Priveam mândră pantofii
de catifea roșie, apoi mi-am ridicat ușor privirea pentru a-mi putea privii reflexia în oglindă . O rochie neagră cu volănașe îmi acoperea trupul . La mijloc era prinsă o panglică de culoare roșie, aproape identică cu cea a pantofilor . Mi-am lăsat parul să îmi acopere umerii și o parte a pieptului . Mi-am întins rujul de un roșu aprins și am înșfăcat o poșetuță de umăr, neagră în care mi-am așezat obiectele de care aveam nevoie . Urma să merg la o petrecere organizată de celebra echipă de basket a școlii, cu ocazia ultimelor zile de vacanță .
Am mai aruncat o privire la felul în care arătam și am zambit mulțumită, după care am făcut o piruetă .
Am țipat atunci când ochii mei au "țintit" ușa . Jake stătea sprijinit de pragul ușii, schițând un zâmbet în colțul gurii .
M-am prăbușit pe pat și m-am uitat la el preț de câteva secunde .
Jake a rupt tăcerea .
- Deranjez?
- Nu .. eu tocmai plecam . am spus eu aranjându-mi poșeta
- Am vrut să intru, dar .. Ăă nu contează .
M-am ridicat, așteptând ca el să elibereze calea .
Ochii lui mă scanau de sus în jos, buzele lui depărtându-se încetul cu încetul .
Când am încercat să îl ocolesc, și-a izbit palma de tocul ușii, la câțiva centimetrii de fața mea . Am tresărit .
- Îmi poți da voie sa trec? O sa întarzii . am ridicat eu tonul
- Unde pleci? a întrebat, în ochii lui citindu-se neliniștea .
- La petrecerea lui Brad . am spus privind cum i se încordau venele .
- Nu, nici gând, la naiba, nu te pot lăsa să mergi!
- Cum adică "nu mă poți lăsa"? am chicotit eu . Nu ai nici un drept asupra mea, Jake . În plus, sunt destul de sigură că pot avea grijă de mine, nu am nevoie de un bodyguard .
- La dracu, Sophie! Nu vreau ca tu să mergi la petrecerea asta, bine? Nu singură! Îl știu pe Brad, îi știu pe toți. Și nu vreau să înnebunesc știind că te-am lăsat să mergi . Știu că nu mă suporți, dar prefer să mă urăști decât să pățești ceva . Și dacă chiar ții atât de mult să mergi la petrecerea asta afurisită, vin cu tine .
M-am uitat la el încercând să găsesc o picatură de amuzament în privirea lui, ceva .. Ceva care să dovedească că nu îi pasă, dar îi păsa . Ceva care sa dovedească că nu sunt fata care i-a pus capac, dar eram . La dracu, eram, și nu era nimic bun în asta . Deveneam obsesia lui . Deveneam ceea ce nu voiam să devin . Nu voiam să fiu obligată să mă îndrăgostesc de el .
[...] Înotam în marea de oameni din camera întunecată ținandu-mă de brațul lui Jake . Mi-a aruncat o privire călduroasă, o privire care mi-a încălzit sufletul . Care a topit toată furia pe care o adunasem în drum spre petrecere . Oricât de mult mi-aș fi dorit, nu puteam fi stresată în preajma lui .
Inima mi-a sărit din piept când un tip beat m-a smucit cu fața către el tragându-mi de rochie . Am încercat să îl opresc, însă Jake s-a întors și a lansat un pumn zdravăn în falca acestuia, trăgându-mă cât mai aproape de el .
- Ești în regulă? m-a întrebat puțin agitat .
- Da, sunt bine .. dar el nu pare să fie bine . am raspuns eu întorcându-mă pentru a vedea trupul fără vlagă al tipului care zăcea întins pe podea .Am chicotit .
- Nu vreau să te atingă, nu vreau să te atingă nimeni . Nu mă pot împăca cu ideea ca cineva să se apropie de tine .
[...] Ne-am continuat drumul prin mulțime până când am dat nas în nas cu Brad .
- Heey, ia uitați cine e aici! Mă bucur că ai venit, frumoaso, chiar mă gândeam la tine .
Brad m-a tras în brațele lui puternice și m-a îmbrățișat strâns .
Privirea lui a rămas fixată pe decolteul meu . Jake l-a fulgerat cu privirea .
- Jake, mă bucur să te văd! exclamă Brad bătându-l prietenește pe spate.
Jake s-a mulțumit doar să schițeze un zâmbet cât se poate de "convingător" .
[...] M-a înșfăcat de șolduri și am observat că avea o altă expresie - era aproape serios . Mi-am trecut mâna peste pieptul lui fără cusur și peste mușchii abdominali care se contractau și se relaxau în ritmul muzicii . M-am întors cu spatele la el, zâmbind când el mi-a cuprins talia cu brațele . În clipa în care m-a lipit de el, mișcările combinate cu alcoolul mi-au trezit gânduri care numai prietenoase nu erau .
Mi-am ridicat puțin rochia și i-am fixat mâna pe coapsele mele catifelate, însă el a ezitat . Mi-a aranjat rochia, plasându-și mâinile acolo unde le erau locul, pe șoldurile mele .
Mi-am lipit buzele de gâtul lui parfumat și am șoptit :
- Haide, știu că tânjești dupa mine .
A dat dezaprobator din cap .
I-am apucat iar mâinile, plasândui-le pe sâni, apoi l-am sarutat, dar m-a respins .
- Ești beată, haide, te duc acasă .
- De ce mă respingi, Jake? Haide odata, știu că și tu vrei! am țipat eu izbucnind în plâns .
În încăpere s-a lăsat o liniște ucigătoare și toate privirile erau ațintite spre noi . Jake a lăsat capul pe spate, pufăind, cu ochii închiși .
- Hai, omule! Fata e încinsă, de ce nu o satisfaci? spuse Nate, unul dintre membrii echipei lui Brad .
- Tacă-ți gura, Nate! a spus Jake cu dinții încleștați
- Jake .. am spus știind că asta nu avea să sfârșească tocmai bine .
- Uite, știu că gagica tocmai te-a excitat, dar asta nu este problema mea . a râs el odată cu toată încăperea .
- La dracu, Nate, ți-am spus să taci! Jake s-a năpustit asupra lui, "îndesând" câțiva pumni în fața lui Nate, după care l-a azvârlit într-un perete .
- O să îmi plătești, Malik . mormăi Nate cu fața plină de sânge .
Jake s-a aplecat și m-a luat în brațe, apoi s-a întors spre el .
- Abia aștept .
CITEȘTI
Sophie
FanfictionSophie Wright este o fata buna, nu bea si nu vorbeste urat si are haine cuminti in sifonier . Crede ca s-a distantat suficient de lucrurile intunecate din trecutul ei, dar cand ajunge la colegiu impreuna cu prietena ei cea mai buna, dorinta de un no...