Hayatım nerede sin sen geliyorum aşkım yürüyüş yaptım .
Tamam hadi çabuk gel kahvaltı hazır tamam aşkım .
Geldim bilen ok .Oh mis gibi kokmuş mutfak hayatım sen niye gidiyor sun tek başına beni de çağır saydın ya .
Canım abartma biraz yürüdüm sonra geldim tamam merak ettim geldim aşkım tamam .
Ben ellerimi yıkayıp geliyor um ok .
Sonra çıkmam gerek nereye hastane ye aşkım tamam .Ben seni burakayım olur mu tamam canım .
Peki hadi hazır mısın evet canım çıkalım bi süre sonra çalışmaz sın ama değilimi neden ki hamileliğin den dolayı aşkım canım daha yeni bir kaç haftalık .Bir şey olmaz ne bileyim korkuyorum işte bir şey olmaz korkma sen tamam hadi çıkalım artık ok.
Tamam inant cı aşkım benim .
Hastaneye gelmiş tim sonra umut da işe gitti odama giderken tolga bey vardı orada sonra beni görüp .Yanıma gelmişti kardelen nasıl sın iyim tolga bey siz demiştim .
Hani sizli bizli konuş mayacak tık .
Ya ağız akışkanlık işte kusura bakmayın tamam bakalım nasıl gidiyor ne nasıl gidiyor demiş tim .Hamilelik iyi şükür şu an bir sorunum yok ama umut çok endişeli neden işte bebek konusunda çok hassas anladım .
Neyse ben işime geri döneyim peki kolay gelsin sana görüşürüz tamam .
Sonra bi kahve içelim ya olur öğlen arası uyarmı sana tabi olabilir hem bana sözün vardı dimi evet .
Tamam ozaman görüşürüz .
Alo tolga efendim nasılsın olga sen misinArayan olga y dı ama tolga ile ne işi vardı bakalım .
Uzun zaman oldu dimi evet şaşırdım sen hala hastane de mi çalışıyor sun evet de sen döndün mü .
Evet yaklaşık bir ay dır burada yım ya görüşelim yanıma gel tamam olur bu gün uğrar ım sana şey söyle şu kardelen orada mı çalışıyor evet de sen nereden.
Tanıyor sun gelince anlatır ım ok yes tamam bekliyor um .
Tolga bey evet bi misafirin iz var olga hanım tabi al içeri hemen vay çok güzel sin yine bırak sulu luğu hala aynı tolgasın söyler misin buraya bana hakaret etmek için mi geldin hayır sana küçük bir işim düştü diyelim ne gibi bak tolga seninle anlaşacağı mızı düşünüyorum aksi takdirde bu tehdit mi diye düşüne yim artık adını na ne dersen .
Ne istiyor sun bak tolga senin geçmiş de, ne pis işler yaptığını ben biliyor um evet ne olmuş yani senin le ,ortak yönlerimiz var olduğu için sen den kolay bir şey isteyeceğim ne gibi mesela .
Şu yeni gelen kardelen anlamadım sen nerden tanıyor sun onu .
O benim sevgili mi elimden aldı a şimdi anladım iyi de benden ne yapma mı istiyor sun sanırım bir bebek bekliyor muş ne olmuş peki senin aklında ne var söyler misin .
Daha açık konuşayım sana bu işi sen hallerde cek sin ne işi yani bu bebek den kolay yoldan kurtulacaz sen ne dediğinin farkın damısın evet gayet açık ve net farkındayım eyer yapmaz san bütün iş hayatın kari yerini herşeyi ni bitirim olga ben bunu ona ve bebeğine nasıl yaparım ki, sen istedin mi herşey yaparsın evet zamanın da bir takım işler hatalar yaptım senin yüzünden ama artık ben .
Öyle şey ler yapmıyor um yapa caksın yok sa sonunu sen düşün kıza bir şey olmaya cak sadece bebek düşecek anladın mı sana 24,saat müddet tolgacım şimdi gidiyorum sen den haber bekliyor um sen ne yapacağı nı iyi bilirsin .
Dimi ya kariyerin yada anlarsın işte .
Anladım tamam.Görüşürüz tolga cık .
İyi de ben bunu nasıl yaparım ama yapma sam bütün hayatım biter affet beni kardelen .
Ama buna mecbur um tolga bey .
Kardelen kahve içelim mi ama ben ısmarlayacam, tamam olur böyle iyi bir kıza ben bunu nasıl yapacak tım hiç bilmiyordum .
Ama olga nın yüzünden , yapmaz sam işimi kayıp edecek dim üzgünüm kardelen .
Kahvesinin içi ,ne ilacı koymuştum ve 24saat için de bir sancı girecek ti .Kardelenin karnında ama kimse nasıl neden düştüğü nü anlayamaz ken gerisi daha sonra ...... Devamı .
Gelecek görüşmek üzere!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...