prolog

36 4 2
                                    

                 
                  Pov Zamfira

Mă trezesc  eu dimineață și mă uit la ceas e ora 5:55 ei bine m-am trezit foarte devreme de câte văd m-am sculat din pat și m-am dus la baie sa îmi spăl fata că să mă trezesc și m-am spălat pe dinți că sa nu meroase urât . Am ieșit din baie și m-am dus la dressing că sa îmi iau pantaloni cu talie înaltă și rupți la genunchi mi-am mai luat un topic și o geacă din piele neagra m-am îmbrăcat m-am dus la oglindă sa îmi fac un machiaj de zi mi-am luat ghiozdanul telefon și am coborât la primul etaj m-am dus la bucătărie și acolo era mama care gătea omleta  i-am dat un pupic pe obraz și m-am așezat la masă

- vad că te-ai trezit cam devreme
- știu mam. Eu am pur și simplu emoții de aia m-am trezit devreme.
- ok. Mâncarea e gata.
- ura îmi este foame de lup.
- ok plec la mine în cameră sa mă  pregătesc de lucru .
- bine spor la treabă mama . Pa.

M-am sculat de la masa am un măr și am plecat la stați de autobuz. Mi-am scos căștile și am conectat la telefon.
Până la urmă a venit autobuzul m-am urcat și am plecat spre universitate. Care a durat maxim 10 min e cam aproape de casă dar îmi era lene sa plec pe jos în spre școală. Am coborât și am intrat spre teritoriul scoli . Mă uitam spre oameni necunoscuți . Am uitat sa zic că sunt primul an.  Deci unde am rămas ah da cum am spus mă uitam spre oameni necunoscuți . Care sunt formați în grupuri . Grupurile sunt așa : tocilari, emo, oameni normali, majorete, echipa de fotbal , curve care stau în brațe la echipa de fotbal și cam atât. Mă uitam prin părți ca sa caut un loc departe de văzul lumii, așa sunt eu mie nu îmi place să se uite oameni la mine . Mi-am scos o carte că sa citesc , îmi iau mereu o carte cu mine că sa nu mă plictisesc . Citieam și eu . Și când cineva miea acoperit lumina era o umbră de persoana logic. Mi-am redicat privirea .  Și am văzut un mine grup de fete erau majorete după cum sunt îmbrăcate.

- hey cum te cheamă . Mă întrebat o fata cu părul lung drept de culoare negru . Ochii albaștri că cerul, un năsuc mic și drăguț , buze puțin cărnoase cu un zâmbet drăguț se vedeau dinți albi că laptele. Are un corp de diavoliță. Să zic așa .
- hey mă numesc Zamfira da pe voi cum va cheamă.
- hey mă numesc Alice îmi pare bine sa te cunosc . Fata cu par negru așa am sa îi zic de azi înainte. Să știți.
- Virginia. La fel. Ea are parul puțin scurt undulat de culoarea focului . Ochi verzi . Năsucul ei e fix că nasul lui Alice de fapt ele toate are un nas perfect . Buzele ei sunt cărnoase are și la fel toate cinci au un corp perfect.
- Yasmine. Parul ei e lung de jumătate taliei de culoare blondă ochi ei este de culoare căprui și are un corp perfect  și are buze subțiri .
- Vanida . Parul ei e saten  scurt bob ochii ei este de culoare sur-auriu.
Și are un corp perfect .
- Zoe . Părul e de culoare cafeniu. E lung crețos ochi ei este  de culoare căprui înspre negru.
- Îmi pare bine de cunoștință.
- La fel . Toate cinci la unison.
- Tu ești nouă . Mă întreb  Alice
- da fata cu par negru.
Și toate șase am râs de la porecla data de mine lui Alice.
- Wow mersi de complimente. Hmm îmi place porecla această .
- Cuplăcere . Îmi pare bine.
- îmi puteți arată unde se afla secretariatului .
- desigur că îți arătăm.

Ne-am pornit la pas spre secretariat . Cabinetul se află tocmai la etajul 5 am ajuns la ultima scară și ne-am  dus spre coridorul lung pe urma la dreapta defect înainte pe urma la stânga pe urma defect înainte după aia din nou spre dreapta . Și am ajuns la cabinetul secretariat . Am bocănit la ușă și am auzit un singur cuvînt plictisit și sec un ,, intră".

- mersi că m-ați condus pîna la secretariat.
- pentru nimik. Noi o sa te așteptam aici .
- dar nu trebuie  sa va deranjeze să mă așteptați. Cu siguranță aveți treabă în Malta parte .
- Nu ne deranjează . O sa te așteptam aici. Noi insistăm.
- ei atunci bine .

ochii negri întunecațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum