8. Ce stii tu despre mine?..

43 1 0
                                    

Kiba p.o.v
Naruto- tocmai a..?
Eu- mdap.
Sakura- are o forta uriasa!
Choji- de mult nu am mai vazut o fata atat de puternica.
Lee- pai si Tsunade-sama?
Shino- Tsunade-sama este o femei, iar Cassandra are maxim 12 ani.
Eu- acum inceleg zicala aia "nu judeca p carte dupa coperta". Spun iar pe fata imi apare un ranjet.
Hinata- mi am folosit byakugan ul pentru vede fluxul de chakra...
Shikamaru- sii?
Neji- cand a lovit fata aia si a concentrat chakra in pumn.
Kankuro- si ce i rau in asta?
Hinata- pai...dupa ce si a concentrat chakra in pumn, o alta chakra..i s a infiltrat in corp.
Temari- si?
Hinata- Chakra era..malefica.si..si foarte puternica.
Gaara- trebuie sa ne asteptam la orice de la ea, nu o cunostem.
Sasuke- nu m ar mira sa vad sub chipul ala de "ingeras" mare monstru.
Kay- uuuu..asta a durut. Spune vizibil iritat de aluzia lui Sasuke.
Sai- de ce ai reactionat asa?
Kitora- ca intr un fel..a jignit o.
Suzuki- ha?
Kitora- nu ne place sa vorbim despre Cass.
Kay- noua ne place, ei nu i place.
TenTen- cine e de fapt aceasta Cassan... nu apuca sa termine ca intre ea si Naruto apara dintr o dara Cassandra, mama turbez! CUM NAIBA FACE ASTA?!
TenTen plus Naruto au scos cate un tipat de fata incat am crezut ca i explodeaza ochelarii lui shino.
Kitora- h..hei surioasa.
Kagami- foarte bine Cass.
Kakashi- asa e, ai avut o coordonare perfecta, bravo copilo se pare ca ai un sensei foarte bun. *ii zambind in timp ce isi pune o mana pe capil ei si o mangaie* dar ce e ma ea caine? Cassandra il priveste cu o fata ceva gen "daca in urmatoarele 3 secunde nu iti i ei mana din capul meu, ramai fara ea"
Kakashi- *isi retrage mana* asa... sa vedem fine urmeaza. Spune zambind.

Cassandra p.o.v
Au trecut 2 ore in care nimeni cunoscut mie nu a mai luptat. De fapt.. au luptat cativa cunoscuti dar tot nu mi a pasat. Au luptat Kiba vs un baiat din satul sunetului, Kiba a castigat, au mai fost si shikamaru vs temari, shikamaru ar fii castigat dar in ultima secunda s a dar batut pt ca nu mai avea chakra, sincer lupta dintre ei a fost misto.
Acum urmatorii sunt..Kay Nadesiko vs Cassandra Nadesiko, hai ca p asta vreau s o vad.

Kay- dar nu pot da intr o fata!!
Kitora- dar ea pot da intr un baiat!
Kankuro- lupta intre frati, hah.
Naruto- sper ca nu esti la fel de puternica ca Sakura. Spune si isi maseaza capul.
Kay- pff...de parca o fata ar putea bate un baiat!
Eu ridic o spranceana iar Kitora ii da mare pumn in cap.
Sakura- mai bine ea decat eu! Spune si ridica mainile in semn de predare.
Kay nervos incepe sa spuna.
Kay- fetele sunt slabe! Mai ales surorile mele..acum serios sunt cel mai mare! Cassandra urmeaza sa faca abia 12 ani e mult mai sla....Se opreste bruc cand realizeaza ce a zis. Eu fac ochii cat cepele dar ii inchid brusc ca sa ma calme.

Temari- "rade" dar este oprita de Hinata care da dezaprobator din cap.
Kiba- nu fii rautacios!
Kitora- e..es..esti mort.

Respira Cassandra, respira... pe dracu sa respir, imi vine sa suflu foc! Nu ma deranjeaza ca ma face de ras dar nu suport oamenii care se lauda cu ce nu sunt!

Kiba p.o.v
Kay- i..im..imi pare... nu apuca sa termine ca Cassandra cu o viteza uimitoare il prinde de guler aducandu i fata la cativa cm de a ei.
Cassandra- chiar asta crezi, fratioare? Spune punand accent pe ultimul cuvant.
Kay- d..da!
Kitora- esti prost rau frate! Sora Kagami!
Stai ce? Sora?
Kagami- Cassandra! Casandra nu! Lasa ti jos fratele!
Gai- uimitoare forta Cassandra dar ascultati senseiul, care se pare ca e sora ta mai mare!
Kagami- nu!...poarta vitezei...
Gai- SI EA ARE ABILITATEA DE A DESCHIDE CELE OPT PORTII ALE VIETII? Il i a pe Lee de gat si spune plangand.
Gai- UITE LEE E LA FEL CA NOI!

Kitora- la noi sunt putin mai diferite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kitora- la noi sunt putin mai diferite.
Gai- stiu dar totusi!
Ea inchide ochii iar atunci cand ii deschide ei devin iar de nuata aia de albastru. STIAM EU! Eram sigur ca nu mi sa parut asa cum a spus neji.
Kitora- Cass..andra sunt sigura ca el nu vorbea serios!
Kay- ba vorbeam! Spune prizand dintr o data mai mult curaj si impingand o pe Cassandra, ea lovindu se de mine..

Ii pun mainile pe spate ca sa...nu stiu ca sa o calmez cred, tot ce stiu e ca mainile mele i au atins spatele gest la care ea a tresarit...isi intoarce capul iar ochii albatrii ma cuprind facandu mi pielea de gaina..perfect, acum fica lui dracu m a pus pe lista ei de viitoare victime. Cand vede ca sunt eu si nu vreun necunoscut marie si se smuceste din "bratele" mele, pfui..a fost pe ap.. oh..nu..am uitat de Kay. In urmatoarea secunde e in fata lui Kay.

Kay- crezi ca ma mai sperii?! Si eu pot deschide poarta vederii! Inchide ochii iar atunci cand se deschid ei devin verzi.. aha pot fii mai multe culori. M am sarurat sa ti fac pe plac CASSANDRA! Nu e vine mea ca nu ti place nimic! Toti trebuie sa ti facem pe plac doar pentru ca esti un jin... nu l lasa sa termine ca pumnul ei face contact cu fata lui atata de tare incat in arunca in mjlocul arenei langa arbitru. Se urca pe bara si il priveste cu acei ochii care te fac sa tremuri.
Cassandra- CE STII TU DESPRE MINE? Tipa si deodata pana Hokagele o priveste curios.
Temarii- o sa fie o lupta interesanta.
Kitora- Cassandra nu a mai tipat niciodata, kagami-sensei, sigur totul v a fii bine?
Kagami- nu stiu Kitora.
*
*
*
Heeey sper ca v a placut acest capitol, scuzati greselile❤️❤️❤️

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum