Het is de volgende ochtend, ik word voor de eerste keer in deze rijd iets vrolijker wakker, de Weasleys, Kayleigh en Ciara weeten dat niet meer wie ik ben maar ik ben tenminste bij ze.
Ik sta op en pak uit me tas kleding. Ik loop naar de dichtsbijzendei badkamer als ik hem open staat George er zonder shirt. 'Sorry.' Zeg ik dan. 'Is niet erg ik had de deur niet op slot gedaan.' Zegt die. 'Jij mag nu wel uk kleed me wel veder om in mijn kamer.' Hij pakt ze shirt en loopt langs me. Als die weg is laat ik een zucht, ze lichaam...
Ik loop de badkamer in, doe de deur op slot en begin me om te kleden. Klaar loop ik snel naar me kamer.
Ik gooi me oude kleding in een hoek en pak me tas. Ik pak een foto er uit. Het is een foto van mij Fred en George toen we jonger waren. 'Wat is dat?' Hoor ik dan ik stop de foto weg en dus me tas onder me bed. Ik kijk dan maar de deur opening waar Fred me raar aankijkt. 'Niks, wat spullen dat ik snel heb meegenomen.' Ik pak dan me drankje en neem hem in.
Ik moet moeite doen om het in te houden. 'Is het zo vies.' Nu staat er een George naast Fred. 'Zou ik anders zo gezicht trekken.' Lach ik als ik op ze af loop. 'Ik vond het anders wel mooi.' Fred trekt een zuur gezicht. 'Wat ben je grappig.' Zeg ik en loop tussen de twee door.
'Vind je dat echt.' Zegt George dan als ze achter me aan lopen. 'Ja, opzich.' Zeg ik als ik de trap af loop. 'Morgen stinkkind.' Ik ga naast Terry zitten en Fred en George tegenover ons.
'Dus jullie kennen elkaar sinds Hogwarts?' Vraagt Fred. 'Nee, wij kennen elkaar sinds we klein waren. Onze moeders kende elkaar.' Zeg ik, ik kijk naar Terry, hij knikt maar je ziet dat hij niet heel blij is.
'Welk huis?' Vraagt Fred dan streng. 'Geen Slytherin please.'
'Natuurlijk niet, Ravenclaw. Altijd.' Zegt Alisa als ze binnen loopt en een hand oo mij schouder legt en op die van Terry.
'Ik moet zeggen, Elena ik zie je ook wel als een Gryffindor.' Zegt Fred dan. 'En Alisa en Terry dan?' Vraag ik geïnteresseerd. 'Alisa is wel overduidelijk een Ravenclaw en Terry wellicht Huffelpuf.' Zegt die dan.
'Want?' Vraagt Terry
'Gevoel.' Zegt Fred spiritueel. 'Hij heeft wel gelijk, je werkt hard, je bent altijd loyaal naar mij en Alisa geweest en aardig.' Zeg ik dan. 'Oke, dan moet ik me er maar aan toe geven.' Lacht die. 'Morgen, mensen.' Ciara komt binnen lopen.
'MORGUH.' Brult Terry dan. Ik geef hem een stoot tegen ze schouder. 'Wat?'
'Niks.' Zeg ik simpel. Hij begint me dan te kietelen. 'Terry!' Roep ik half lachend, ik ren dan van de bank af. 'Ha!' Zeg ik. Alisa gaat dan zitten. 'Gemeen.' Zeg ik nep verdrietig. 'Ahw sowry.' Zegt Terry dan als een klein kind. Ik rol met me ogen. 'Wilt iemand helpen in de keuken?' Molly komt binnen lopen. 'Graag.' Antwoord ik. 'Fijn.' Zegt Molly dan verbaast maar blij.
Als ik me omdraai naar Terry om me tong uit te steken zie ik dat George naar me staart. Ik kijk snel door naar Terry en steek me tong uit. Hij lacht om mij en Alisa lacht om ons.
Ik loop dan door naar de keuken, ik voel ogen op me branden. Ik draai me om en me ogen ontmoeten George zijn bruine.
P.O.V FRED
Ik geef George een stoot als die nog maar Elena blijft kijken als ze de keuken in verdwijnt.
'Val je nu al voor dat meisje?' Fluister ik zodat Terry en Alisa het niet horen. 'Ik ken haar nog maar twee dagen.' Fluistert die eigenwijs terug. 'Jaja.' Zucht ik.
'Maar ze is wel knap en mooi.' Fluistert die dan super zacht.
'Dus wel?' Vraag ik dan. 'Misschien, maar er is gewoon iets aan haar. Niet alleen dat haar stem komt me bekend voor.' Fluister die en kijkt me aan. 'Sorry, George. Ik zou het niet weeten.' Ik geef hem een schouder klopje.
JE LEEST
A story of a lifetime~ George Weasley(voltooid)
FanficElena Walburga Black-McKinnon is de dochter van je raad het al, Sirius Black en Marlene McKinnon. Ze woont sinds ze vier is al bij de Weasleys. Ze is populair, knap en slimste heks van haar jaar. Ze gaat vooral om met haar vriendengroep waar in Roge...