- 11 -

461 6 0
                                    

Oblékla jsem si spodní prádlo a přes hlavu si natáhla svetr. Ohnula jsem se pro legíny a vzápětí mě David plesknul po zadku. Nenechal mě na pokoji,pořád mě štípal,plácal a dokonce mě i kousknul.

,,Davide,chci se oblíct abych mohla jít a abys mohl pracovat," řekla jsem,když mi legíny vytrhl z rukou a hodil je někam za sebe. 

¨,,Nechci aby ses oblékala. Chci abys zůstala takhle," řekl a přejel mě pohledem od hlavy až k patě. Stála jsem tu jen v béžovém svetru s výstřihem a v černých krajkovaných tangách. ,,A už vůbec nechci,abys někam chodila," dodal.

Zasmála jsem se. ,,No tak dobře. A co budeme dělat? Lehneme si do postele,obejmeš mě a budeme se koukat na romantické filmy a předstírat,že se máme rádi?"

,,To ne. Spíš se takhle ohneš a já se budu kochat," opřel mě rukama o stůl a jemným poplácáním po zadku mi dal najevo,abych se prohnula v zádech. Naskytl se mu tak pohled na moje pozadí,který ho dokonale rozdráždil. Popadl mě a přenesl na gauč. ,,Dneska odsud asi jen tak neodejdeš Bonnie Tylerová. Chci tě šukat celou noc!" pošeptal mi do ucha a rukou vklouzl pod moje kalhotky.

,,Kde jsi byla tak dlouho?" 

Leknutím jsem sebou trhla. Z Davidovi kanceláře jsem se dostala až někdy kolem půl jedenácté a jelikož mě přepadl menší hlad,pokradmu jsem se vydala do kuchyně. Stála jsem před lednicí a koukala,co dobrého bych si dala,když najednou mě někdo vyrušil.

,,Nicole! Bože tys mě vyděsila," oddechla jsem si.

,,Neodpověděla jsi. Sháněla se po tobě Charlie s a Parvatti."

,,No já... Byla jsem u Davida v kanceláři...On... dával mi přečíst ještě nějaké papíry a dodatky ke smlouvě," zaimprovizovala jsem.

,,Aha. To je hezké," usmála se ironicky.

,,A co?"

,,Všechny jsme byli u Davida v kanceláři podepisovat smlouvy,ale žádná z nás z kanceláře neodešla jen v kalhotkách a Davidově košili," procedila skrz zuby,obrátila oči v sloub a mávla nade mnou rukou. 

Zavřela jsem lednici a pospíchala jsem ke schodišti. Nechtěla jsem s ní mluvit už ani minutu. Od první chvíle co jsem ji viděla jsem z ní měla divný pocit.

,,Kam si myslíš,že jdeš?" Chytila mě najednou za vlasy a přimáčkla ke zdi. 

,,To bolí! Pust mě!"

,,Od Davida se budeš držet dál,je ti to jasné? David může mít jen jednu olíbenkyni a to jsem já. Pracuju tady půl roku a celou tu dobu spal jen se mnou. Říkal mi,že jsem nejlepší. Garantuju ti,že jestli svůj názor změnil,tak si to za klobouk nedáš!" sykla a odešla.

Potichu jsem otevřela dveře pokoje a zase je za sebou zavřela. Holky už spaly. Zalezla jsem do postele a snažila se usnout. Dlouho se mi to nedařilo. Jsem tak blbá. Naletěla jsem Davidovi. za dnešek jsem se s ním 3x vyspala a při tom jsem si ani nepřipustila,že by tohle dělal i s jinýma holkama z bordelu. Nicole nás spolu viděla. Jestli se to tady rozšíří,budou na mě všechny zírat ještě hůř,než doteď a budou si myslet,že jsem tady jen kvůli tomu,že jsem si to rozdala s šéfem... Bože.

Druhý den ráno jsem byla vzhůru ještě dřív,než holky. Od šesti hodin jsem stála v koupelně a upravovala se. Natočila jsem si vlasy a dala jsem si záležet na líčení. Rozhodla jsem se,že dneska přijmu všechnu práci abych vydělala co nejvíc peněz a nemusela to Davidovi splácet jinak. 

Se snídaní jsem rychle skončila,protože si nicole jako naschvál sedla ke stolu hned vedle mě a Charlie a tak jsem nechtěla riskovat,že by si někdo všiml těch pohledů,které na mě házela.

Zamířila jsem rovnou na pokoj číslo 5,kde jsem měla prvního zákazníka objednaného už na osmou.

S oblečkem jsem si dneska nedala žádnou práci. Oblékla jsem si jen tmavě modrý korzet,k němu tanga ve stejné barvě,podvazky a boty na vysokém podpatku. Věděla jsem,že tohle se chlapům líbí. To jsem ale ještě netušila,co mě dnes čeká.

Doufala jsem,že na ty pomůcky ze skříně nikdy nepřijde řada,ale to jsem se spletla. Na pokoji čekal postarší slizský chlap s huňatým knírkem pod nosem. Péro už mu stálo jen co mě viděl. Neotálel s představováním a na předehře si taky moc nepotrpěl. Stačilo mu jen,abych mu párkrát jazykem přejela žalud a už mě povalil na postel. Tenkou látku kalhotek odhrnul na stranu aby se dostal k mojí díře a bez ostychu mi do ní strčil dva prsty,které si před tím naslinil. 

Zahekala jsem. ,,Mmm,koukám,že vlhneš dobře." Asi to byl věrný zákazník,protože už věděl,kde najde pomůcky,bez kterých se neobejde. Ze skříně vyndal pouta a uvěznil mi v nich ruce za zády. Položil mě na postel,ale nohama jsem pořád stála na zemi. Jak jsem tak tak stála ohnutá,znovu mi odhrnul kalhotky. Nejdřív se do mě pustil jazykem,ale dlouho ho to nebavilo a tak mi ho tam bez lítosti narval. Dost mě to zabolelo,ale nedovolila jsem si protestovat.

,,Mrzí mě to beruško,ale já si potrpím na análu."

NechtěnáWhere stories live. Discover now