Moje postaciątka

71 4 69
                                    

1. Muse Hunter

2. Mężczyzna, 27 lat

3. Wysoki, szczupły. Czarne rozczochrane włosy, w miarę słodki. Zazwyczaj zarumieniony. Niebieskie oczy. 

4. Kapitan

5. Pochodzi z odległej górniczej planety Brunatna Elsie. Dotychczas dowodził mniejszym statkom wycieczkowym, więc nie wiadomo, dlaczego go tu przydzielono. Jest też alkoholikiem, ćpunem i palaczem. 


1. Elsa White

2. Kobieta, 22 lata. 

3. Niska, niebieskie włosy w długim kucyki do bioder. Szare oczy, chłodny wyraz twarzy. W miarę słodka, ale tylko z wyglądu. 

4. Przedstawicielka Klanu Naukowego

5. Historia nie znana. Nie wiadomo kim jest ani czego się po niej spodziewać. Wiadomo, że odnosi duże sukcesy w swojej organizacji i że jest dość młoda, jak na organizację pełną staruchów. 


1. R-8000, Opór lub, jak go znali niektórzy dawno, dawno temu, Kapitan. 

2. Android, wyglądający na mężczyznę. Wiek nieznany. 

3. Wysoki, szczupły, ulizane czarne włosy. Jaskrawobłękitne oczy. Nosi zawsze idealnie prosty szary garnitur. 

4. Przedstawiciel Stripsów

5. Brak danych


1. "Rex"

2. Cyborg, prawdopodobnie był mężczyzną w swoich latach 30. 

3. Niższy od swojego szefa, szeroki w barkach. Metalowe części pokrywają mu obia ramiona, jedną całą nogę, jedną stopę, oraz część klatki piersiowej i pół twarzy. Miał brąz włosy i widoczne oko jest koloru zielonego. 

4. Ochrona Przedstawiciela Stripsów.

5. Brak danych. 


1. Lilith

2. Kobieta, wygląda na jakieś ok. 20. 

3. Średniego wzrostu, skóra biała. Czerwone oczy, białe włosy. Czerwono-czarne szaty. Ciut ciut słodka, ale bardzo creepy. 

4. Przedstawicielka Elohim

5. Nieznana, oczywiście. 


1. Lily

2. Dziewczyna, wygląda na 12 lat. 

3. Niska, czarne włosy ułożone w dwa kucyki. Blada, czerwone oczy. Czerwono-czarna sukienka, czarne buciki. 

4. Asystentka Przedstawicielki Elohim.

5. Nieznana


1. "Witchy", tak mówią na nią inni. Ona każe się nazywać po prostu Przedstawicielką Zbioru. 

2. Dziewczyna, wygląda na 17 lat. 

3. Średniego wzrostu. Ma niebieskie szaty, którymi zakrywa się całą prócz oczu i dłoni. Ma bladą skórę i ładne, szare oczy. 

4. Przedstawicielka Zbioru

5. Nieznana.


1. Romanus 

2. Mężczyzna, 40 lat.

3. Wysoki, szeroki w barkach. Ma brązowe włosy i długą, bujną brodę. Nosi czerwone szaty zdobione złotem i złotą koronę.

4. Przedstawiciel Księstw Granicznych

5. Król jednej z większych planet wśród Księstw Granicznych, oczywiście uważa się teraz za niepodzielnego władcę wszystkich. Miłego użerania się z nim. 


1. Brandon Gatlark

2. Mężczyzna, 25 lat

3. Średniego wzrostu, krótkie blond włosy, słodki. Ma żółte oczy. Nosi skromne brązowe szaty i spodnie. 

4. Przedstawiciel Księstwa Gatlark

5. Dawno zapomniane Księstwo Gatlark chciało się wyróżnić. Wysłali księcia, bo król był stary i niedołężny. Młodzik wolałby być gdziekolwiek indziej. 

Głębia RP - Nowa OpowieśćWhere stories live. Discover now