Г. Т. на Юнджи
Тази сутрин се събудих преди алармата, което означаваше, че имах предостатъчно време да се приготвя. Приключвайки със сутришната си рутина, се запътих към кухнята, където взех решение, да си приготвя гофрети за закуска.Въпреки че бях изяла цели две у дома, си грабнах още двечки за изпът. Забелязах Минхо, който беше на по-далечно разстояние от мен, затова се наложи да ѝ викам името му няколко пъти, но без успех.
Юнджи - Минхо! - извиках още веднъж, на по-близко разстояние от него, опитвайки да си поема въздух, защото този човек ходи ненормално бързо...
Минхо - О! Здравей и Юн! - каза изненадано той
Юнджи - Знаеш ли откога викам след теб, опитвайки да те настигна?
Минхо - Така ли...? - аз кимнах - съжалявам, бях със слушалки, хехе
Юнджи - Разбрах. Искаш ли гофрета? - му предложих аз, а той поклати глава в знак на съгласие
По пътя и двамата си хапнахме, като бях съвсем спокойна, преди като гръм от ясно небе, да ме удари мисълта, за първия ни час, а именно - физическо. По-лошото е, че днес участието в игрите е задължително. За човек с две леви ръце и два леви крака, няма да е леко.....
Часът започна, капитаните бяха разпределени за игра по волейбол. Единият беше Минхо, а другият Феликс. Както винаги, избрана последна, а късата клечка се падна на Минхо. Разбирам го колко се разочарова, че съм в отбора му. Но и по мое желание не е. Играта започна своя ход, като аз се движех от време на време, но гледах повече да се предпазя от топката. Колкото и да опитвам, ето че след секунди тя се озова лице в лице с носа и челото ми, карайки ме да падна като чувал с картофи....Събуждайки се, като изключим болката в главата, Минхо също бе застанал над нея, заливайки ме с куп въпроси в рамките на няколко секунди....
Минхо - Как се чувстваш? Боли ли те много главата?
Юнджи - Добре съм, но да, боли ме все още. Какво по-точно се случи?
Минхо - Топката те удари
Юнджи - Това го знам. Кажи ми какво се случи, след като очевидно съм припаднала
Минхо - Феликс бе човека, който насочи топката срещу теб, но бе неволно...
Юнджи - Добре, нататък?
STAI LEGGENDO
𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐋𝐨𝐯𝐞 //𝑓𝑡.𝐿𝑒𝑒 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥//
FanfictionРазказва се за момиче, на име Юнджи, накратко Юн, като най-добрият ѝ приятел е Минхо. В живота ѝ тепърва предстоят нови запознанства, стари приятели и нова любов - в лицето на Лий Феликс Нека проследим историята им заедно ✨