Lumos!
Drodzy czarodzieje i czarownice! Mamy zaszczyt ogłosić wszem i wobec, że otwieramy nabory do naszej szkoły!Dobrze, zacznijmy jednak od początku. Na pewno nasuwa się Wam na myśl zasadnicze pytanie - na czym w ogóle ma polegać ta szkoła?
Tak, musimy przyznać, ze to pytanie w punkt i z chęcią udzielimy na nie odpowiedzi.
Tu sprawa robi się bardziej zawiła, więc proszę posłuchać (a raczej przeczytać):
Po pierwsze, nasza Polska Wirtualna Szkoła Magii i Czarodziejstwa Fiocaleus ma cztery domy. Każdy z nich został wymyślony przez jedną z czterech założycielek, dyrektorek, czyli nas.
Pierwszy dom - Wolfin [dom pełny]
Założycielka: _neolia_ / _eritvixe_
Cechy: Wredność, wierność, mądrość, obojętność, odwaga
Kolory: Złoty i szary
Symbol: Wilk
Cytat: "Zawsze nazywaj rzeczy po imieniu. Strach przed imieniem wzmaga strach przed samą rzeczą"Kolejny dom - Asterioss [dom pełny]
Założycielka: _aveaxie
Cechy: Odwaga, inteligencja, arogancja, wyobraźnia, szczerość
Kolory: Błękit i biel
Symbol: Sowa
Cytat: "Nawet najgorsza prawda jest lepsza od najpiękniejszego kłamstwa"Kolejny dom - Niraquil [dom pełny]
Założycielka: xverxima
Cechy: Upór, braterstwo, pewność siebie, wrażliwość, sarkastyczność
Kolory: Czerń i srebro
Symbol: Orzeł
Cytat: "Czasem milczenie przynosi więcej odpowiedzi niż kolejne pytania"Ostatni dom - Lignum (łac. drzewo), [dom pełny]
Założycielka: CzytamWiecJestem
Cechy: Kreatywność, ambicja, wytrwałość, spryt, otwartość na wiedzę i nowe doświadczenia
Kolory: Fiolet i brąz
Symbol: Drzewo (za tym kryje się symbolika: kolorowe kwiaty - kreatywność, liście rywalizujące o dostęp do światła - spryt, gałęzie pnące się do gwiazd - ambicja, głeboko sięgające korzenie - wytrwałość, stale rosnący pień - otwartość na wiedzę, nowe doświadczenia, czyli rozwój)
Cytat: "Wszystko jest możliwe, jeśli tylko nie brak ci tupetu"Do domów możecie przydzielić się samodzielnie, ale aby ułatwić wam decyzję zrobiłyśmy quiz, który pokaże wam, do którego domu najbardziej pasujecie. Link znajdziecie w opisie.
Ponadto z każdego domu wybrani zostaną prefekci.
Dobrze, domy już omówione, więc przechodzimy do kolejnego, równie ważnego pytania - jak to wszystko ma przebiegać?
Rozdziały będą pojawiały się w dwóch formach. Albo będą to lekcje, albo roleplaye.
Lekcje, jak to lekcje - będą z różnych przedmiotów z "Harry'ego Pottera" - z Eliksirów, Zaklęć, Zielarstwa... Można by jeszcze długo wymieniać.
Na lekcjach nauczycielki (czyli my) będziemy omawiać różne zagadnienia. Będziemy także, jak na prawdziwą szkołę przystało, zadawać wam prace domowe, ale spokojnie, będą raczej przyjemne.
Za prace domowe będzie można otrzymać punkty dla domów, bo oczywiście Puchar Domów będzie pod koniec roku przyznany.
Do tego dojdą różne konkursy i wydarzenia, za które także będzie można dostać punkty lub inne nagrody.
Sprawa z lekcjami jest już chyba jasna, więc teraz czas objaśnić roleplaye.
Otóż, wbrew temu, co wmawiają nam mugolskie szkoły, nauka to nie wszystko i zabawa także jest bardzo ważna. U nas rozrywek nie zabraknie.
Co jakiś czas będą pojawiać się rozdziały z roleplayami. Będziecie w nich mogli wcielić się w życie prawdziwego czarodzieja/czarownicy i brać udział w wielu wydarzeniach polskiego świata magii.
Roleplaye będą odbywały się w szkole, na wycieczkach, turniejach... Słowem - nudy nie będzie!
Chyba już objaśniłyśmy, o co chodzi w tej książce. Jeżeli macie jakieś pytania, śmiało pisać. Nie gryziemy (jeśli już, to stosujemy Crucio).
\_/ <-------- to koszyczek na pytania, chętnie udzielamy odpowiedzi
Przejdźmy więc do kluczowej sprawy, a mianowicie zapisów. Dostanie się do naszej szkoły jest bardzo łatwe, należy tylko wypełnić poniższy formularz.
Zapisy na ten rok szkolny zamknięte!
______________________________________
1) Imię i nazwisko waszej postaci (może być wymyślone, ale musi być polskie, bo to przecież polska szkoła):
2) Krótki opis wyglądu postaci:
3) Krótki opis charakteru postaci:
4) Dom w Fiocaleusie:
5) Różdżka:
6) Patronus:
7) Bogin:
8) Inne (jeśli chcecie napisać coś jeszcze o waszej postaci):
______________________________________Tutaj przyjmujemy zapisy na drugi rok szkolny, formularz pozostaje ten sam.--->
Na razie wszyscy są na pierwszym roku, ale wyodrębnimy kilka roczników, jeśli będzie więcej osób.
Ok, to już chyba wszystko. Serdecznie zachęcamy do zapisywania się i życzymy miłej zabawy! Nox!
CZYTASZ
𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞
Random[zakończone] Witaj w Fiocaleusie - Polskiej Wirtualnej Szkole Magii i Czarodziejstwa! My, cztery założycielki, serdecznie Cię zapraszamy - potrzebujemy uczniów do naszej szkoły. Zainteresowany/a? Wejdź zatem w nasze skromne progi! Za okładkę dzięk...