Balhés Gimi 3. 💜

1.6K 59 35
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Szeptember 2. Kedd

A mai nap elég laza volt, de volt benne Balázsos esemény is. Ezt majd csak a vége felé.
Reggel felöltöztetem és mentem suliba. Az aulába lépve Kitti elkapott.
- Szia Réka. Gyere velem a szekrényekhez jó?
- Szia Kitti.
- Na, jössz?
- Aha. Menjünk!
Először a titkársága mentünk, hogy elkérjük a szekrény számukat és kombinációnkat.
Az én szekrényem a 65. A mellettem lévő szekrény (64.) az egyik ikeré. A másik (66.) pedig a Kittié. Micsoda véletlen. Nyilván azért mert egyszerre mentünk a titkársága. Na mindegy...
Bepakoltunk, kipakoltunk és a szükséges cuccokkal bementünk a terembe. Rajtunk kívül már ott volt Hanna, Dani, Domi és... Ja megvan! Gabika. Leültem Hanna mellé, most is olvasott.
- Szia.
- Szia Réka. Mi újság?
- Semmi. Veled?
- Velem sincs semmi. - mondta és folytatta az olvasást. Az igen. Szép kis párbeszéd.
Egyre csak jöttek be a diákok (Norbi, Gergő, Levi, Vivi), aztán egyszercsak bejött az ajtón Marci és... Balázs. Uhhh...
Fehér póló volt rajta, fekete farmer és fehér sportcipő. A barna haja tökéletesen be volt állítva, és Barna szemeivel felém nézett. És köszönt!
- Szia. - Úúú... A víz lever...
- Szia. - mondtam kínosan. Több önbizalmat Réka!
- Mi van veled? Elvörösödtél. - nézett rám Hanna.
- Semmi, semmi. - legyintettem. Á... Semmi sincs. Csak nagyon beleestem Balázsba. De az semmiség. Biztos nem vagyok egyedül a suliban, mások is belezúghattak. Vagy mégsem? Át jó lenne, nagyobb lenne az esélye annak, hogy Összejövünk. 🙂
Kedden az 1. Óránk nyelvtan. Hurrá. A tanár neve Huszár Zsolt.
Utána jött egy matek. Dupla hurrá. 😐
A tanár neve Göncz Jutka.
Volt egy angol (jeeey. Azt szeretem), Kovács Attila tanárúrral. Aztán egy földrajz Futó Lacibával. Az utsó óra tesi volt. A-sok b-sek együtt, de fiúk lányok külön. Nekünk lányoknak Kappa Ágnes tartotta a tesit.
Miután átöltöztem elindultam haza. Megint utánam szólt valaki. De ez nem Hanna volt, mint tegnap. Hanem... Hanem Balázs.
- Várj Réka! - Úristen. Valyon mit akar?
- Szia Balázs.
- Balu. Hívj Balunak. - mosolygott. OMG!
- Oké...
- Merre mész?
- Én... Ö... Izé... - dadogtam. Ez de ciki.
- Te... Ö... Izé... - gunyolt ki. Ez de cuki.
- Fel a Wesselényin aztán 5. Utca.
- Farkas Antal?
- Ühüm. Honnan tudod?
- Én a 6. Utcában lakok. Mikszáth Kálmán utca.
- Gyá! Egy utca választ el minket. Gyá! - gondoltam magamban...
- Komolyan?
- Aha.
- Akkor...
- Akkor gyere! Menjünk haza!
Én itt totál lesokkoltam. Még csak 2 napja Ismerem Balázst (elnézést Balut), és máris együtt megyünk haza. És miért? Mert tuti, hogy ő is szeret engem. Vaaaagy...
Azért, mert egy irányba lakunk, de mindegy... Had álmodozzak egy kicsit. Ennyi nekem is jár.
Az utunk tök jó volt, végig beszélgettünk.
- És hányás szám alatt laksz? Farkas Antal...
- 11. De remélem nem fogsz pszichopata módon ólálkodni utánam.
- Miért tenném? - röhögött.
- Nem tudom...
- Milyen a ház?
- Jó. Imádom. Az előző házunknál sokkal jobb.
- És miért költöztetek ide?
- Mert felvettek.
- De miért írtál felvételit egy Budai iskolába, amikor Miskolci vagy?
- Nem is vagyok Miskolci.
- Mi? A végén kiderül, hogy tényleg Rebeka a neved?
- Neeem... Tiszaújvárosban laktam. Egy Miskolc hoz közeli város. De mint látod, van aki még Miskolcon sem ismeri. - utaltam Levire és Marcira.
- Aha, értem. Nézd! Farkas Antal utca.
- Ó.
- Nem akarsz haza menni? Jössz velem? - kérdezte mire felnevettem.
- Persze. Siessünk, nehogy apa meglásson az ablakból.
- Oké, gyere. Az én Apámnak tetszeni fogsz.
- Mi? - torpantam meg.
- Csak vicceltem. Na menj! Szia.
- Szia. - intettem és vörös fejjel közeledtem a házunk felé.
Mikor hazáért én, apa a kanapén ülve Tv-t nézett.
- Szia. Milyen volt a suli?
- Szia, jó volt. Most még laza, de egy hónap múlva...
- Aha... Menj fel a szobába, vagy menj ki a kertbe, vagy mit tudom én.
- Felmegyek a szobámba. - mondtam.
Elkészültem holnapra és gépeztem. A laptopomon. Amit akkor kaptam, amikor kiderült, hogy felvették a Szent Istvánba.

Tanórák 5/4 most még jók.
Balu 5/5 hűűű...

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Szeptember 3. Szerda

Hű. A mai nap cool volt. Igen. Cool!
A suliban egyenesen a terem felé indultam. De megzavart valami. Vagyis inkább valaki. A mellettünk lévő terem ajtajávan álló lány kijött a folyosóra és elállta az utamat.
A csaj egy kicsit alacsonyabb nálam. Tejfölszőke göndörített haja van, frufruval. Valamint kék szeme és irtó jó szerelése.
Fekete szűk ruhában volt, amit egy fekete szandál kísért. Úgy nézett ki, mint aki egy buliba készül.
Közben én egy sima fehér pólóban voltam és egy farmersortban. Piros cipővel. Nem azt mondom, hogy az én rucim nem volt menő, de a csajéhoz képest... Béna volt.
Addig addig néztünk egymással szembe, míg a lány egyszercsak megszólalt.
- Te mégis kinek képzeled magad?! - hogy miii?!
                            ~~~

Ez elég rövid lett. De unatkozom, úgyhogy itt van. 🤗
A folytatást hamarosan hozom...

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora