Pa hola!
Koji je bolji nacin za zapoceti random od upoznavanja. Znam, znam kako originalno od mene.
Da pocnem
Zovem se Dženita mada me uglavnom zovu Dženi. A moj nadimak je Zmija.
U horoskopu sam mali dvolicni blizanac.
Imam paž smeđu kosu koja je u zadnje vrijem uglavnom ofarbana u tirkizno. Prije mi je kosa bila vrlo duga vise mu je prelazila struk. I onda jednog dana sam odjednom prosto rekla danas se šišam. Mnogo mi je drgo sto sam to odlucila jer stvarno ne bi imala zivaca da je svaki dan cešljam.
Imam zelene oci koj mnogo volim. Ali onda se tu nađu moji podcnjaci izgledam kao L. Moji podocnjaci su prije bili ogromni jer sam bila stalno bolesna i iscrpljena. Vremenom se moj imunitet popravio i podocnjaci poceli smanjivati.
Vrlo vrlo sam visoka a mrsava ko cackalica. Iskreno nikada to necu shvatiti zderem bilo kad i bilo gdje.
Mnogo volim da pjevam. Cesto mucim svoje drugarice da i one pjevaju sa mnom, mada ne bune se. Vec su se navikle.
Nesto sa cime se cesto spradam jeste moj muzicki ukus. Tu ima stvarno svega i svacesta. Mnogo volim kpop, jrock, vocaloid pjesme i od svega pomalo. Mnogo slusam anime op i uvjek ih naucim napamet iako ne pokusavam. Da brem tako naucim definicije za kontrolni ali jbg.
Jedna moja drugarica me zove hodajuci Mp3 player , jer znam tekstove previse pjesma.Moji hobiji su crtanje, pisanje, istrazivanje napustenih mjesta, pjevanje, citanje, sakupljanje starih stvari i ono najbitnije biti totalna budala sa svojim drugaricama .
Vecinu slobodnog vremena provodim gledajuci anime. Gledala sam anime od malena. Moja rodica me navuka i na tome sam joj mnogo zahvalna.
Totalni sam antitalent za sportove. Ja i lopta ne idemo zajedno. Jedini sport koji mi ide od ruke je planinarenje.
I mogla bi da kazem da sam poprilicno dobra u borilackim vjestinama, klasicna samoodbrana.Mnogo mnogo mnogo volim ljutu hranu. Ako nesto nije ljuto do te mjere da pocinjem plakati i proklinjati dan kada sam rodjena to onda nije ljuto.
Pa to bi bilo to za sada.
Ario!!!!!!
🐍🐍🐍🐍