Deel 2: H 21

392 37 1
                                    

Liv pov.
Wat moet ik doen schreeuwt een stemmetje in m'n hoofd.
"Jij blijft hier", lacht Dave gemeen. "Laat mij gewoon gaan rot vampier!", zeg ik boos en bang. "Nee!", zegt Dave.
Dave pakt mijn arm en draait hem om. "Aaahhhh", gil ik. "Hou gewoon je mond", zegt Dave.
Opeens doet Dave iets wat ik helemaal niet verwacht had. Hij doet iets bij mijn keel en ik zie zwart voor mijn ogen. Hij heeft mij niet gebeten maar hij heet iets anders gedaan.
Sarina pov.
Vandaag is de dag. De dag dat we Liv terug krijgen. Ik kijk op de klok. Nog een half uur en dan zie ik haar. Ik hoop zo dat alles goed gaat met haar.
Liv is al een half jaar ontvoert. Zou ze wat verandert zijn?
Opeens tikt iemand op mijn schouder. Ik kijk op en zie Seth. "We gaan", zegt hij. Ik was diep in gedachten verzonken.
Ik pak Seth's hand en loop naar buiten.
Later..
We zijn op het veld met de hele familie en vrienden. "Waar zijn ze?", zeg ik. "Ze zijn er over 1 min", zegt Alice. Ik knik.
Ik ben zo blij dat we een nep hart in het doosje hebben gedaan.
We wachten en wachten. Opeens zie ik in de verte een paar stipjes. De stipjes worden steeds groter en het worden er steeds meer. "Ik hoop zo dat we met genoeg zijn", zeg ik. Seth pakt mijn hand.
Als de grote groep vijftien meter voor ons staan zegt pap: "Hallo Dave"
"Hallo", zegt Dave terug.
Ik bekijk de groep vampiers maar ik zie geen Liv.
"Waar is Liv?", zeg ik. "Je die geef ik aan jullie als ik eerst het hart van jullie krijg lacht Dave gemeen.
"We Willem eerst Liv zien", zeg ik. "Nee eerst wil ik het hart en dan krijgen jullie Liv", zegt Dave.
"Ik haal het zwarte doosje uit mijn zak en geef het aan pap.
"Kom maar hier brengen", zegt Dave. Pap loop naar de groep vampiers maar blijft twee meter voor hun staan.
"Eerst wil ik Liv zien", zegt pap. "Nee eerst wil ik het hart", zegt Dave met een Bozen blik. Dave en pap kijken elkaar een paar min aan maar uiteindelijk geeft pap toch het doosje.
"Waar is Liv?", zegt hij. "Nou die kon niet komen", zegt Dave met een gemene glimlach. "Wat!", Gil ik.
"We hadden een deal", zegt pap. "Ja dat hadden we maar die gaat nu helaas niet door", zegt Dave.
"Waar is ze!", gromt pap. "Dat ga je niks aan", zegt Dave.
Pap rent naar Dave en het gevecht begint. De andere vampiers rennen naar ons en wij rennen naar hun.
Na vijf min zijn alle vampiers dood. Alleen pap vecht nog met Dave. Opeens hoor ik een heel hard gekraak en ik zie dat pap Dave's hoofd in zijn handen heeft.
We steken alle lichamen en stukken lichaam bij elkaar en steken het in brand.
"Gaan we nu Liv zoeken?", zeg ik. Iedereen knikt en we volgen het spoor waar Dave is vandaan gekomen.

Please VOTES + COMMENTS.
Xxx

Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu