Pacatele lui Flavio Ricci

42 4 0
                                    

Perspectiva Lili

Inca o saptamana a trecut de la moartea lui Charlie. In total trei. Politia inca nu a reusit sa gaseasca trupul. Au spus ca vor incepe sa foloseasca acum si caini speciali. Proabil vor folosi caini care vor trebui sa ia urma unei persoane vii. Fapt care ne va mai procura ceva timp. Ca apoi sa ii foloseasca pe cei care depisteaza cadavre.

Nu ca timpul ar ameliora durerea din inima mea. Ce i-am spus lui Deb in living, a fost intreg adevarul. Si totusi...am omis sa ii mai dezvalui inca un detaliu.

Faptul ca nu am trecut niciodata peste despartirea de Flavio. Am fost folosita si ranita. Iar in final, ironic, am fost cea care i-a adus sfarsitul.

Sunt singura in casa, cu fratele lui Charlie. Katherine se afla in camera de la etaj. Probabil vorbeste si acum cu parintii ei pe skype. Nigel e singurul ramas si acum in living. Nu a mai facut vreun scandal, de atata vreme. Inca ma intreb uneori ce are de gand.

-Ma urati asa mult, nu-i asa? il aud cum vorbeste brusc. Si tresar.

-Poftim? reusesc sa ingaim mirata. De ce ai crede una ca asta?

-Fiindca o vad in privirea voastra. Abia asteptati sa scapati de mine. ochii lui devenira ca otelul. E clar ca ascundeti ceva.

-Nu ai decat sa crezi asta, pana la final. ii dau replica. Desi simt cum mi se pune un nod in gat. Dar ma simt si coplesita de manie. Nigel habar nu are de nebunia fratelui sau. Ori de faptul ca EL ar fi putut sa fie acum un criminal cautat, si nu Dante. Charlie din padure nu e Charlie pe carel-am cunoscut. Incerc sa separ cei doi tipi in mintea mea, desi sunt unul.

Nu pot sa accept inca faptul ca Charlie era un astfel de monstru insetat dupa razbunare.

Desi, m-a ranit.

Insa, adevarul e ca l-am ranit la randul meu.

Aproape ca ne-am distrus reciproc.

De aceea e periculos sa te joci cu inima unui barbat.

-E atat de gresit, Lili? ma mir ca mi-a retinut numele. Si ma intorc spre el. Crezi ca eu nu am propria mea viata? Acasa, am o iubita care ma asteapta. Sora mea si acum doreste sa se intoarca. Nu ii place aici. Nu e asta viata noastra. Iubitul ei este ingrijorat la randul sau. Nu stam de placere, daca vrei sa stii.

-NU, e gresit sa vrei sa te razbuni insa, pe acea persoana.

Il vad cum tresare mirat.

-Cine a spus ca as rani acea persoana? Doresc doar sa se faca dreptate.

Nu te mai pot crede. Daca Charlie, parea asa un baiat plapand si firav, onest si cu o inima buna, a avut un astfel de intuneric, oare cat de multe umbre ai tu insa, Nigel?

Sigur mintea. Nu voi cadea in plasa lui.

-Si se va face, pentru Charlie. ii dau dreptate. Ca sa il vad cum isi duce mana la cap.

-Ma doare, e cineva din familia mea. Care s-a evaporat din senin si acum nu stiu ce sa fac. E de datoria mea, simt asta, sa aflu ce-a patit. Ii sunt frate, Chiar nici macar atat nu puteti intelege?

Aleg sa tac din gura.

-Daca era cineva apropiat si drag tie, Lili, ce ai face?

Ma gandesc la Marcus. 

Daca ar fi murit el, insa, si Charlie ar fi trait? Ce ai fi facut...Lili?

"Normal ca l-as fi urat pana la moarte pe Marcus. Desi, la randul meu am mainile patate. Desi, la randul meu sunt o ticaloasa."

-Vei afla adevarul.

-Voi il veti ascunde.

-Nu suntem implicati.

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum