Már éppen indultam volna, haza amikor is a nagyságos úr beállított.
- Te meg hol a francban voltál?- néztem rá magyarázatot várva- Te vagy az egész magazin fő embere, veled kellene a legtöbbet egyeztetnem, erre egész nap még csak erre sem nézel.
- Talán nem tudod egyedül megoldani? Nem vagy már kisbaba.- mondta flegmán, majd a szokásos helyére ült le. Köpni, nyelni nem tudtam erre a beszólására.
- Mi bajod van?- kérdeztem tőle- Tegnap még semmi baj nem volt, most meg mintha rád jött volna az öt perc.
- Itt én vagyok aki megőrült?- kérdezte nyugodtan és gúnyos mosolyra húzta száját- Sokkal inkább Te. Betegesen rám vagy függve, azért néha jó lenne, ha észrevennéd magad.- a szemöldököm körülbelül a plafonig szaladt erre a megjegyzésre.
- Tessék? Úristen, Te ittál? Honnan a fenéből szedsz ilyeneket?- támaszkodtam meg a fotel karfáján, egyenesen arcához hajolva.
- Menj hátrébb, édesem.- szólalt meg- Az aulában lévő barátnőmet nem szeretném félreérthető helyzet elé állítani.
- Mi a fasz?- szaladt ki a számon és egyből hátráltam pár lépést. Vissza kellett nyelnem pár megjegyzést. - Miről beszélsz?- felkelt, majd kikerült és az ajtóhoz lépett.
- A baratnőm, Camille.
- Te szórakozol velem?- köptem felé a szavakat.
- Eléggé felháborodottnak tűnsz, Louis. Vigyázz, mert a végén még azt hiszem, hogy féltékeny vagy. - kacsintott, aztán egyszerűen kiment.
- Hogy ez...mekkora egy...jézusom.- túrtam idegesen a hajamba, tehetetlenül nézve magam elé.
Harry-nél melegebb embert még nem láttam, és ezt eléggé hangoztatja is, most pedig egyszerűen beállít azzal, hogy barátnője van? Barátnője? Barátnője?
Nem gondolkoztam tovább, egyből utána mentem. Utol is értem Őt. Egy lányt karolt át. Felettébb érdekes. Magamra erőltettem egy mosolyt, aztán odamentem.
- Harry!- mikor felém fordult, szerintem el kellett fojtania egy beszólást- Hát már be sem mutatsz a barátnődnek?
- Oh, Louis, dehogynem.- mondta. Biztosan meg akart most folytani- Louis, Ő itt Camille a bartánőm. Camille, Ő itt Louis, az egyik barátom.- mosolyogva fordultam az imént megismert személy felé.
- Örülök, hogy megismerhettelek.
- Én is, Louis.- ebből hamar leszűrtem, hogy az Ő öröme sem olyan őszinte. Harry nyitott szájjal kezdett rágózni, eléggé elárulva, hogy nem szívleli a helyzetet. Ezért tettem rá még egy lapáttal.
- Ne haragudj a kérdésért, de...- játszottam a zavartat- Én azt hittem Harry meleg, vagy nem igaz?- Camille meglepve nézett rám, majd a bizonyos barátjára, aki a beszélgetés kezdete óta csak engem illetett meg a tekintetével.
- Hát öhm...nem tudom.- Harry nagy szemekkel nézett rám, mire aprót bólintottam- Maci, megvárlak a kocsiban. - nyomott egy csókot Harry arcára, aki csak intett. Mikor hallótávolságon kívülre ért a csaj, felnevettem.
- Ne már, maci.- ejtettem ki gúnyosan a becenevet- Honnan szedted Te ezt a pláza cicát?
- A barátnőm.- vágta rá egyből. Nocsak, most az először én megyek az idegeire?
- Tegnap még eléggé én hajlottam erre a szerepre...- mondtam, mintha semmi jelentősége nem lenne, pedig nagyon is volt.
- De nekem Ő a barátnőm. - ismételte el.
DU LIEST GERADE
Sexy Mother F*cker - Larry Stylinson Befejezett -
RomantikLouis Tomlinson nagy álma, hogy modelleket fotózhasson. Meg is kapja az állást, amire annyira vágyott, de ekkor még nem sejti, hogy az új munka, új szerelmeket is hoz. Harry Styles híres modell, akinek egyre feljebb ívelő karrierje miatt alkalma ny...