Drama/TXT
----
"I’m with you but my mind is strange
My body constantly feels like a CG
In front of the door called exit that came to me all of a sudden
My small and tedious ending"
----
"Master!"
Kapı çalma sesi
"Master yardım et!"
"Ayol Mari kızım gel gel, ne oldu?"
"Birazdan sana çok kötü şeyler yapabilirim ve yardımına ihtiyacım var!"
"He nooldu evladım?"
"Ben...ben akumalandım! Sanırım akuma mucizemde ve...ve gidip geliyorum böyle...vaktim dolduğunda o kötülük geri gelecek! Ne yapmalıyım?"
"Hemen küpelerini çıkar!"
Master Fu'nun dediklerini yapan Marinette küpeleri çıkarıp yerdeki matın üstüne attı.
"Hay allah tam da yoga yapıyordum."
"Master!"
"Uf uf tamam. Şimdi hayırlı ellerimle şu akumayı bir çıkaracağım. Sen de neler olduğunu anlat."
Niyagara Şelalesi gibi akan gözyaşları ve aralıksız hıçkırıkların dinmesini bekledikten sonra Marinette anlatmaya koyuldu.
"Adrien ile film izliyorduk. Üzücü bir filmdi ve ben anlık bir üzüntü ve sinir geçirdim. Ondan sonrası bulanık. Kendimi karanlık bir yerde buldum. Cam bir kutunun içindeydim. Camlara vurdum ama işe yaramadı. Bağırdım ama kendi sesimi bile duymuyordum. İçimi bir korku sardı. Bir anda normale döndüğümde ne yapacağımı bilemedim. Masanın üstüne bir kağıda 'Yardım Et' yazmaya çalıştım ama daha kelimelerimi bitiremeden kendimi yine o kutuda buldum. Yine kendime geldiğimde ise Luka'nın evindeydim. Orada neden olduğumu bilmiyorum ama bir an önce çıktım. Ve birkaç kez o kutuya geri dönsem de sonunda buraya gelmeyi başardım-"
"Dur, yavrum. Bu küpelerdeki şey...bir akuma değil. O kötülüğü hissedebiliyorum ama çıkaramıyorum. Büyük bir çoğunluğunu aldım ama...sonuna kadar gitmiyor. Ancak küpeleri takmak zorundasın. Yoksa asla Uğur Böceği olamazsın ve Hawk Moth Paris'i elegeçirir!"
"Ne yapacağız?"
"Küpeleri sana vereceğim. Telefonunu ve varsa tüm paranı bana ver. Sana bir uçak bileti ayarlayacağım. Havalimanına git ve uçağa bin. Sonra küpeleri tak. Kalanı sana kalmış."
"Burada bir akuma vakası olursa peki?"
"O zaman haberdar olacaksın. Yoyonun ayarlar bölümünde konum kısmından hemen Eyfel Kulesi'ne gelebilirsin. Dönüştüğünde o tuşa tıklaman yeterli. Şimdilik umabileceğimiz tek şey... içindeki kötülük gidene kadar akuma vakası olmaması."
"Peki ya Adrien?"
"Ondan uzaklaşmak zorundasın. İkiniz için de daha iyi olacak bu."
"Master, kocamdan bahsediyoruz!"
"Evet, ve ben çok ciddiyim. Zamanla küpedeki kötülük geçecek ama sadece takarsan. Takmazsan öyle kalır ve bir daha asla eskiye dönemezsin."
"Şehri terk etmek zorunda mıyım?"
"Evet. Yoksa Hawk Moth seni bulup mucizeni alacaktır. O zaman Kara Kedi bile seni kurtaramaz. Ama unutma, siz bağlısınız. Ve bundan kaçamazsın."
"Pekala. Sen her ne diyorsan yapacağım. Ama...ona benim için bakarsın, değil mi?"
"Tabii ki. Bana güvenebilirsin."
"Teşekkürler Master."
Ve böylece tarih yeniden yazılıyordu.
----
Biliyoruumm kısa bölüm ama bence tam tadında ksnxskmxsk ne yalan söyleyeyim, böyle garip ve dramatik bir durum koymadan bu kitap benim kitabım olmazdı/olamazdı
Seviyor ben hepinizi ❤ eyw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlantı (Ladynoir) ✔️
Hayran Kurgu𝐉𝐞 𝐭'𝐚𝐢𝐦𝐞 𝐩𝐥𝐮𝐬 𝐪𝐮'𝐡𝐢𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐢𝐧𝐬 𝐪𝐮𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧 ---- "Gülüşüm" 2. Kitap ---- Başlangıç: 19 Mayıs 2020 Bitiş: 25 Temmuz 2020 Ek bölümler bitimi: 11 Ağustos 2020 ---- #5 live (20.05.2020) #60 kahraman (20.05.2020) #61 l...