3.2

12 3 0
                                    

Aangekomen in de kamer word mijn moeder op het ziekenhuis bed gelegd en kun je echt merken dat ze pijn lijdt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Aangekomen in de kamer word mijn moeder op het ziekenhuis bed gelegd en kun je echt merken dat ze pijn lijdt.

Ik: Maman, het is oké je hoeft niet stil te zijn om te laten tonen dat je sterk bent.

Mams: Non c'est bon ma cherie het gaat nog wel goed met me.

Verpleegster: Sorry mevrouw, maar er zijn teveel mensen in deze ruimte. Ik kan er maximaal 2 mensen in deze ruimte hebben.

Ik: Ja mevrouw, we gaan wel weg.

T. Ruth: nee ik ga wel weg. Marie blijf hier met je ouders.

Ik: Nee, jij bent haar beste vriendin. Jij blijft. Einde conversatie.

En ik ga weg.

In de gang zie ik Grace met Emanuel praten dus met haar kan ik niet praten.

Er is maar 1 plekje vrij en dat is naast *JoNaThAn*

Pff, ion have an option dus ik ga gewoon naast hem zitten.

Het is echt stiiiiiiill, tot ik een melding hoor van m'n gsm.

Grace:

Ik: kijk jouw vriend daar met mijn vriendin.

En ik wijs naar Marie & Jonathan.

Emanuel: Laat hun. They too shy

En Hij beeld dit uit: 👉🏾👈🏾🥺.

Ik: Oké stop maar.

Emanuel: ik weet dat je me haat maar niet haten op mij.

Ik: Ik hou van je wat poept je.

Emanuel: 😂

Ik neem mijn gsm en stuur een bericht aan Marie:

Ik: Wrm praat je ni met Jon?

Marie: Omdat ik dat niet wil?😅

Ik: Wat is er gebeurt tussen jullie 2.

Marie: Moeilijk uit te leggen via chat, aangezien hij naast me zit en ik waarschijnlijk slecht ga praten over hem en hij kan dat zien EN hij is je broer.

Ik: idc, hij doet toch graaf.

Marie: Bref, kom we gaan eventjes ergens praten als het je niet stoort.

Ik: oke kom.

En we ik sluit mijn gsm en hoor een luide schreeuw uit de kamer van waar de moeder van Marie in zit.

Ik neem terug mijn gsm en ik sms mijn moeder.

Ik: Maman, tout va bien la bas?

Maman: mmm ça va. T. Sharlys souffre hein.

Ik: Oui je sais. Mais je pense que tout va bien.

Maman: Bien sur. En tout cas Dieu apambola (hopelijk heb ik het juist geschreven) biso!

Ik: Amen ❣

En ik sluit mijn gsm.

Ik: Emanuel, is het erg dat ik met Marie ga spreken?

Emanuel: tuurlijk niet. Ga maar ik ga wel naar Jonathan.

Ik: thanks mi amor.

En ik ga naar Marie.

En ik sta op om naar Marie te gaan die in een soort van aula staat.

Ik: Oké nu ga je me vertellen wat er is gebeurt.

Ze vertelt eigenlijk wat er is gebeurt met Jonathan en dat hij haar mishandelde en blablabla dus ik skip naar de reactie van Grace.

Ik: What the hack? Dit heb ik nooit verwacht van mijn broer. Zelfs op zo'n manier zou hij mij ni zo slagen, laat staan bij jou?

Marie: Maar je bent zijn zus da's logisch.

Ik: En jij bent degene waarmee hij een toekomst mee wil besteden? Hij heeft geen enkele recht om dit te doen en tegen niemand ook! Ik ga met hem praten.

En juist wanneer ik weg wil gaan, houdt ze me vast aan mijn armen.

Marie: Nenenene niet met hem praten.

En ze begint tranen in haar ogen te krijgen.

Marie: Ik wil niet dat er ruzie komt in jullie fam door mij.

Ik: Marie kijk. Ik & mijn broers, allee buiten Jonathan, zien u als een zus! En weet je hoe veel je voor mij betekent? Ik ken je letterlijk sinds ik geboren was en ik ben echt blij dat wij elkaar nog hebben. Want ik had me echt geen leven zonder jou voorgesteld.

En nu begint ze echt te huilen.

Ik: ahw kom hier.

En ik geef haar een dikke knuffel.

Marie: Dank je voor alles Grace.

Ik: Ik heb letterlijk niks gedaan, maar oke😅

Emmanuel:

Ik ga naast Jonathan zitten.

Ik: Oke wat is er tussen jou en Marie aan de hand?

Jonathan: Er is niks aan de hand. Hoezo?

Ik: Haha wat kun je goed liegen man. Vertel nu op.

Jonathan: Oh pff dus kijk...

En hij vertelt wat er is gebeurt.

Ik: Maar ben je gek ofzo? Depuis quand on tape des filles laat staan een meisje van wie je keiveel houdt?

Jonathan: Daarom ook. Ik was geshokkeerd van mezelf. Ik was gewoon echt druk bezig en..

Ik onderbreek hem.

Ik: Met wat was je dan druk bezig hein? En deze keer mag je niet liegen, want anders praat ik niet meer met je.

Jonathan: Ik weet dat als ik zeg dat ik Echt als een pd (homo)  zal klinken maar kijk ik wil een promise ring laten maken voor Marie. Kijk ik ga het u laten zien.

En hij laat me het zien

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 31 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Posa Ya BolingoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu