Külsőszemszögből(Pár évvel korábban)
Chanyeol és Baekhyun attól a pillanattól kezdve próbálkozott a gyerekvállalással, mikor kiderült hogy Baekhyun félig omega.
Bár nagy volt az esélye hogy ő is várandós lehet, mégis valahogy a félvér fiúnak nem sikerült teherbe esnie, ami az évek során egyre jobban elszomorította az aprócska, mégis erős férfit.
Baekhyun tudta, hogy ha három év próbálkozás után nem jött össze a gyerek nekik akkor sajnos már nem is fog.
Állandóan ez a téma járt az alacsony férfi fejében és mostanában Chanyeol is keveset tartózkodott otthon a munka miatt, így méginkább tudott magányában agyalni. Mivel Chanyeol maffiája egyesült Yoongiék bűnszövetkezetével, több feladat nehezedett mind a két vezetőre, ezért nem csoda hogy sokszor éjszakáig kimaradt az alfa a sok papírmunka miatt.
Baekhyun szomorkodva készítette a vacsorát, amit tudott hogy megint egyedül fog elfogyasztani, mert kedvese biztosan éjszaka fog csak beesni és van úgy hogy nem is eszi meg amit főz neki. Chanyeolra is sok nehézség zúdult, mind a munkában, mind otthon. Párja szomorúsága őt is teljesen felemésztette bármennyire is próbált erős maradni. Úgy érezte ő is hibás abban hogy Baekhyun ilyen lehangolt mostanában, hiszen ha többet tudna vele lenni akkor biztosan jobb kedve lenne szerelmének.
Igyekezett minden munkát minél előbb letudni, hogy Baekhyun mellett lehessen. Szerette volna picit jókedvre deríteni a félvér fiút, így miután végzett a munkával elindult a helyszínekre ahonnan szükséges volt beszereznie egy-két dolgot.
Miután mindennel megvolt, haza is indult és halkan lépett be az ajtón. Mivel még nem volt késő egészen biztos volt benne, hogy az alacsonyabbat ébren találja. A konyhában sötét volt már, viszont azért oda is betekintett, így meglátta hogy Baekhyun megint kedveskedett neki vacsorával.
Elmosolyodott a figyelmességen és nyugtázta magában mennyire is szereti párját.
Az alsószinten nem volt Baekhyun, így megindult felfelé és egyre izgatottabb lett a meglepetések miatt, amiket a kezében szorongatott.
Chanyeol alsó ajkát beharapva nézett be a fürdőbe, de szerelme ott sem volt, pedig tudta hogy Baekhyun szeret a kádban sok időt eltölteni mert megnyugtatja a meleg víz simogatása, azért gondolta azt hogy kilenc óra tájt ott lesz a férfi.
Egy helyiség maradt csak vissza, ami a szobájuk volt.
Édes nyögés ütötte meg Chanyeol hallószervét, akinek arcán először értetlenség futott át, majd egy vigyor terült el ajkain ahogy meghallotta szerelme szájából a nevét.
- Chhanie - nyöszörögte az alacsonyabb magas hangon, szinte esedezve szerelme után, akit utoljára a múlt hónapban tudhatott ilyen formában magáénak.
Chanyeol szépen lassan nyitott be, hogy Baekhyun még véletlenül se hallja meg.
Számított rá hogy valami igazán érdekes és gerjesztő fogja fogadni, na de az ami szeme elé tárult ennél sokkal de sokkal több volt.
Baekhyun teljesen meztelenül feküdt az ágyban lábait terpeszbe helyezve, így Chanyeol teljes rálátást kapott ahogy ujjacskái folyamatosan ki-be járnak saját magában. Másik keze pedig saját merev tagján dolgozott, így elhelyezkedése miatt azt is teljesen jól látta, hogy Baekhyun farka szinte remegett a kielégületlenségtől amit az aprócska férfi saját magának okozott.
Chanyeol a meglepettségtől elejtette a szép virágokat és a másik kezében tartott szatyrot, ami miatt Baekhyun ijedten ugrott fel és azonnal abba hagyta eddigi tevékenységét.
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...