18.bölüm

2.7K 103 130
                                    

1 saat sonra ...
Şirkete geldiğimizde arabalarımızı otoparka park ettik ve arabalarımızdan inip ellerimizi birbirine kenetledik.

Bong cha : hayatım ben çok korkuyorum.
Jungkook : aa neden korkuyorsun birtanem kötü birşey mi oldu?
Bong cha : yoo da sadece şirkette biraz hani ne biliyim korkuyorum iş-
jungkook : şşşşş sus bakıyım öyle birşey olmayacak kimse birşey demez bize ne de olsa ben bu şirketin patronuyum kimse bana birsey diyemez sen hiç canını sıkma ayrıca korkma da tamam mı birtanem ?
bong cha : tamam canım sen nasıl diyorsan öyle olsun .

Jungkook ile bong cha konuşa konuşa şirketin önüne gelirler .

Jungkook: hazır mısın ? Hayatım.
Bong cha : evet hazırım girebiliriz.

Dedikten sonra ikiside el ele şirkete adımlarını atarlar .

Al işte ben demiştim bana bakıp benim hakkımda konuşuyorlar ben demiştim benim buraya gelmem çok büyük bir kaos olmuştu benim için .

Jungkook : HERKES İŞİNİN BAŞINA DÖNSÜN ....HADİ !!

Jungkook biraz çalışanlara bağırınca herkes işinin başına dönmüştü ve bizde jungkook'un odasına girmiştik.

Bong cha : ya hayatım ben keşke evde kalsaydım buraya gelmem çok büyük hata ol-

Jungkook : hayatım tamam bu kadar korkmana gerek yok ve ayrıca da utanmana da gerek yok . Sakin ol ve rahat davran lütfen .

Bong cha : tamam ca-
Sözümün yarıda kalmasının sebebi telefonumun çalmasıydı.

Bong cha : jungkook a-annem arıyor ne diycem ben şimdi  ?!

Jungkook : eeeee ben Yokmuşum gibi sakin davran .

Bong cha : t-tamam .

Dedikten sonra telefonu açıp kulağıma götürdüm.  Ve hopörlere aldım .

Bong cha : efendim annecim .

Bca: kızım nasılsın ?

Bong cha: iyiyim annem sen nasılsın babam ve abim nasıllar ?

Bca: iyiler ikiside .

Bong cha : Hmm iyiymiş annem . ....... Şey annecim ben seninle bu akşam önemli bir konu hakkında konuşmam gerek. Bu akşam eve birisi ile geleceğim müsait misin ?

Bca: müsaitim annecim .

Bong cha : tmm annecim o zaman aksam saat 20:22 gibi geliyoruz biz .

Bong cha : tamam annecim kendine dikkat et görüşürüz .

Bong cha : görüşürüz annecim .

Dedikten sonra telefonu kapattım ve Jungkook'a döndüm ...

Bong cha : jungkook bu akşam saat 20:22'de annemlere gidiyoruz haberin Olsun hayatım.

Jungkook:tamam hayatım tamam da neden gidiyoruz? Onu anlamadım.

Dedi kahvesini yudumlarken .

Bong cha : annemlere senin ile barıştığımızı söyleyeceğim .

Jungkook: Hmm tmm ...... NE!! Hayatta olmaz bitanem ben hayatta annelerin yüzüne bakamam.

Bong cha : yaaa !! Korkma allah aşkına ya her şeyden de birsey olmayacak inan bana.

Jungkook: tamam o zaman sen nasıl diyorsan öyle olsun .😊

Jungkook : her neyse ben işimin başına geçiyim . Sende canın sıkılmasın diye kitaplıktan kitap alıp şuradaki koltukta oturabilirsin hayatım .

🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin