Yazardan...
Min Ji Suga yı uyandırmaya çalıştı ama olmadı ve sonunda pes etti.
Min Ji:Offf yoruldum bu ne yaa kış uykusuna yatmış resmen aynı bizim Eun Su.
JK: Demek sizde de böyle bir uyukucu var.
Min Ji:Malesef ki evet....
JİN:Offf bunların uyanacakları yok.Birakin uyusunlar böyle.
Eun:Hayır olmaz benim kızımın boynu tutulur böyle.Ben onu yatırırım.Siz de ne yapiyorsaniz yapın.
Min Ji:Peki Unnie bu görev senin.
Bu arada Min Ji Suga nın kolundan tuttu ve birden kaldırdı.Ve Suga uyandı.BTS ona şaşkınlıkla bakıyordu.
JİN:Biz bunu neden daha önce denemedik ki?!
JK:Bilmem ama helal olsun sana bu tarihe geçecek bir başarı.
SG:Yaaa niye uyandırıyorsunuz beni güzel uykumdan!JK:Hadi Suga cım gel seni yatıralım.
SG:Tamam.
Eun Eun Su yu kaldırıp odasına götürüp yatırdı.Daah sonra aşağı indi ve kimin kiminle uyuyacağını kararlaştırırlar.RM ve Mi Cha,Jin ve Eun,SG ve Min Ji,JH ve Hyuna,Tae ve Soobin,JK ve Soyang.Ve geriye Jimin kaldığı için o da Eun Suyla yatacaktı.
Kızlar zor olsa da ikna oldular ve hepsi yatacakları odalara gittiler.Daha sonra uydular ve birtek Jimin kaldı.Oda bir süre sonra Eun Su nun odasına gitti.Ama Eun Su nun uyduğunu gördü ve Jimin de yorgun olduğu için hemen yanına yatıp uyudu....
Sabah olduğunda Eun uyandı ve yanında Jin i göremedi.Mutfaktan güzel kokular geliyordu.Ve aşağı indi.Daha sonra Jin in pankek yaptığını gördü ve çığlık attı.Çünku Jin yüzü de dahil olmak üzere tüm mutfağı batırmıştı.Jin de ona şaşkın bir şekilde bakmaya başlamıştı.
JİN:Niye bağırıyorsun ki?
Eun:Mutfağımı batırmışsın nasıl bağırmayayım?!
JİN:Yani belki biraz kirletmiş olabilirim ama...
Eun:Biraz mı?!
JİN:Öf tmm ne yapiyim acikmistim!
Eun:Saat sabahın 7 si ve bugün tatil.Bu saatte kalkılır mı yaaa...
JİN:Açlıktan uyandım.
Eun:Öffff tmm yaa çık şurdan.Zaten becerememışsin.Altı üstü bir pankek yapacaksın yaaa...Nasıl becerdin bu kadar kirletmeyi?!Ben yaparım!
Tam o sırada Eun kafasına bir yastık yedi.Bu yastığı atan kişi.....
Veee Son.Bu arada yb yi aksam atacağım çünkü bir saattir telefona bakmaktan boynum ağrıdı.Ama aksam a doğru 2 bölüm atmayı düşünüyorum.Neyse canlarım hoşçakalın...💜💜💜
Kelime Sayısı:324.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Yedimiz (BTS)
Teen Fictionİlk başta birbirinden nefret eden sonrada yavaş yavaş birbirlerinden hoşlanmaya başlayan liseli öğrenciler