Každá třída má nějakého oblíbence a neoblíbence. Jinak tomu není ani na základní škole v 9.B . Oblíbenec je Janek, šestnáctiletý student. Je zároveň nejhezčí kluk ve třídě. Bydlí v Praze se svým otcem Johnem, který vlastní firmu SOLANGE ENERGY. No a pak tu máme i toho ne příliš oblíbeného ze třídy. Týnu Popelkovou. Patnáctiletá obyčejná, chudá holka ze statku. Žije bez svých rodičů, jen se svojí sestrou Sylvou. Týně, stejně jako všem holkám, líbí Janek. Jankovi se nikdo nelíbí. Teda až na Týnu. Ta se mu malinko líbí.
Je tu zase pondělí. Týna je jako obvykle první ve třídě. Má na sobě bílé triko a modré roztrhané džíny. Později přijde celá třída. V čele s ní Janek. Ten má černé triko a černé rifle. První hodina proběhne bez překážek, stejně jako druhá. Potom přijde přestávka na svačinu a ta už tak bezchybná není. Týna šla uličkou mezi lavicemi na chodbu, ale když prošla okolo Jankové, Janek na ni vystříkl pití. Zrovna otevíral perlivou vodu, ale ona nebyla vybublinkovaná, takže vystříkla do všech stran. Její většina ale skončila na Týnině bílém triku. A všichni to známe ... Když se bílé oblečení namočí, je průhledné. Takže Týně okamžitě začala prosvítat podprsenka. Celá třída nejdřív dostala záchvat smíchu. Ale potom, když Týna hodila vražedný pohled po Jankovi, ten si ochotně sundal svoji mikinu. Před celou třídou ji podal Týně, která pochopila, že si jí má dát místo toho trika. Tak odešla na záchod a tam se převlékla. Byla jí dost velká. Jankovi poděkovala a nechala si ji s tím, že ji zítra vrátí.
Když přišla odpoledne domů a neměla co dělat, přidala na svůj Instagram stories v této podobě:тнαик уσυ @ℓιинαят.נαиєк
ČTEŠ
Protiklady se přitahují
Short Story>v každé třídě je nějaký oblíbenec a nějaký neoblíbenec...<