|Hailey|
Ik snap niet hoe mij dit is overkomen
Met die gedachten ben ik gisteren in slaap gevallen.
Ik open mijn ogen en kijk naar de wekker die op het nachtkastje naast mijn bed staat. 9 AM dat is nog bed wel vroeg. Toch beslis ik om mijn bed uit te gaan. Ik loop naar mijn kast en pak daar een setje kleren uit. Niet dat ik veel keuze heb.
Met mijn kleren in mijn handen loop ik naar mijn badkamer, wel fijn dat ik een eigen badkamer heb. Als ik mijn shirt uit trek kan je nog steeds de littekens op mijn armen en rug zien. Gelukkig doen ze geen pijn meer want het heeft echt een hele lange tijd geduurd voordat al mijn wonden geheeld waren.
Ik zet de douche aan en laat mijn lichaam van de warme stralen genieten
~
Nadat ik klaar ben met douchen kleed ik me aan en loop ik naar beneden. Liam komt op mij af lopen. "Jij bent al vroeg wakker" hij geeft mij een knuffel. Maar als snel duw ik hem terug.Hij kijkt mij geschrokken aan. "Wat is er?" Vraagt hij. Tranen rollen langzaam over mijn wangen. "Ik kan het nog niet Liam" fluister ik zachtjes. "Ik ben zo bang dat jullie het zelfde gaan doen als mijn biologische vader"
"Oh Hailey sorry" Liam zet een stap achteruit. "Ik beloof je dat ik voorzichtig zal doen, en ik beloof ook dat wij jou nooit zullen slaan" ik kijk hem in zijn ogen aan. "Echt niet?" Vraag ik. Hij schud zijn hoofd. "Echt niet" een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht.
"Hier neem wat water, dan maak ik ontbijt voor je" hij knipoogt en geeft me een glas water.
"Goedemorgen!" Zegt Louis vrolijk. "Goedemorgen" antwoorden Liam en ik tegelijk. Ik loop met mijn glas water naar de woonkamer en doe de TV aan.
Ik hoor Niall en Harry ook de trap afkomen. Ik doe het geluid van de TV is zachter zodat ik hoor wat Liam vertelt.
|Liam|
"Niall, Harry" zeg ik als ze naar beneden komen. "Wacht even" ze komen naar de keuken gelopen. "Wat is er Payno?"
"We moeten heel voorzichtig zijn met Hailey" begin ik. "Ja maar dat doen wel al!" Lacht Niall. "Ja maar niet op die manier, ik bedoel. Ik gaf haar vanochtend een knuffel en ze duwde me weg en ze begon te huilen" drie geschrokken blikken kijken mij aan.
"Meen je dat?" Zegt Harry. Ik knik. "Ja, ze is zo bang dat wij haar ook gaan slaan" zeg ik zachtjes. Louis staat op van de stoel. "Oké jongens, wij gaan naar laten zien wie wij zijn en we gaan haar blij maken!" Niall, Harry en ik knikken. "Louis je hebt gelijk!" "Dat gaan we doen" maakt Harry mijn zin af.
We lopen naar elkaar toe even geven elkaar met z'n vieren een knuffel. "Ik ga pannenkoeken maken, halen jullie Hailey!" Niall rent meteen naar de woonkamer. Ik begin te lachen, zoals we al vaak gezegd hebben. Die jongen leeft voor eten.
|Hailey|
Als ik snel en harde voetstappen naar de woonkamer hoor gaan zet ik de TV snel uit en ga ik in het hoekje zitten van de bank met mijn knieën tegen mijn hoofd. Dit deed papa ook altijd als hij boos was.
Ik voel dat er iemand voor me staat. "Niet doen" zeg ik zachtjes. "Papa alsjeblieft niet doen!"
Ik voel de bank naast me indrukken. Ik doe mijn hoofd iets omhoog dat ik kan zien wat er gebeurt. Niall zit naast mij op de bank. "Je wilde me niet slaan?" Vraag ik. Hij slikt. "Natuurlijk wil ik jou niet slaan"
Hij opent zijn armen dat ik bij hem op schoot kan zitten. "Wil je? Ik doe echt niks Hailey, echt niet" langzaam schuif ik iets dichter naar Niall toe. Ik vind het wel eng, maar ik denk dat ik Niall toch het meeste vertrouw van de vier.
JE LEEST
Adopted by Four idiots?!
FanfictionIn dit boek lees je het verhaal over Hailey Wilson die een hele zware jeugd erop heeft zitten. Hopelijk krijgt ze een beter leven als ze geadopteerd wordt.