16. - Yoongi

386 37 0
                                    

Hned, jak Taehyung usnul, vzal jsem do ruky telefon a napsal Hoseokovi, jak to zvládá. Odepsal, že je sám na hotelu, kde zůstal po mé svatbě a opíjí se do němoty. Povzdechl jsem si. Bylo mi ho líto. 

Zamkl jsem telefon a položil ho vedle sebe. Přitulil jsem se ještě více k Taehyungiemu, pokud to tedy šlo, a zavřel oči. Netrvalo dlouho a usnul jsem i já. 

Probudil jsem se s krásným pohledem. Taehyung vešel do pokoje jen s ručníkem okolo pasu a hledal něco na sebe.

"Takové probuzení bych si nechával líbit každý den," usmál jsem se a on se mě lekl.

"To bys ale neměl mě takhle strašit," zamumlal, ale přišel za mnou a políbil mě.

"Dobré ráno," zašeptal jsem a přitáhl si ho k sobě. Jednou rukou jsem zabloudil pod ručník a zmáčkl jeho zadek.

"Nene, jsem bolavý," vyplázl na mě jazyk a odtáhl se. Povzdechl jsem si.

"Ale vynahradíš mi to," našpulil jsem na něj své rty a on přikývl. Pustil jsem ho ze své náruče a on se šel obléknout.

"Co máme dnes v plánu?" Zeptal se mě, zatímco si vybíral nějaké hezké oblečení. 

"Nejprve půjdeme na snídani, poté do Kinuta Parku, následně na oběd a potom do akvária. No a na večer jsem nám zařídil rezervaci v Ninja Shinjuku." Odpověděl jsem mu. Jen přikývl. 

Povzdechl jsem si a vstal z postele. Přešel jsem za něj a objal ho kolem pasu. Začal jsem mu pokládat jemné polibky na krk. 

"Yoongi, mám hlad," roztomile nafoukl tvářičky a podíval se na mě smutnýma očima. 

"Obléknu se a půjdeme na tu snídani," mrkl jsem na něj. Přešel jsem ke skříni, kde jsem měl své oblečení a něco si vybral. Ani jsem nad tím nepřemýšlel. Stejně jsme se tu měli zdržet jen na týden. 

"Tak pojď, baby moje," usmál jsem a za pas ho vedl z pokoje. Došli jsme do lobby hotelu, odkud jsme se vydali na snídani.

Byla výborná. Stejně, jako Tae, který se smál mým nevtipným vtipům. 

"Jdeme do toho parku?" Podal jsem mu ruku a společně jsme ruku v ruce se vydali do blízkého parku. Měl jsem štěstí, že jsem sehnal pokoj v hotelu v centru. Naštěstí ten park nebyl daleko. Nechtěl jsem chodit moc daleko. 

"Je tu nádherně, škoda, že tu nemůžeme zůstat déle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Je tu nádherně, škoda, že tu nemůžeme zůstat déle." Našpulil Tae roztomile spodní ret a já ho políbil. 

"Já vím, ale užijeme si to. Mám toho hodně v plánu," usmál jsem se na něj. Procházeli jsme se a podívali jsme si, hodně dlouho. Dokud nebyl čas na oběd. Nemohli jsme si vybrat žádnou restauraci, proto jsme si dali jen knedlíčky a vydali se do akvária. 

Celý den jsme byli na nohou, proto když jsme se dostali na hotel po výborné sushi večeři v luxusní restauraci, jsem si ihned lehl a vydechl. Sice jsem za Taehyunga utratil nemalou částku peněz, ale nevadilo mi to. Stál za to. 

"Děkuji ti za dnešek, Yoongi," řekl roztomile. 

"Nemám za co, teď se jdi vysprchovat a půjdeme spát. Musíš být unavený." 

"Půjdu, ale ty půjdeš taky. Vím, že jsi si s sebou vzal počítač, ale také vím, že tvoji kolegové to chvíli zvládnou bez tebe," políbil mě. Přikývl jsem. Nemohl jsem odolat jeho prosebnému výrazu. 

"Co si dát sprchu spolu?" Navrhl jsem. Chytil mě za ruku a s obrovským úsměvem mě vedl do koupelny. Společně jsme se svlékli a nakonec se rozhodli si napustit vanu. 

Šel jsem první a Taehyung za mnou. Sedl si mezi mé roztažené nohy a já mu dával jemné polibky na krk a na ramena. 

Vzal jsem jemnou žiňku a dal na ní sprchový gel. Začal jsem přejíždět přes ramena, po šíji, až k zádům. Celý se kroutil a nechal se opečovávat. 

"Jdeme spinkat, zítra je taky den," zašeptal jsem. Uviděl jsem, že má zavřené oči. 

Vylezl jsem z vany, vyndal ho a v náručí a ručníku ho donesl do postele. Ještě jsem na nás oba dal nějaké oblečení, aby nám nebyla v noci zima a přikryl nás. 

"Dobrou noc, lásko," políbil jsem ho, než jsem ho objal kolem pasu a oba jsme se vydali do říše snů. 

_______________________________________________________________________________

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

_______________________________________________________________________________

Konečně jsem se dostala k psaní. ♥ Snad se líbilo. ♥ 

Arranged MarriageKde žijí příběhy. Začni objevovat