merhaba
gelinlik seçildi ama düğün gününde size sürpriz olsun :)
iyi okumalar
oy ve yorumları unutmayın :)
.................................................
O günün üstünden tam bir hafta geçti ne ben demiri arıyordum ne o beni ...
duyduğuma göre işleri olduğundan İzmir 'e gitmiş ama ailesi ne işi olduğunu bilmiyormuş ...
Bir kafede arkadaşlarımı bekliyordum , onlar haberleri duyunca hem sasırdılar hem de sinirlendiler .
Ahmet : ''kanka biz geldik '' demesiyle düşüncelerimden ayrıldım . Tebessüm ederek onlara tek tek sarılıp hep beraber masaya oturduk .
Ela :'' vay be bizim demir ' e bak sen '' dedi sesinde şaşırma ifadesi vardı. tabi abisinden beklemiyor .
elif : '' saman altından su götürüyormuş resmen '' oda şaşırmıştı tabi ki.
Mehmet : '' kanka onu bunu bırakta ,seni seviyormuş ! ne diyorsun bu işe '' dedi ortama bomba gibi düşen bir cümle ile herkes onaylayan mırıltılar çıkardı .
ben :''ne bileyim tutulmuş mal ! bana '' dedim kınayarak Ahmet hemen kendi sevgilisinden bahsetmeye başladı ortamdaki gerginlik dağılsın diye kıza git deki seni seviyorum bu mal ıse sana asığım avrat demesiyle dayağı nasıl yedim diye güle kakıla anlattı
..........................arkadaşlardan sonra ev yolu .....................
mahallemin sokaklarında sallana sallana eve doğru gidiyordum . arkamda korna sesiyle korkum ikiye katlanacak şey ise araba tam benim yanımda durması .arabanın içine baktığımda camı indirmiş bir vaziyette demiri, sinirli bir sekide ,boğaya benziyordu .
''beril normal yürü yoksa bacaklarını kırarım '' dedi bütün sinirlilikle ben korkmadım! canım hiç
''sanane be , istediğim gibi yürürüm '' dedim yoluma devam ederken arkamdan çekilmemle arabaya sert bir şekilde içine attı bi an da oldu . o da kendi tarafındaki kapıyı sertçe kapatarak arabayı sinirle ters istikamete sürmeye başladı
'' nereye gidiyoruz '' dedim sakinlikle '' evime götür beni '' dedim biraz sesimi yükselterek
o ise beni tınlamadan daha fazla gaza yüklendi bir yamacın ucunda durdu ve arabadan inerek kaputa yaslandı bende onun gibi arabadan indim ve yanına gittim aynı şekilde kaputa yaslandım o ise konuşmaya başladı
''neden beni kabul etmiyorsun ? '' dedi acı çeken bir sesle ben demirin acı çekmesi hem kalbimi acıttı hem de şaşırttı .
''seni sevmiyorum '' dedim içtenlikle anlaması için o ise sinirle kaputa yumruğunu geçirdi . eli kanamaya başlayınca üzüldüm
'' neden lan NEDEN '' diyordu sinirle , bende kanayan elini tutmaya çalışıyordum . o ise izin vermiyordu
''bırak '' diyerek tekrar ve tekrar bağırarak kaputa vurdu . ben korkudan ne yapacağımı bilemedim o an öyle bir şey yapım ki yüzünü ellerimin arasına aldığım gibi kendime çevirdim yüzünü hızlıca ayağımla yükselip dudaklarımı dudaklarına bastırdım ve sadece bekledim sasırmış olacak ki tepki vermedi gözleri yuvarlağından çıkacak kadar acıktı ve yavaşça gözlerimiz kapandı ve öpücüğü derinleştirdik o ellerini arsızca belimle popom arasında gidip geliyordu benim ellerimde boynuna dolanmış bir biçimde delice öpüşüyorduk alt dudağımı ısırmasıyla ağzımdan inlemeye benzer bir ses çıktı o ise daha çok kendine çekmesiyle ve bana yaslanmasıyla onda harıltı gibi ses çıkardı dakikalarca öpüştük beni ne ara arabanın kaputuna oturttu ne ara eli mahrem yerimde dolaştı fark edemedim .hızla bu yol nereye gideceğini tahmin ettiğimden onu ittim ve kaputtan inerek ona bakmadan kızararak ön koltuğa oturdum .o ise arkamdan kahkaha attı öyle güldü kü daha daha kızardım oturduğum yerde......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abi ( acımasız )
Novela Juvenil''Oğlum kim gelmiş '' diyen Ayşe teyze yani annesi ilk önce oğlunun vaziyetini aşağından yukarıya göz gezdirdi sok bir halde ve beni de yüzünde gülümseme ile baktı . ''anne gelinin gelmiş '' diyen demir abiye ağzım açık baktım '' Aferin benim oğlum...