⭐Yep yeni bir bölümle karşınızdayım umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
⭐ Bu bölümü canım okurlarım asimelekti. lost_simurgh itaf etmek istiyorum.
⭐ Bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayın 😍
Adamın ağzından çıkan her kelime de içindeki korku kat ve kat artıyordu.
Ürkek biri tehlikeden önce çekingen, tehlike sırasında korkak, tehlikeden sonra cesurdur.Bana ne derse desin beynim algılamıyordu. Algıladığım tek nokta bugün bura da bana ait olan son şeyide kaybedecek olmaktı.
Üzerime doğru gelen adam saçından tutarak beni yataktan doğrulttu. Yüzüme yaklaşarak kürkledi. "Sen benim söylediklerimi neden yapmıyorsun ben seni yeteri kadar korkutamadım mı. Merak etme bu geceden sonra bana asla karşı gelmemen gerektiğini öğreneceksin. Beni daha fazla sinirlendirmeden dediklerimi yapsan iyi olur. Yoksa beni sinirlendirmemek her hamle de canın daha fazla yanar. Şimdi bana bakmayı kesip de soyun." Saçımı bırakarak beni tekrar yatağa savurdu.
*************
Ben transa girmiş gibi sadece ona bakıyordum bir kaç kelime daha söylese de onu duymuyordum.
"Bana öyle bakmayı kessen iyi edersin yoksa sen kadınlık görevini yapmazsan kendi yerinde çok sevdiğin kardeşini bulursun."
Bana ne yaparsa yapsın asla yapmam dediğim şeyi kardeşimi cümlesine katar katmaz yaptım hiç düşünmeden doğruldum ve üstümdeki elbiseyi çıkardım.
Asla asla dememek gerekiyor hayat da .
Adam hiç bir şey demeden bana bakıyordu. Bu üstündekiler de ne bu iğrenç çamaşırla karşıma çıktın der gibi bakıyordu.
Üzerime baktığım da oldukça sade sıradan bir çamaşır vardı.
Bana bakmayı kesip üzerinde ki takım elbisesinin ceketini çıkartıp bakışlarını bana doğrulttu ve yanıma yaklaşarak konuşmaya başladı.
"Bana bakmayı kesip de yanıma yaklaş ve gömleğimi sen çıkar. Eğer bu gece beni eğlendirmezsen neler yapacağımı bana tekrar tekrar tekrar ettirme. Bu durumdan çok sıkıldım. Evlenmemiş aşk evliliği olmasa da sen benim çift nikahlı karımsın. Bunu bilerek davran ve benim üzerimde kileri sen çıkart."
Tek kelime bile etmeden ona yaklaştım ve gömleğinin düğmesini elimin titremesiyle zar zor açtım. Gömleğini çıkarıp yatağın üzerine bıraktım elim kemerine doğru gittiğinde daha fazla ağlamamı tutamadan ağzımdan bir hıçkırık kaçtı ve gözlerimden bir bir yaşlar düşmeye başladı. Ağlamak istemesem de kendimi tutamıyordum.
Olduğum yerde yere doğru çöktüm. Az önce söylediği kelime aklıma geldiğin de hemen ayağına kapandım.
"Bana biraz vakit ver ne olur kardeşime dokunma." Ağzımdan bir hıçkırık daha koptu ama ne olursa olsun onu ikna etmeliydim. "Ne olur kardeşime dokunma ne istersen yaparım."
"Ağlamayı kes artık sana bir saat veriyorum bir saat sonra odaya geldiğim de seni böyle görmeyeceğim. Banyonu yapmış dolapta senin için ayrılmış olan geceliği giymiş şekilde beni bekle. Bu tavrından cesaret alıp bir daha bana karşı gelme bu sana verdiğim ilk ve son taviz. Bunu sakın aklından çıkarma. Aklından çıkarma ki canın daha fazla yanmasın."
Sadece tamam anlamında kafamı salladım. Odanın kapısının kapanma sesini duyunca tuttuğum hıçkırığı mı bıraktım ve kendimi tutmadan içli içli ağlamaya başladım.
*********
Bir süre ağladık dan sonra doğruldum. Odanın içinde asılı olan geceliği alarak banyo diye tahmin ettiğim yere doğru yürüdüm. Dik durmalıydım kardeşim için güçlü durmalıyım.
Kim ne derse desin dünyada nefes alıp vermeyi seviyorsam bunun tek nedeni yanında olan kardeşim içindir.
Kardeşim okumak zorundaydı. Okuyup kendini kurtarmalıydı. Benim gibi olmalıydı. Özgür olup kendi hayatını yaşamalıydı. Amcama olan minnet borcum yüzüne evlenmiş olsam da kardeşimi de düşünmeliydim. Hayatım boyunca böyle olmuştu.
Benim yaşamam gereken hayatı başkaları yaşasın diye bedel ödemiştim.
Annesiz ve babasız olmak böyle bir şeydi. En kötüsü de bana bir şey olur mu diye düşünen, arkan da duran babanın olmaması beni çok üzüyordu.
Ben banyomu yapmış üzerimi giyinmiş bir şekil de odaya girdim ve yatağın üzerine oturdum. Başıma gelecekleri beklemeye başladım.
Bir süre sonra açılan kapıyla onun geldiğini anladım. Onu bana yaklaşan her adımı benim nefesimi kesiyordu. Sakın olmam gerektiğini kendime hatırlarsam da başarılı olamıyordum.
Yanıma gelirken beni sürdüğünü bilememek beni utandırıyor ve kızarmama neden oluyordu. Yanıma geldi ve çenemden sertçe tuttu ve kaldırarak gözlerimizi buluşturdu.
Gözleri kap kara olmuştu. Bakışların da anlamadığım bir duygu vardı.
"Sonun da bana layık bir kadın olmuşsun bu gecelikler den bir sürü var bu oda sınırları için de bundna sonra sadece bu geceliklerle dolaşacaksın. Ne kadar da intikam için evlenmiş olsak da göz zevkimi düşünmeliydim. Bana şaşkın şaşkın bakmayı bırak bu evliliğimiz de uymak zorun da olduğun kurallardan sadece biri diğer kuralları bugünden sonra sana en ince ayrıntısına kadar açıklayacağım. Şimdi işin zevk kısmına gelecek. Seni için ne kadar acı bir gece olacaksa da benim için zevk dolu bir gece olacak."
Konuşmasını bitirir bitirmez beni yatağa doğru savurdu. O kadar hızlı ve sert davranıyordu ki şimdiden canımı yakmayı başarmıştı.
Bu gece bana her ne yaparsa yapsın ne için burda olduğumu düşünmeliydim.
Üzerime eğilelerek sabahliğin kuşağını açtı ve doğruldu üzerindekiler bir bir yeri boylarken ben gözlerimi kapadım ve bu olanların rüyadan ibaret olmasını istedim. Bir kaç kumaş sesinden sonra üzerim de bir ağırlık hissettim kısa süre sonra sert sesi kulaklarıma doldu
"Bugün gözlerini sakın kapatma biran bile gözlerini kapattığını görürsem neler yapacağımı tekrar tekrar hatırlama gerek yok değil mi? "Sadece kafamı saklamakla yetindim. Üzerime ağırlığını vermeden geceliğimi üzerinden yırtarcasına çıkardı bir süre doğrulup beni süzdükten sonra tekrar üzerime uzandı boynum da bir süre oyalandıktan sonra aşağıya doğru kaydırdı dudaklarını. Üzerimden çıkan son çamaşırıyla olayın bir kez daha farkına vardım. Ben bu adamın karşısın da çıplak kalmanın şokunu atlatamadan bacaklarımı açtı ve birden içime girdi.
Daha önce böyle bir acı yaşamamıştım sanki etinden et kopuyordu. Bu acıya daha fazla dayanamayan vücudun kendini bıraktı....
~~~BÖLÜM SONU~~~
******
⭐ Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
⭐ Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
⭐Desteğinizi bekliyorum. Çok fazla oy ve yorum çabuk bölüm demek😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH HASTASI (Tamamlandı)
Fiksi Umum!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Adam kızı kolundan tuttuğu gibi yatağa savurdu. Adam kıza o kadar sinirli bakıyordu ki kız o bakışlar altın da eziliyordu. Adamdan korktuğu he...