Égessen el mindkettőnket

1.3K 91 54
                                    

- Nem azt mondtad, hogy Thorról fogsz festeni?

Még nyolc nap. Nyolc hosszú nap. Ő ébredt hamarabb, és bár még mindig nem kelhetne fel, kávét főzött. Cukor nélkül, kicsi tejjel szolgálta fel, ahogy szeretem.

- Hagytál más választást? Nem nagyon. Amúgy mondták már, hogy borzasztó főnök lennél? Maximalista vagy, és ezt rávetíted a másikra, például a múlt éjjel rám. Tom?

Rám nézett a tükörben, miközben fésülte a haját. - Mond.

- Mi van, ha nem fog tetszeni nekik?

- Akkor rossz az ízlésük. - megvonta a vállát, és hátrasimította a haját. - Meg kell borotválkoznom.

- Ne kell. Maradj így, a kedvemért. Nekem tetszett a szakállad.

Engem nézett, miközben támasztotta a kézmosót. A tükörben valahogy másnak tűnt. Aztán rájöttem, hogy csak én látom más szemszögből. Az orra teszi olyan különlegessé. Szemből is más, és innen is. - Csak a szakállam tetszett?

- Meg a hajad is. Mi lesz, ha vége a forgatásnak?

- Hogy érted?

- A hajaddal mi lesz? Levágattatod nagyon rövidre? - újra magát kezdte nézni, és elmélázott.

- Erről még nem mondtak semmit.

Előrehajoltam, és hideg vízzel arcot mostam. Egymás után többször.

- Nem hideg a víz? - hümmögtem, hogy igen. - Akkor engedj hozzá meleget.

- Kösz nem. Direkt jót tesz a bőrnek. Amúgy te is figyelhetnél rá. Mármint a bőrödre. Van arckrémed? Nagyon száraz a bőröd, ápolnod kell, mert ráncosodsz. Várj. - eszembe jutott, hogy van nálam krém. - Nézd csak... ez egy kis könnyű hidratáló.

Egészen közel álltam hozzá, vettem egy kicsit az ujjamra, és elkentem a tenyeremmel. Aztán a bőrébe dolgoztam, lágyan, de határozott gyors mozdulatokkal. Éreztem, hogy szívja be a bőre a krémet, szinte hallani lehetett, hogy szürcsöli és kér még.

Megfogta a csuklómat, és megszorította.

- Azt mondod öreg vagyok? - olyan szomorú volt ebben a pillanatban, hogy azt hittem elsírja magát.

- Dehogy is. Még negyven sem vagy, csak oda kell figyelned magadra. Jobban.

- Majd te figyelsz. Jó? - elengedte a csuklóm, és magának kente szét a még megmaradt krémet.

- Nem leszek itt örökre. Zawe jön, én megyek. Sőt, ha vége a karanténnak, elköltözöm.

Megfordult, de olyan hirtelen, hogy megrettentem tőle. - Hagyjál már vele! Megmondtam, hogy nincs köztünk semmi.

- Ő ezt máshogy gondolja. És mindenki örülne neki, te mondtad.

- Igen. És te meg azt, hogy ne engedjem, hogy irányítsanak. Ebben nem is fogom. Megfogadom a tanácsod. Majd én tudom, hogy ki való nekem. - lejjebb vette a hangerőt, amit nem is bántam. Közben meg örültem, hogy végre kezd megnyílni előttem, és kilép az örökös jófiú szerepből. Még nyolc nap. Még... nyolc nap.

- Küldjük el a képeket, aztán nézzünk filmet. A következő a Hiddleston mozi műsorán, hatásszünet, dobpergés... a kedvenced... - kacsint - Thor.

- Már megint?

- Ez a második rész. Sötét világ. Jönnek a sötét tündék, nagyon parák ám.

- Gondolom. - húztam el a szám. Inkább festeni akartam, de mindegy. Talán ebben is találok valami inspirálót.

Becuccoltunk a hálószobájába, tea, keksz, miegymás, de még mielőtt elkezdhettük volna, a drága jó édesanyja kereste. Hosszan beszéltek, én inkább kimentem, mert hallani se akartam miről beszélnek. Tom zaklatott hangjából éreztem, hogy nem egy kedves hangvételű beszélgetés folyik odabent.

Hercegnő és Bobby (Tom Hiddleston Fanfiction 🔞) befejezett.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora