Görkem
Kayrayla buluşacağımız için yine arabamla evine doğru yola çıktım.Dışarda biseyler yaparız diye sözleşmiştik ama benim asıl niyetim evlenme teklifi etmekti.Onu aramızdaki herşeyin başladığı yere götürüp evlenme teklifi etmeyi düşünüyordum.Belki resmi olarak evlenemezdik ama aldığım yüzüğü takarsa ve benimle aynı evde yaşamayı kabul ederse bu yeterdi bana.Belki yurtdışında evlenirdik.Kayra'yı balkonda gördüm ve kornaya bastım.Arabayı farkedince hemen içeri girdi ve bikac dakika içinde de arabaya bindi.Güzel dudaklarına bir öpücük kondurdum.O da karşılık verdi Masumane (!) bir öpücükten sonra yola çıktık.Kayra nereye gideceğimizi sorsada sürpriz diye geçiştirdim.Zaten herşey ayarlanmıştı.Sadece bizim oraya gitmemiz kalmıştı.Kayra yolculuk sırasında Mertin dayak yediğini anlatıyordu."Dört kişi dalmışlar.Umut akşam bize geliyormuş,tesadüfen görmüş.Hemen ambulansı aramış,bütün gece de yanında kalmış."diye anlatıyordu heyecanlı heyecanlı."Peki kim dövmüş?"diye sordum.Hastaneye kaldırılacak kadar çok dayak yediyse sebebi vardır."Eski nişanlısının abisi ve abisinin arkadaşları." diye cevap verdi.
"İki kez mi nişanlanmış bu?Eski ne alaka?"
"Hayır sevgilim.Nişanı atmış bu.O yüzden eski oluyor."deyince içimde kurtlar peydah olmaya başladı.Ya bu Mert yine Kayrayı ayartmaya çalışırsa...Ama ben sevgilime güveniyorum.Kayra beni seviyor.Ben içimdeki kurtlarla cebelleşirken Kayra asıl bombayı patlattı."Bak bak asıl olay ne biliyor musun?Bizim Umut galiba Mert'e karşı boş değil."dedi."Ne?"dedim ve aniden frene bastım.Baya afallamıştım.Kemerlerimiz takılı olmasa uçmuştuk arabadan.Kayra benim bu ani frenlerime alışkın olduğu için pek fazla tepki vermiyordu.Kayra;"Bigün şu ani frenlerin yüzünden ölüp gidicez.Normal tepki veremiyor musun be?"diye cırladı.Fazla tepki vermiyor mu demiştim?Unutun onu."Şey aşkım ben çok şaşırdım da.Nerden çıkardın ki Umutun Mert'e karşı boş olmadığını?"diye sordum."Bu sabah Umut aradı.O beni aramadan bikac dakika önce Mert evine geldi.Ben balkonda seni bekliyordum.Neyse işte Umut beni sinir etti bende onu sinir etmek için seninki geldi dedim.Kim benimki dedi.Mert dedi ve kekeledi.Umut her zaman kekeleyen bir insan değil.Onu tanıyorum sevgilim."dedi heyecanla anlatırken."Bi dakika hayatım.Umut hetero değil miydi?Yanılıyor olabilir misin?Belki sana öyle gelmiştir."dedim.Düşünceli bi şekilde cevap verdi Kayra."Bilmiyorum ki.Ben öyle sezdim aşkım."dedi.Dudaklarina bir öpücük kondurup;"Bekleyelim.Zaman ne gösterir bilemeyiz."dedim.Kayra da kafasını sallayarak karşılık verdi ve yola devam ettik.
Dağ evine geldiğimizde Kayra pek şaşırmış gibi durmuyordu.Asıl şaşkınlığı evin içine girince yaşayacak zaten."Yolda buraya geldiğimizi anlamıştım."dedi ve gülümseyerek devam etti."Burayı garip bir şekilde çok seviyorum."deyip dudaklarıma masum,minik bir öpücük bıraktı."Hadi gel bakalım."dedim ve elini tutarak eve doğru yürüdük.
Kapıyı açmadan önce Kayra'ya döndüm,"Sevgilim,senden küçük,minicik bisey istiyorum."dedim.O an,dolunayın ışığının Kayra'nın yüzünü ne kadar güzel gösterdiğini farkettim.Gözleri dolunayın ışığında parlıyordu.Soran gözlerle bana bakıyordu.Ben ona dalıp gitmişken koluma dokundu."Hadi Görkem.Ne isteyeceksin?"diye sordu.Kendime geldim.Cebimdeki siyah renkli fuları çıkardım."Bunu gözüne bağlamak istiyorum.Sadece çok kısa bi süreliğine."dedim.Başıyla onaylamasıyla fuları gözüne bağladım.Elimi gözünün önünde sallayıp,görmediğinden emin oldum.Kulağına doğru eğilerek;"İstersen koluma gir aşkım."dedim.Sesimi duyar duymaz irkilmişti.Bu gülümsememe sebep oldu.İyi ki yüzümü görmüyordu."Ya Görkem ne yapıyorsun?Öyle hayalet gibi gelinir mi geriden geriden?"diye çıkıştı bana.Gülmemi daha fazla tutamayıp hafifçe kıkırdadım."Ne dedin duymadım?Gözlerimi mi açayım?"dedi.Tehdit ediyordu alttan alttan.
Kapıyı açtım ve Kayra'nın elinden tuttum.Bi yandan da ışığı açmaya çalışıyordum.Düğmeyi bulunca ışığı açıp,dereceyi loş olacak kadar kıstım.Kayra'yı yönlendirerek koltuğa oturttum."Gözümü ne zaman açacağım?"dedi."Biraz sonra ben açacağım sevgilim."dedim ve herşeyi kontrol ettikten sonra yanına oturup gözlerini açtım.Ortam loş olduğu için gözlerinin ışığa alışması uzun sürmedi.Yüzündeki şaşkınlık ifadesini izledim bi süre.
Yerlere gelişi güzel serpiştirilmiş gül yaprakları,mum ışığındaki romantik masa,yanan şömine ve şöminenin yanında minderler...Ama Kayra'yı asıl şoka uğratan şey bunlar olmayacaktı."Görkem..."dedi fısıltıyla.Gözleri dolu doluydu."Şşş."dedim parmağımı dudaklarına bastırarak.Sonra ayağa kalkıp elimi uzattım.Yemek masasının olduğu yere geçtik ve asıl sürpriz ordaydı.Dev ekran televizyondan bizim fotoğraflarımız slayt olarak geçiyordu ve fonda bizim şarkımız çalıyordu.Kayra donmuş şekilde izliyordu.Videonun sonunda benim konuşmam vardı.Fotoğraflar bittikten sonra benim görüntüm çıktı.Kayra anlık olarak bana baktı,gülümsedik birbirimize sonra benim konuşmam başladı videoda.
"Merhaba sevgilim.Şu an yüzümde bir gülümseme varsa,bunun en büyük nedeni sensin.Bu konuşmayı neden yapıyorum merak ediyorsun biliyorum.Şu geçirdiğimiz bikac ayda sana günden güne bağlandım.Artık güne başladığımda ilk gördüğüm senin güzel gözlerin,güzel yüzün olsun.Güneşi bile kıskandıracak kadar parlak gülümsemen olsun.Gece uyumadan önce güzel gözlerini göreyim.Her anımda yanımda ol.Seni senelerdir bekliyorum,bi bu kadar sene daha beklerim ama sen beni fazla bekletme olur mu?Şimdi senden bisey istiyorum.Arkana bak."diyerek bitmişti video kaydı.Kayra arkasını döndüğünde ağladığını gördüm.Zaten bende ondan farklı değildim.Elimde kadife kaplı küçük bir kutucuk vardı ve Kayra henüz farketmemişti.Kutuyu açtım ve iki tane gümüş alyans parladı gecenin karanlığında.Kayra yüzükleri gördükten sonra konuşmaya karar verdi."Bu...Görkem..."dedi titreyen sesiyle.Devam edemedi.Ben devraldım sözü."Seni seviyorum Kayra.Videoda da dediğim gibi seninle uyuyup,seninle uyanmak istiyorum.Benimle evlen diyemiyorum çünkü yaşadığımız ülke şartlarında imkansız.Benimle yaşar mısın?Benimle yaşlanır mısın?"dedim hâlâ kutucuğu tutarken.Bisey diyemiyordu.Şaşırdığı her halinden belliydi.Yüzüğün birini aldım ve kutuyu hemen yanımdaki masanın üstüne koydum.Kayra'nın sol elini ellerimin arasına alıp avucunun içini öptüm önce."Bu sessizliğini evet olarak kabul ediyorum."deyip yüzüğü sol elinin yüzük parmağına taktım.Dudağından öpünce transtan çıkmış gibi kendine geldi.Yüzüğü takmış olduğum eline baktı,gülümsedi.Sonra masanın üstüne bıraktığım kutuyu aldı.Diğer yüzüğü çıkarıp sol elimi aldı ellerinin arasına.O da avucumun içini öptü uzunca.Gözlerimin içine baktı."Sana hayır demem mümkün değil.Seni karşıma çıkaran Tanrıya şükürler olsun.Seni çok seviyorum sevgilim."dedi.Yüzüğü sol elimin yüzük parmağına taktıktan sonra dudağıma bi öpücük kondurdu.Elleri ensemdeki saçları okşarken benimde elim belini okşuyordu.Öpücük gitgide derinleşirken aklımı kaybedecek kadar heyecanlı ve mutluydum.Kayra yavaşça koltuğa uzandı dudaklarımız bi saniye bile ayrılmadan.Ateşim çıkıyordu.Alev alev hissediyordum.Üstümüzdeki fazlalıklardan kurtulduk.Yarı çıplak bi şekilde Kayra'nın üstünde ellerimden destek alarak güzelliğini seyrediyordum.Bu güzellik bu gece benim olacaktı ve ben dünyanın en şanslı insanı gibi hissediyordum.
Utandım...
O yüzden fazla konuşamayacağım.
Bikac bölüm sonra final.
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 🍂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ve NEFRET (B×B)
RomanceEşcinsel konulu hikaye rahatsız olan gelmesin... 06.12.2019-02.04.2020