'Ik verveel me.' Zeg ik als ik met me hoofd op Terry zijn schoot lig. 'Je ziet er anders wel prima uit.' Hoor ik iemand mompelen. Uit gewoonte kijk ik naar Alisa, die wijst naar George. Ik kijk maar George, hij kijkt niet blij. Wat zou dat betekenen?
'Zullen we verstoppertje spelen.' Stelt Kayleigh dan voor. 'Dat is het leukste wat ik heb gehoord in tijden.' Zeg ik als ik opsta. 'Ik doe niet mee, sorry.' Zegt Alisa. 'Nou pech, wij gaan wel lol hebben.' Terry staat op. Alisa kijkt wat boos. 'Niet zo boos.' Hij loopt op haar af en geeft haar een kus op jaar voorhoofd. Fred komt dan op me aflopen. 'Zijn ze iets?' Vraagt die. 'Nope, ben er wel al een lange tijd mee bezig.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Oké.' Lacht die. 'Ciara doe je ook mee?' Vraagt Fred dan. 'Ik sla over.' Zegt ze. 'Ik heb nu zo te zien een tweede opdracht.' Zeg ik en loop langs hem. 'Jaja, Cupido.' Zegt die. Ik glimlach en steek me tong dan uit.
'Fred telt.' Zegt Kayleigh. 'We zijn maar met vijf.' Zegt Terry verslagen. 'Alisa.' Ik kijk naar haar. 'Goed.' Zegt ze voordat ik veder kan gaan. 'Daarom hou ik van je.' Vloept er dan uit. Alisa glimlacht, en is heel vrolijk. 'Mag ik weeten wat er gebeurt?' Vraagt George. 'Elena zegt niet snel ik hou van je, hier voor nog maar tegen 1 iemand.' Zegt Alisa. 'Ook niet tegen je familie?' Vraagt Kayleigh.
'Nee.' Antwoord ik. 'Me moeder nooit gekend en me vader te kort. Ik hou wel van ze maar zeg het niet snel.' Zeg ik en wil dan aan me armbandje friemelen maar besef dat ik die niet om heb.
'Laten we maar gaan verstopen, Fred?' Fred knikt begrijpelijk. Jij draai zich om en begint te tellen.
Ik loop naar boven. 'Kom.' Ik word dan mee getrokken een kast in. Ik kijk dan naar degene, het is George. 'Ik kan mezelf ook wel verstoppen.'
'Bij Terry zekker?' Vraagt die. 'Wat mag dat betekenen?' Vraag ik. 'Jullie lijken closer dan vrienden.' Zegt George en gaat zitten op een doos. De kast is klein, hellemaal met zo lang persoon als George...
'Ik zie hem als een broer. Hij vind Alisa leuk en Alisa hem maar ze komen maar niet samen.' Zeg ik. Me benen worden moe. 'Je mag wel op me schoot zitten.' Stelt George dan voor.
'Hoeft niet.' Zeg ik en doe me handen over elkaar. Hij zit en ik sta er dan nog een tijdje, me bennen worden steeds moeier. Ik word dan bij me middel vast gepakt en zit dan op George zijn schoot. 'George.' Zeg ik. 'Het is niet erg.' Zegt die. 'Voor jou.' Mompel ik zacht.
'Is er iets?' Vraagt die en zorgt er voor dat ik hem aan kijk. 'Niks.' Zeg ik. George kijkt me dan in me ogen. Hij komt dichter bij. Dan opent de kast deur. 'Gevonden!' Roept Fred. Ik sta snel op en loop langs hem naar me kamer.
Ik ga op me bed zitten. Er is dan geklop. Ik kijk op. Fred staat in me deur opening. 'Fred.' Zeg ik en haal diep adem. 'Mag ik wat vragen.' Fred gaat voor me zitten. 'Ja, tuurlijk.' Zeg ik.
'Je eerste ik hou van je? Tegen wie was die?' Vraagt die. 'Dat waren er twee. Maar tegen me vriendje, nou ik zei het voordat we wat kregen.' Lach ik. 'Ging het uit?' Vraagt die. Ik schud me hoofd. 'Vanwege de oorlog moest ik hem en ze familie in veiligheid brengen en heb jk ze mij laten vergeten.' Leg ik uit. 'Dus je houd nog van hem?' Ik knik.
'Ik laat je dan maar even.' Zegt die. Hij staat op en loopt weg.
Ik ga onder dekens liggen en val in slaap.
JE LEEST
A story of a lifetime~ George Weasley(voltooid)
FanfictionElena Walburga Black-McKinnon is de dochter van je raad het al, Sirius Black en Marlene McKinnon. Ze woont sinds ze vier is al bij de Weasleys. Ze is populair, knap en slimste heks van haar jaar. Ze gaat vooral om met haar vriendengroep waar in Roge...