"Mmh..."
Hemşire duyduğu sesle kafasını kaldırdı ve yataktaki hastasına baktı. "Do Kyungsoo?"
"Mm..." Kyungsoo acı içinde olduğunu belli eder gibi kaşlarını çattı.
"Ses tellerinizi çok yormayın. Ameliyattan sonra henüz iyileşmemiştir."
Kyungsoo günlerdir uykuda olmaktan dolayı etrafı çapaklanmış gözlerini zor da olsa açtı. "Nn-"
Hemşire ıslak bir bezle hastanın yüzünü sildi. "Dışarıda sizinle konuşmak için bekleyen birkaç polis var. Şu an konuşamazsınız ama önceden söyleyim dedim."
Kyungsoo elini uzattı ve hemşirenin göğüs cebinden kalem alarak yanındaki peçeteye yazmaya başladı.
"Gelsinler."
"Ama daha yeni kend-"
Kyungsoo ısrarla peçeteyi işaret etti.
"Peki. Çağırıyorum."Hemşire gittikten beş dakika sonra iki polis içeri girdi.
"Geçmiş olsun Do Kyungsoo."Kyungsoo teşekkür eder gibi başını salladı.
"Sana birkaç kısa soru sorup yalnız bırakacağız. Ailen uyandığın haberini birazdan alır ve buraya gelir muhtemelen."
Polisler küçük bir not defteri çıkardı ve yanına oturdu.
"Kyungsoo, neden burada olduğunu hatırlıyor musun?"Kyungsoo evet anlamında başını salladı ve elini boğazına götürdü. Boğazını boydan boya kaplayan dikiş izlerini hissedebiliyordu.
"Evet, birisi sana saldırdı. Bu kişi Kris Wu. Doğru muyum?"
Kyungsoo duyduğu şeyle kaşlarını çattı. Hızla yeni bir peçete kopardı ve yazmaya başladı.
"Ne? Kris benim arkadaşım.""Kris'in bilgisayarında seni tehdit ettiği konuşmalar bulduk."
"Kris beni hiç tehdit etmedi."
Polisler şaşkın bir şekilde birbirlerine baktılar. Yanlış adamı hapse attıklarını yavaş yavaş anlıyor gibilerdi.
"O halde... Bunu sana yapanı tanıyor musun?"
Kyungsoo yeni bir peçete kopardı.
"Yüzünde maske vardı ama tanıyorum.""Pekala, bize ismini verebilir misin?"
"Byun Baekhyun."
Not tutan polis gördüğü isimle elindeki kalemi düşürdü. "Bildiğimiz Byun Baekhyun mu?"
Kyungsoo evet anlamında başını salladığında polislerden daha yaşlı olanı ayağa kalktı. "Gel, konuşmamız gerek." arkadaşını tutup çekerken Kyungsoo'ya döndü. "Tekrar geçmiş olsun."
Odadan çıktıklarında yaşlı olan gözünü devirdi. "Çocuk anestezinin etkisinden çıkamamış. Boşa sorguladık."
"Verdiği isim çok ilginç."
"İlginç falan değil, saçma. Byun Baekhyun gibi birinin işlediği en büyük suç son model telefonunu yere düşürmek falan olmalı."
"O halde ona bunu yapan kim?"
"Kris Wu tabii ki. Tanrı aşkına, bu çocuk hayatının yarısı ıslah evinde geçirmiş. Sence birinin boğazını kesme ihtimali olan hangisi? Suç geçmişi olan bir çocuk mu yoksa boş vakitlerinde barınaklara bağış yapan bir prens mi?"
"Ama Kyungsoo o kişinin Kris olmadığı konusunda çok emin."
"Ne yani, Baekhyun'un ikisinin de bilgisayarını hackleyip Kyungsoo'yu boğazından bıçakladığına mı inanmalıyız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanyeol's Duties || ChanBaek
FanfictionChanyeol gizli numaradan aldığı tüm görevleri yapmak zorundaydı. Bir taraftan da okulun eziği Baekhyun ve ikizi Baekbeom arasında nasıl olduğunu anlamadığı bir fırtınaya tutulmuştu.