Ross ile çok mutluyuz. Alçım çıktı. Okullar tatil. Gönlümuzce takıliyoruz. O kızdan da bir daha ses seda çıkmadı. Yarın Ross, Riker, Rocky, Rydel, Ellington ile tatile çıkıyoruz. Gidecegimiz yeri bilmiyoruz. Her şeyi Ross ayarları. Bize hiç bir şey söylemiyor. Süpriz yapıcakmış bana. Tabi ağızlarından kaçırmasınlar diye de kimseye söylemedi. Bu işle uğraştıgı için de 3 gündür sadece 5-10 dakikalık telefon görüşmeleriyle idare ediyoruz. Ne yapalım beyefendi bu süprizi çok önemsiyor. Ben de şu an tatil için kendime bavul hazırıyorum. Orda 1 ay falan kalıcakmışız. Yani bir aksilik çıkmazsa. Bavula ilk önce okuyacağım kitapları, bir karalama defteri, kalem koydum. Vazgeçilmezlerim. Tabii eeee şey Ross dan sonra Kdksjdjdj. Şimdi bir bakalım neler var yanıma albileceğım. Imm şu üzerinde kırmızı sanırsam gelincik olan dizlerimin biraz üzerinde biten. Belinde ince bir kemer olan krem rengi elbisemi, ona uygun olan kırmızı geçenlerde Ross un aldığı R5 konverslerimi, yine elbisemin kremine uygun olan saç bandını aldım şu içinde tel olupta istenilen şekilde saçları tuuturabilduğimiz. Bu kombini bavula buzelce koydum. Sonra dolabımdan birkaç tane daha kombin yapıp onlarıda yerleştirdim. Tamam birkaç tane değil bayaga fazla. Ross la olan o itiraflarla geçen günden sonra giyimime biraz önem vereyim diyip Rydel le alışverise çıkıp bir çok şey almıştım. Neyse. Arada rahat edebileceğim pjama takımlarımı, eşortmanlarımı, şortlarımı, askılilarımı, tişörtlerimi(onlaradn pek fazla almadım, Ross benimle paylaşabilir diye düşündüm djsksjdjsj) aldım. Birazda çanta falan tıktım yine bavula. Sonunda ise 2 büyük, 1 küçük boy bavulum vardı. Sonra onları çekçeklerunden çekerek merdivenlerden aşagıya indirdim yarına hazır olsun.
Annem ve babam izin vermişti bu tatile gitmeme Ross a güveniyorlar ve aramızdakileri onlara anlatmıştım. Babam biraz kıskansa da zamanla alışıyor bu duruma. Yani hayatımda insan başka bir erkek daha olmasına.
Bavullar tamam. Başka yapmam gereken birşey yok o zaman bir düşa girip yorgunluğumu atayım.
Duştan çıktım. Biraz kitap okuyorum şu an.
"Nina hadi sofraya gel yemek yiyoruz."
"Tamam enne geliyorum"
Kitapta kaldığım yere Ross ile beraber yaptığımız kitap ayracını koydum. Şimdi aklıma o gün geldi.
Şu anda kiatp okuyorum tam kitaba dalmıştım ki kapı çaldı. Demi açar diye hiç istifimi bozmadım. Dediğim gibi Demi kapıyı açtı. Annemler gelmiştir nasıl olsa.
"Kitap mı okuyorsun sevgilim? "
Diyip yanıma geldi.
"Aaaa Ross seni beklemiyordum. Sabah beraberdikya. Şaşırdım doğrusu."
Ben de o sevinçle Ross un boynuna atlayınca kitap elimden düştü. Sayfalar kapandı.
"Sakin ol sevgilim. Ben bir yere kaçmıyorum. "
Diyince ikimizde kıkırdadık ikimizde.
Sonra yere düşüp kapanan kitaba gözlerim kaydı.
"Ross kitap kapandı şimdi nerede kaldığımı da unuttum seni görünce. Ne oluyodu. Sinemaya mı gidiyordular? Kıkırdıyordylar sanırım.Offff Ross! "
"Bir şey diyeceğim Nina. Bence beraber ikimize de birbirinin aynısı olan kitap ayraçları yapalım hem kitaplarımiz yıpranmaz kaldığımız yeri işaretlerken. Hem de her kitabı açtığımızda ve kapattıgımizda birbirimizi hatırlar gülümseriz. Gerçi ben seni aklımdan çıktığın bir saniye bile yok ama neyse."
"Rooooss! "Diyip omzuna hafifce vurdum. Hissetmese bile 'ahh' yaptı ve ben kıkrıdadım.Sonrasında ise önce malzeme almak için dışarı çıktık sonra da beraber ayraç yaptık.
"Nina gelmiyormusun çiçeğim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansın Dönüşü
FanfictionNina adında kendini hayattan soyutlamış bir genç kızın bir kaza üzeri Ross Shor Lynch ile tanışıp sonra da R5'i tanıyıp onlarla arkadaş oluşunun hikayesi. Bakalım Nina nasıl bir arkadaşlık serüveni yaşayacak ve Ross ile arkadaş kalabilecek mi?