Levy
Ik kijk verliefd naar het schattige meisje dat nu rustig op mijn schoot ligt.
Ze slaapt maar ze ziet er toch gelukkig uit.
Ik zucht. Het was niet de bedoeling dat ze nu al mee zou gaan naar mijn huis. Het is nog veelste vroeg. Als ik haar nu over mijn leefstijl vertel, dan weet ik bijna honderd procent zeker dat ze weg rent.Ik ken haar hele geschiedenis uit mijn hoofd, ik weet precies wat haar lievelingseten is en dat ze zichzelf elke avond in slaap huilt.
Haar band met haar familie is niet bepaald 'goed' te noemen.
Haar ouders zijn vroegtijdig overledenTiana
Ik open langzaam mijn ogen maar knijp ze snel weer dicht door het felle licht wat in mijn ogen straalt.
'Oh sorry schat' hoor ik iemand in de verte grinniken.
Ik open nogmaals mijn ogen en gelukkig is het vervelende felle licht weg. Ik kijk nu recht in het gezicht van Mr Woods. Ik bloos lichtjes.
'Huh?' Wat doe ik hier?'
'We zitten nog in de auto schat, we zijn over tien minuten thuis.'
Ik knik mijn hoofd en kijk gauw weer uit het raam.Levy
Ik heb een flesje chloroform met een doek in de auto liggen, die liggen naast de pot met slaappillen. Ik twijfel alleen of ik dit moet gebruiken bij Tiana.
Ze weet dat we over een halfuurtje thuis zijn, maar ik wil ook niet het risico lopen dat haar vertrouwen in mij weg is.
Moeilijke keus dit.
Ik besluit om mijn beste vriend Nick een berichtje te sturen.
Hey Bro ~ 15.45
Al snel krijg ik reactie van hem terug.
Yo, what's up?~ 15.47Ik heb een dilemma... Moet ik Tiana drogeren of haar eerst bij mij binnenlaten en een gesprek hierover hebben? ~ 15.50
Tja, moeilijke keus man, ik zou zelf denk ik voor het drogeren kiezen, dan heeft ze veel minder stress, maar laat dan jou chauffeur de handing uitvoeren. Dan houd ze nog vertrouwen in jou. Zo had ik dat toen gedaan met Jessy. ~ 15.54
Ja... dat is opzich wel een idee. Jij en Jessy zijn toch nog steeds een gelukkig stel samen? Hoe reageerde zij?~ 15.55
We zijn nog steeds een gelukkig stel, Jessy houd ervan om mij te dienen maar om zich toch klein te voelen. In het begin vond ze het allemaal heel eng, maar omdat ze van me hield probeerde ze het toch.
Binnenkort gaan we kijken wat ze vind van pet play. Ze viel laatst in puppy space maar kan zich helaas niks meer herinneren. ~ 16.00Bedankt man! Zou je tijd hebben om vanmiddag langs te komen met Jack? Ik wil toch graag iemand hebben die kan helpen met Tiana. ~ 16.01
Komt goed, zijn rond half vijf bij je, wachten in de serre ~16.02
Is dit wel zo'n goed idee?
Ik heb gelukkig Jack en Nick als extra hulp. Hun zijn beide een daddy en hebben allebei hun little meegenomen. Ze weten dus hoe ze dit moeten aanpakken. Oké, oké, bij Nick ging het anders... hij en Jessy hadden al een relatie voordat hij haar 'ontvoerde.'Ik kijk nog even naar Tiana, ze kijkt naar buiten en volgt de langskomende bomen met haar ogen, maar mijn besluit staat vast. Ik zucht en pak mijn telefoon weer. Ik stuur een berichtje naar mijn chauffeur dat hij zo moet gaan tanken en het plan moet gaan beginnen.
En dan, als we bij het tankstation zijn, dan gaat het gebeuren.Laat maar weten wat jullie van dit hoofdstukje vinden. Hoe denken jullie dat Tiana gaat reageren?
707 woorden.
xXx Rooms-n-oes
JE LEEST
The Little Princess
RomanceMr Woods is een succesvolle CEO van Merlin Entertainments. Als hij op een avond met zijn vergadergroep uit eten gaat, komt hij een meisje tegen. Zal hij haar kunnen domineren en zal zij meegaan in zijn dominante leefwijze?