Familia...
~ Din perspectiva lui Theo ~
Mi-am deschis ochii si am clipit des, incercand sa imi aduc aminte ce s-a intamplat inainte sa lesin. O durere groaznica de spate m-a facut sa icnesc atunci cand m-am ridicat in sezut. Mi-am trecut privirea prin camera si am constatat ca sunt intr-un loc complet necunoscut de mine. M-am ridicat din pat si, ajutandu-ma de pereti si de balustada scarilor, am coborat la parter unde auzeam doua voci cunoscute si una straina. In ceea ce parea living-ul casei, Liu si Jeff se certau cu o creatura inalta fara fata, imbracata intr-un costum. Cat de tare m-am lovit la cap?
- Jeff? am spus incet si acesta m-a privit, luminandu-se la fata.
- Iubito, te-ai trezit! acesta s-a apropiat de mine si m-a sarutat pe buze, strangandu-ma in brate.
Creatura s-a apropiat de mine.
- Scuze pentru mai devreme! a spus incet.
- Nu-i mare lucru, dar cine naiba esti tu? spun uimita de faptul ca poate vorbi, chiar daca nu are gura.
- Eu sunt Slenderman! creatura s-a indepartat, asezandu-se pe un fotoliu.
O voce necunoscuta, dar foarte atragatoare a urmat sa mi se adreseze.
- Iar eu, scumpa mea, sunt Offenderman! o alta creatura fara fata s-a apropiat de mine si mi-a sarutat mana.
Fata de Slender, acesta era imbracat intr-un plton lung pana in pamant si o palarie, ceva lejer. Palaria ii acoperea zona ochilor, care lipseau si la acesta. Ranjetul de pe chipul sau imi trimitea fiori de gheata in tot corpul, dar ma si atragea intr-un fel straniu. Din spatele lui a mai aparut o cretura, aceasta avea un zambet adorabil pe chip, impreuna cu palaria si papionul, dandu-i un aer jucaus si adorabil. Costumul sau era negru, dar bulinele colorate de pe el te faceau sa zambesti si sa te apropi, chiar daca asta iti aducea sfarsitul. Mainile lui erau pline de sange, in urma sa carand un sac. Banuiam ce contine. Dupa putina vorba am aflat ca se numeste Splendorman si ca cei trei sunt frati. Eram foarte diferiti, ca personalitatile unui om. Slender era serios si calm, in timp ce Offender era misterios si romantic, Splender fiind amuzant si zambaret.
In living au inceput sa vina si ceilalti din aceasta familie, momentan fiind doar barbati. Prima data a intrat un baiat inalt cu un topor vechi in mana, acesta m-a privit si abia atunci am observat ca purta o masca la gura si o pereche de ochelari pe ochi. In urma lui au venit doi baieti, amandoi purtand masti pe chip. Jeff mi i-a prezentat pe fiecare, cel cu ochelari era Ticci Toby, iar cei doi erau Masky si Hoody, acestia formand Slendy's Proxy. Cei trei radeau cu pofta din vina unei poze cu Slender in dus, pe care mi-au aratat-o si mie. Ma simteam deja parte din familie, chiar daca nu eram de mai mult de doua ore aici.
Urmatorul personaj care m-a incantat cu prezenta lui a fost un clown, numit Laughing Jack. Jack s-a apropiat de mine si mi-a zambit prietenos, costumul sau era alb-negru, dandu-i un aer de clown trist. Parul lui negru semana cu al lui Jeff, dar era mai scurt, dar ceea ce m-a amuzat cel mai tare a fost nasul sau lung si ascutit. Acesta m-a invitat in circul sau, dar l-am refuzat politicos, facandu-l sa se intristeze si sa plece.
- Theo! vocea lui Jeff m-a facut sa tresar si sa ma intorc la el, langa acesta stand doi baieti.
Primul era imbracat lejer, intr-o pereche de blugi si un hanorac, dar purta o masca albastra pe chip. Din cei doi ochi ai mastii se prelingeau lacrimi negre care m-au facut sa inteleg ca a avut o viata destul de trista. Cand s-a apropiat de mine si-a dat masca si gluga jos, lasandu-ma sa-i vad chipul real. Parul ciufulit si brunet i se potrivea perfect, dar pielea cenusie si ochii complet negri m-au infiorat putin. Zambetul de ce fata lui era atragator si misterios, dar nu se compara cu Jeff.
- Eyeless Jack, fratele vitreg al lui Jeff! vocea lui era usor ragusita.
- Theo, iubita lui Jeff! am spus zambind si dand mana cu el.
Cel de-al doilea baiat avea infatisarea era cea mai infricosatoare de pana acum. Parul sau blond ii statea rebel, cateva suvite iesindu-i de sub caciula verde de elf. Era imbracat in negru si verde, semanand cu un elf dintr-un joc vechi. Ochii sai erau negrii ca a lui Eyeless Jack, dar irisul acestuia fiind rosu aprins. Urmele de sange uscat nu lipseau din jurul ochilor sai, dandu-i un aer infricosator. Acesta s-a apropiat de mine si si-a scos caciula verde, punandu-mi-o pe cap.
- Eu sunt Ben Drownes, spune-mi doar Ben! a spus zambind si privindu-ma iubitor. Pastreaz-o!
- Mersi, eu sunt Theo! i-am raspuns la zambet si mi-am asezat mai bine caciula pe cap.
Jeff mi i-a prezentat pe restul doar din vedere, acestia doar zambindu-mi sau ranjindu-mi pervers. Un baiat, imbracat intr-un hanorac alb pe care era o inima pictata si o pereche de jeansi, mi-a zambit timid si apoi a disparut. Parul lui era alb, pe corpul si pe chipul sau fiind desenat un schelet. Ochii lui erau de un albastru limbede si senin, care erau foarte diferiti de a lui Jeff. Nunta lui de albastru e electrizanta si ma innebuneste!
- Jeff! o voce masculina necunoscuta i s-a adresat facandu-l sa se intoarca pe calcaie si sa-si scoata cutitul.
De nicaieri a aparut un barbat inalt, imbracat intr-un costum pompos si complicat. Manicile paltonului sau erau suflecate, lasandu-i bratele partial negre la lumina, degetele sale lungi se terminau cu unghii ascutite. Parul sau era rosu aprins, fiind acoperit de o palaria in dungi, acesta potrivindu-se perfect cu ochii sai de un verde superb si proaspat. Intre degetele acestuia se afla un cutit cu lama zimtata si lunga, acoperit cu sange uscat si...proaspat. De la ochiul drept pana la buza superioara avea o cicatrice sau o cusatura neagra, dar aceasta nu-i strica imaginea fermecatoare. Barbatul a disparut, ca apoi sa apara in spatele meu si sa-mi cuprinda intre degete o suvita de par.
- Tu ar trebui sa fi? intreaba apropindu-se de urechea mea si imobilizandu-ma.
- Iubita lui Jeff! am spus rece si am incercat sa-l indepartez, dar acesta nu se clintea.
Buzele lui mi-au sarutat usor urechea trimitandu-mi fiori in tot corpul, Jeff s-a apropiat de noi si a incercat sa-l loveasca dar acesta s-a ferit, dandu-mi drumul. Zambetul de pe fata lui mi-a adunat tot sangele in obraji si m-a facut sa-mi plec privirea, ceea ce nu a observat Jeff.
- Jason the toy maker, spune-mi Jason, draga mea! a spus acesta si s-a facut nevazut.
Jeff a oftat si s-a intors spre mine, zambindu-mi. L-am imbratisat si mi-am dat seama ca asa va fi viata mea de acum. Voi locui printre criminali, dar cred ca imi va place mai mult asa decat sa locuiesc singura in acea casa trista si intunecatata. In bratele mele a sarit un catel zambarez care a inceput sa imi cerseasca atentia, l-am asezat jos si am inceput sa-l mangai. Jeff s-a rezemat de un perete si m-a privit cum ma bucuram de creatura blanoasa din fata mea.
- Cum il cheama? am intrebat obosita de atata joaca si m-am asezat jos pe podea, langa Jeff.
- Smile Dog!
Smile era un caine ciudat, avand blana rosie si neagra. Acesta nu prea semana cu un caine ci cu un lup cu un zambet infiorator, dar ramanea adorabil din toate punctele de vedere.
N/A
Stiu ca acest capitol a fost cam scurt si cam banal, dar am vrut sa va prezint personajele masculine din poveste, pe langa Liu si Jeff.
Ce parere aveti de Jason? Oare le va strica relatia celor doi?
P.S. Multumesc pentru cele 10+k lecturi! Apreciez foarte mult!
CITEȘTI
Jeffy ( Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )
FanficSingurele cuvinte care pot descrie aceasta carte sunt: crima si complicatii. Sper sa va placa aceasta carte! Lectura placuta!