Kiri ty idioto...

647 32 13
                                    

Kirishima siedział na ławce rozmyślając. Nie wiedział jak zachowa się denki po tym jak mu powie.
- Chciałeś się spotkać... To coś ważnego? - zapytał głos za nim przez co czerwonowlosy się lekko westchnął.
-tak... Denki bo ja... chodź w bardziej ustronne miejsce?!
-dobra już
-no bo chodzi o to ze.....
-że?
-......jestem homo.....
-ooooo ja też
-serio?
-nie na niby dobra cho na lekcje
-debilu jest sobota.
- AA ZAPOMNIAŁEM!
- O czym?
- dziś sobota byłem umówiony z Shinsou!! - mruknął poddenerwowany łapiąc sie za głowę.
- leć- mruknąlem co ci za co chłopak mi podziekolwal i zaczął spierdalac 2633731km/h. Westchnąłem cicho biorąc deske i jadąc w stronę  starbucksa. Potrzebuje kawy!!

*Time skip, w starbucksie*

Zamówiłem kawe i usiadłem przy stoliku z telefonem w ręku. Po chwili na insta wyleciało nowe zdj od Denkiego.

KAMINARIIIIIDenki

Soczekk 🥤🥤 📷 fot

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Soczekk 🥤🥤 📷 fot. ShinsouIsMe

Likes: 3012

Comments:

Możliwość komentowania tego posta zastała wyłączona.

*magicznie zmieniam się w pierwszą osobę czyli kiriego 🧙‍♀️🧙‍♀️*

Uśmiechnąłem się pod nosem. Shinsou i Denki do siebie pasują. I to tak na serio bardzo. Po chwili cień zasłonił mi słońce. A dokładniej on się nim stał bo ta bląd czupryna się w nie zamieniła już jakiś czas temu. Bakugou stał nademną z swoim wiecznym wkurwem wymalowanym na twarzy.
-czego? -zapytałem zimno. Ostatnio się pokłóciliśmy. Niby o taką błachostkę, że Katsuki jest leniem bo nie chce mu się dupy ruszyć żeby się spotkać, ale po prostu nie mam już do niego siły. Podoba mi się, ale nie mogę mu powiedzieć. Jestem jedną z jedynych osób, które mają z nim dobry kontakt. A tym razem nie miałem zamiaru ustępować. Jeśli mu na mnie zależy to przeprosi.
-Kirishima ja.... UCH NIE POTRAFIE PRZEPRASZAĆ -Zaczął wydzerać się na całą kawiarnię więc złapałem go za nadgarstek, wprowadziłem z budynku i wprowadziłem do jakiejś ciemnej uliczki, po czym zasłoniłem mu usta dłonią...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Będę Polsatem! Ogl polecam wpaść na profil _kaami_ gdzie ma swoje opowiadanko Shinkami (pomagam jej troche) i rozdziały będą się pojawiać niesystematycznie. Nie wiem kiedy będę miała czas i wene ale postaram się coś wstawić jeszcze w tzw. Koeonaferie. Buziaki i papa!!

fackin' love || KiribakuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz