ERAY "VELED-İ ZİNALAR"ADLI GRUBU OLUŞTURDU.
Eray "Pusula" kişisini ekledi.
Eray "Enenes" kişisini ekledi.
Eray "Ayazella" kişisini ekledi.Eray:Gacılar!!
Efsaaaane bir fikrim var!
Abur cubur alıp,sinemaya gideceğiz.
OLUM!BİRDS OF PREY VİZYONDAYMIŞ AQ!
HARLEY QUİNN LAN!HARLEY QUİNN!Ayaz:Abi güzel fikirmişte..
İrem ile buluşacağım.
Uzun zamandır baş başa kalmadık.Eray:Ulan dalyarrak daha dün sizin evde buluşmadınız mı?
Ne demek uzun zamandır görüşmedik?
Enes sende görüldü atacağına cevap ver aqEnes:İşim var.
Eray:Ne işi lan?
Enes:Sana ne?
Eray:OFFF!
Siktirin gidin ya.
Adamın bütün hevesine sıçıyorsunuz.Kuzey:Bir saate sizin okulun önünde ol.
Akşam seansına yetişelim.Eray:KUZEY!
ADAMSIN!
KRAL👑
REİS
AŞKIM❤Kuzey:Tamam lan sjklmozmn
Git hazırlan.
Okulun orada olmazsan beklemem.Eray:Tamaaam aşkımmmmm❤
Ağzını öpeyim senin~Başta bozulan moreli Kuzey sayesinde geriden düzelirken, hızla siyah kırmızı çizgili gömleğini ve siyah pantolonumu giydi.
Çantasını, yatağın üzerine doğru aşırı hızlı sallayıp kitapların düşmesini sağladı,içine abur cubur dolduracaktı sonuçta!
Hızlı bir şekilde odasından çıkarak,televizyon izleyen,kırmızı saçlarını topuz yapmış annesine naz yaparak seslendi."Anneeeğ!"
Annesi başını televziyondan kaldırmadı."Efendim kuzum?"Eray parmakları ile oynamaya başladı."Ya..ben arkadaş ile sinemaya gideceğimde,para verebilir misin?"
Kadın,çocuğa bir bakış atarak "Ayakkabılıktan çantamı getir vereyim oğlum." Dedi.
Eray,memnuniyetle gülümserken hızlıca çantayı getirdi.Annesi içinden yetecek kadar para çıkartıp oğluna verdi."Teşekkür ederim annem.Ben kaçtım!"
Kırmızı konverslerini giyerek evden çıktı.Okul yakında olduğu ve havalar daha soğuk olmadığı için yürüyerek gidiyordu.
Eray:Kuzeey~
Aşkuum çıktım evden.
Okula gidiyorumm.Kuzey:Tamamdır.👍🏻
.
Eray okula geldiğinde Kuzey ortalıkta gözükmüyordu,bu yüzden telefonunu cebinden çıkartarak giydirme oyununu oynamaya başladı.
Çok geçmeden önünde gürültüyle duran siyah motorla beraber ağzı şaşkınlıkla aralandı."Yok artık! Oğluuum motora bak bak be! Nerden,kimden çaldın lan?"
Kuzey,çocuğun verdiği tepkiye güldü."Atla."Dedi arkasını göstererek.Eray,telefonunu cebine koyarak Kuzey'in arkasına bindi."Sıkı tutun.Düşersen sorumlusu ben değilim."
Kuzey'in yüzündeki gülümsemeye baktı."Bu gülüşte bir piçlik seziyorum."Demeye kalmadan,motor birden hızlandı.
Eray, anlık refleks ile Kuzey'in beline sarılırken"Yavaşlamazsan sinemaya değil,karakola gideceğiz!"Diye bağırdı.
.
Abur cuburları almış,filmin başlamasına iki dakika kala salona girip yerlerine oturmuşlardı."Sevgili koltuğunu seçmek zorunda mıydık?"Diye mırıldandı Kuzey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...