Capitolul 1

3 1 0
                                    

Jessie încerca să adoarmă,însă nu putea. În capul ei răsunau voci... Parcă visa. Dar nu, era adevărat. Un accident..Ea strigând Jennie!Jennie!.. În timp ce se freca la tâmple,a pus un picior pe podea, pentru a potoli amețeala. Chiar atunci o auzi pe mama sa, care o rugă să coboare la micul dejun. La masă,fata observă că părinții ei se comportă bizar. Zâmbeau aşa ciudat....
Luna, avea parte şi ea de amețeli. Se simțea ciudat. Un picnic fericit...Ea strigând Lisa! Nu mă părăsi!LISA!.. Când, într-un final, nu a mai rezistat, s-a ridicat din pat, s-a pieptănat,lăsându-şi buclele aurii pe spate. Apoi a coborât la micul dejun. Părinții ei, Ayla şi Andrew zâmbeau fals,ca atunci când cineva îți spune că totul e bine, însă defapt, nu e. Între timp, în casa familiei Blake, Jessie se pregătea să plece la Luna.
-Mamă, plec la Luna,a zis ea.
Mama ei a încuviințat apoi a sunat-o pe Ayla Frost,mama Lunei. S-a dus în altă cameră şi a început să vorbească în şoaptă:
- Bună Ayla, Jess vrea să o vadă pe Luna,vine la voi. Tu şi Andrew puteți veni să discutăm despre...ştii tu ce.
-Bună Tamy, da,sunt total de acord să avem iar... ştii tu ce. Presupun că vom fi toți patru,adică şi Harry, nu?
-Da,desigur. E nevoie de toți patru pentru a crea lic... adică ştii tu ce.
Jessie încerca să tragă cu urechea,ceea ce nu prea îi reuşea.
-Ce faci? s-a auzit o voce bărbătească în spatele ei. Tatăl fetei, Harry, era chiar lângă ea.
-Nu,nimic eu ăăă.. păi.. vezi tu... mă duceam la Luna! Da! Exact asta făceam! se bâlbâi ea.
-Şi de ce stai cu urechea lipită de uşă?
-A,păi... mi-am fript urechea şi... o răceam... dap! Exact asta făceam! Nu e ca şi cum aş trage cu urechea,nu nu!
-Mbine... i-a răspuns tatăl bănuitor.
Şi uite-aşa a pornit Jessie la drum.
-Jess! a strigat-o tatăl cu o voce întrebătoare, lungind ,,e"-ul.
Fata a înghițit în sec.
-Dda?
-Uşa e în partea cealaltă.
-O,da exact.
Şi uite-aşa a pornit Jessie la drum,pentru a doua oară către casa Lunei.

Capitol scurt,ştiu.Scuze,dar sper că nu e rău. Am încercat să pun ceva amuzant, dar nu prea cred.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 17, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jessie&Luna: Pierderea MemorieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum