó elrepül.

Öt másodperc… - ráugrom és kipattintom a csini késemet. Még fel sem fogta, mi történt. Sikítani készül.

Nulla… - nem sikított. A torkába állítottam a hegyét és elvágtam az ütőerét. 

Ez szinte rosszul esett… de nem, mégsem. 

Csak mert úgy nézett ki, mint egy disznó, attól még nem teljesen az. 

Mert én állatokat nem ölök! Tisztelem az állatokat. De az emberek csak hulladékok. El kell őket törölni! És vezetni őket, mielőtt mindegyik eltűnik. Talán kifejlesztek valami halálos vírust, ami végig söpör majd a Földön. Mondjuk az lesz a neve, hooogy korona. És én leszek a koronás gyilkos. 

Konyítok a kémiához. Pofon egyszerű lesz! Én fogok a társadalmi ranglétra legtetején állni! Mert én fejlettebb vagyok, mint egy ember. Rám nem hat majd a vírus és nem lesz ellenszer! 

Ilyen az evolúció. Az erősebbik marad életben. 

És itt én vagyok az erősebb! 

Kétség - [BEFEJEZETT] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang