Nieje až taký zlý....

19 1 1
                                    

to on, on je na vine...

Neviem prečo ma to tak vzalo...Nasledovala hodina matematiky.Keď prišla učiteľka sadla si a popýtala sa na chýbajúcich. Takto pokračovala aj slovenčina neskôr dejepis a nakoniec geografia.
Po geografii som sa rozhodla že pôjdeme s mojou kamarátkou Laurou na nákupy.Keď sme už stali v nákupnom centre oproti nám sa objavil známy chalan.Najskôr som nevedela kto to je ale neskôr mi docvaklo že je to Johnny. Nechcela som ho vidieť a už vôbec nie takto. Chcela som si užiť chvíle s mojou najlepšou kamarátkou. No namiesto toho som sa musela zapodievať s jedným hnusným chalanom.Už podľa rozprávania viete že ja ho neznášam.
Keď som ho videla snažila som sa okolo neho prejsť tak aby ma nevidel no nepodarilo sa mi to. Keď ma uvidel hneď sa pobral za mnou. Nechcela som sa s ním rozprávať ale čo už nemala som navýber.
Keď prišiel k nám opýtal sa: ,,Tessa čo tu robíš?"-,,Snažím sa užívať si chvíle s mojou kamarátkou"toto bolo jedine čo zo mna vyšlo.
Chcela som už odísť no namiesto toho Laura povedala to najhoršie čo mohla povedať.S jej úst vyšla veta: ,,nechceš ísť s nami?"V tej chvíli sa mi zrútil celý svet a tak trochu som vypľula vodu čo som pila.Áno bolo to trápne má nielen pre mňa ale aj pre Johnnyho keďže zostal celý mokrý.
Začala som sa smiať. Asi to bolo odo mňa hnusné ale to bolo jediné čo ma vtedy napadlo. Chcela som byť hnusná no nepodarilo sa to. Vysvitlo že Johnny je celkom fajn chalan a dá sa s ním porozprávať. Ale toto neznamená, že zajtra v škole už hnusná nebudem. Zachoval sa ku mne hnusne a ja mu to len tak neodpustím.Áno som tvrdohlavá a riadne. Nooo nemal sa so mnou len tak zahrávať.
Nakoniec sme išli všetci do traja do kaviarne kde sme sa porozprávali. Potom sme sa rozlúčili a každý išiel svojou cestou. Teda skoro každý. Pravdaže ma Johnny išiel odprevadiť domov len čo sa dialo počas tej cesty ma dosť prekvapilo....

Prepáčte za takú krátku časť ale aby to bolo napínavejšie musela som to ukončiť takto...

Teste sa na ďalšiu časť

Dajte like a koment❤️

Bez lásky ani na krok❤️Место, где живут истории. Откройте их для себя