"...מכיר את הסיפור שלי? איך?" טיילר שאל. הוא רצה לדעת שסאם לא משקר.
"לפני שלוש שנים, משתמש בשם סאם עודד אותך, וזה הייתי אני" סאם השפיל את מבטו לרצפה.
"אין לי מושג על מה אתה מדבר. יש מלא אנשים שקוראים להם בשם הזה" טיילר אמר.
"אני זוכר בוודאות שכתבתי את זה, כי זה היה בזמן שעוד הייתי בת. יש לך את הבלוג ההוא מאז?" סאם הביט בעיניו של טיילר.
טיילר הנהן. הוא נכנס לנייד וחיפש את הדף שבו הופיע העידוד של סאם.
"זה אתה?" הוא שאל והראה לסאם את התגובה.
סאם קרא אותה במהירות. "כן" הוא אמר.
".....אז הכרנו באופן עקיף" טיילר מלמל.
"כן...כתבתי לך את זה כשעוד התלבטתי מי אני...הפוסט הזה שכתבת גרם לי להרגיש שאתה כמוני, שאתה צריך עזרה" סאם אמר.
"...צריך עזרה?" טיילר שאל.
סאם הנהן. "לא כתבת את זה במפורש, אבל זה מה שאני הבנתי ממה שהיה כתוב. חשבתי שאם אני אנסה לעודד אותך, אז אולי זה יעזור גם לי. ברור שאחר כך הבריונים הציקו לי יותר, אבל הדברים שכתבת עודדו אותי לא לוותר" סאם ענה.
טיילר הסב את מבטו. הכל ברור עכשיו. הוא וסאם התכתבו מספר פעמים אחר כך, אבל הוא מעולם לא חשב שיראה את האדם הזה פנים מול פנים.
"סאם.." טיילר אמר בשקט.
סאם הביט בו. "כן?"
טיילר החזיר את מבטו. עיניו היו קצת רטובות.
"הא?! קרה משהו?!" סאם נבהל טיפה.
"..תודה" טיילר אמר. הוא חייך מעט.
"על מה תודה?" סאם לא הבין.
"...בזכות מה שכתבת אז, הצלחתי לצאת בצורה חלקית מדיכאון" טיילר גיכח.
סאם היה מעט מופתע. "אה... אני באמת לא יודע איך להגיב" הוא מלמל. סאם מעולם לא חשב שהמילים האלה יעודדו מישהו בצורה כזאת.
קצת יותר מאוחר, האנה, סאם וטיילר ישבו בספריה."....תנו לי להבין משהו: טיילר כתב בלוג, ואתה הגבת לבלוג ההוא?" האנה שאלה. אחרי שסאם וטיילר גוללו את הסיפור בפני האנה, היא הייתה צריכה לעצור אותם בכדי להבין מה היה.
"כן" סאם ענה.
"...אם סאם לא היה אומר לי את זה, אז בחיים לא הייתי מנחש שהוא האדם שכתב את התגובה ההיא" טיילר משך בכתפיו.
"את מתכוונת לומר עוד משהו?" סאם שאל כשהוא שם לב שהאנה לא הגיבה.
"אני...צריכה רגע לעכל את זה...וואו, זה פשוט...מדהים שרק השנה הכרתם אחד את השני פנים מול פנים" האנה הייתה די מופתעת.
"את ניסית לעכל את העובדה הזאת כבר 20 פעם, או יותר" טיילר גיחך.
"....ולחשוב שאתם עיכלתם את זה פחות פעמים..." האנה נתנה לו אגרוף בכתף.
"אאו! למה?!" טיילר רטן בעודו מזעיף פנים כלפי האנה.
"כי הגיע לך. אתה די שחצן אתה יודע?" האנה גיחכה.
טיילר כמובן לא נשאר חייב, והוא נתן לה אגרוף בכתף בחזרה.
"היא לא טועה טיילר" סאם אמר. הוא ידע שהוא מסתכן באגרוף מטיילר, אבל לא היה לו כזה אכפת.
"שתוק!" טיילר עשה את עצמו נעלב.
האנה צחקה. להיות עם סאם וטיילר באותו חדר זה פשוט הדבר הכי מצחיק שיכול להיות
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...