Dıt dıt dırırı dıt dır dıt...... Alarmım çalmıştı. Saat henüz 7:00. Hava bulanık. Dışarısı soğuk.... Yatak sıcak..... Bir seçim yapmam lazım. Boşver uyu. Yaklaşık 2 dakika sonra annemin sesiyle tekrar irkildim.
-Yağmuuuuur hadi kalk kızım okul var bugün.
-Tamam anneeeğ.
-Hadi ama , sana bırakırsam kalkmazsın sen..
Kaçış yoktu. Zorla yatakta oturur pozisyon aldım.
Bir dk sonra yerçekimine karşı gelerek ayağa kalktım. Dün akşamdan yere attığım okul formamı giydim. Yüzümü yıkayıp saçımı taradım ve mutfağa gittim. Annemin yaptığı yumurtayı yerken camdan dışarı bakıp aynı zamanda uyanık kalmaya çalışıyordum. Kahvaltım bitince annemlere"Anne ben gidiyorum"diyip dışarı çıktım. Az kalsın unutuyordum. Annemin de bana seslendiği gibi adım Yağmur . 15 yaşında, lise 1 mağduru ,asosyallik Tanrıçası (Allah 'ım töbe töbe . Allah birdir.) ,siyah dalgalı saçlı siyah gözlü buğday tenli dümdüz bir kızım.En sevdiğim şey resim yapmak ,uyumak ve yemek yemek. . En sevmedi----.Bi dakika ben size kendimi anlatırken servis kaçıyor. Offf. Ya gitti işte. En erken gelen otobüse binip okuluma gitmem gerekiyordu. Yarı koşarak yarı yürüyerek otobüs durağına gittim. O anda durakta birini gördüm. Beyaz tenli sarışınımsı,kahverengi gözlü bir çocuktu. Maaşallah tü tü tü tu nazar değmesin . Çocuk tatlı mı yakışıklı mı artık ikisinden de biraz var yani biz ona takışıklı diyelim .Evet.
Ortalama bir Yağmur'un kelime uydurmasına şahit oldunuz.Takışıklı çocuk bir 2014 model bir toyotaya binip gitti.
Neyse , şu otobüsü de kaçırmayayım korkusuyla yola odaklandım. Otobüs gelince cüzdanımdan 2 lira uzattım. 50 kurusunu geri aldım. En arkalardan bir koltuğa oturdum. Kulaklığımı takıp Arctic Monkeys'in bir şarkısını dinlemeye başladım. Farkında olmadan okula vardım. Otobüsten indiğimde dersin başlamasına 2 dakika kaldığını gördüm. Yine yarı koşar şekilde okuldan girdim. Sınıfım 9/B birinci kattaydı. Koridorda ilerlerken yanınızdaki sınıfta 9/D ye giren çocuğu tanımıyordum. Ben herkesi tanırım ama kimse beni tanımaz. Bu kim ya yeni mi geldi acaba ? Çocuğu arkadan görmüştüm siyah dalgalınımsı (yine uydurmasyon bir kelime ama siz buna takılmayın hikayede daha çok olucaktır.) saçlıydı. Sınıfıma girip en arkanın bir önündeki sırama oturdum. Ders matematik .Bana iyi
uykular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Bela
Teen Fiction15 Yasındaki Yağmur oldukça sevimli ancak asosyal bir kızdır. Gerisi hikayede....