- Mesélj! Melyik aranytóból fogtad ki a halacskát? És nekem miért olyan ismerős? Mintha már láttam volna valahol. Mennyire pénzes?
- Igen, már láttad, csak be voltál rúgva és nem emlékszel tisztán. A tegnap előtti bulin ismerkedtünk meg. És a vagyonáról pedig semmit sem tudtam, csak mikor megláttam a kocsiját.
- Asztaa - húzta el a szót, majd felállt és a konyha szekrényből elővett egy üveg whiskyt. - Erre innunk kell!
- Bocsi, de most nem lehet. Várnak rám és én csak beugrottam elköszönni.
- Ne, még ne! Annyi mindenről kell dumcsiznunk! Nem mellesleg Thomas hátsó szándékait is ki kell tárgyalnunk. - nyújtotta felém a poharat, amibe időközben kitöltötte a whiskyt.
- Nincsenek hátsó szándékai. Anna én búcsúzkodni jöttem. Kérlek ne nehezítsd meg a dolgom! - álltam fel és a pultot megkerülve újra átöleltem.
- Hát jó. Majd megbeszéljük, amikor visszajöttél! Hova is mentek?
- Keresünk egy nyugis szállodát és - vontam vállat - lazulgatunk.
- Oh, egy kis etyepetye. Hmm, irigyellek! - dobta hátra a haját.
- Ne irigyelj! Inkább ígérd meg, hogy rendben leszel! És, hogy nem hagyod, hogy rád másszanak a pancser kis köcsögök. Értve vagyok?
- Persze! - elengedett és tisztelegni kezdett - Én Anna Hole ünnepélyesen megfogadom, hogy a pancser kis köcsögöknek befellegzett - nevetett.
- Köszi. Hiányozni fogsz!
- Csak egy hét! Még nyögve is kibírod! - röhögött teli szájjal.
- Jól van, én megyek. Emlékezz rám így! - integettem az ajtóból.
- Meglesz! Szióó! - integetett ő is a pult mögül és benyakalt még egy pohárral. Könnyezve becsuktam magam mögött az ajtót és meg sem álltam a kocsiig.
Thomas éppen úgy támaszkodott, ahogyan Anna mondta, de mikor meglátott, megkerülte az autót és szorosan magához ölelt.
- Na, hogy ment?
- Hazudtam neki. Máshogyan nem engedett volna el. De ivott is valami szakítás miatt, szóval lehet, hogy nem is fog emlékezni erre a beszélgetésre.
- Ő volt aki táncolt az ablakban?
- Úgy tudtam, hogy leselkedsz! - boxoltam játékosan a vállába. Erre ő csak nevetett és a kocsihoz vezetett, majd úriemberhez híven megvárta míg beszállok és becsukta utánam a kocsi ajtaját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kétség - [BEFEJEZETT]
Terror➡+18 (Aki emiatt felháborodik, az pörgessen el innen.) ➡Tartalmaz erotikát, gyenge idegzetűeknek nem ajánlott. ➡Figyelem! Ne keress értelmet ott, ahol túlzás van! Tisztában vagyok a betegség tüneteivel, de tartsuk magunkat a műfajhoz! Ez egy fanta...