Главаа Тридесет и трета

112 9 0
                                    

*Гледна точка на Никол*

Последвах крехката фигура на Иви до кухнята. Не съм я виждала от близо 5 месеца, да говорехме си нонстоп по телефона и на видео чат, но не ми беше достатъчно, исках да я докосна, да усетя топлината на тялото ѝ. 

Приближих се към нея тихо и обгърнах талията ѝ с ръце, но тя не реагира по никакъв начин. Стиснах леко плата на тениската, с която беше и тогава тя се спря на едно място и просто въздъхна.

- Не го прави по-добре – каза тихо тя

- Много ми липсваше, любов моя – прошепнах в дясното ѝ ухо и поставих малка целувка на врата ѝ

- И ме чакаше толкова време? Без да правиш каквото и да е с Павел? Или някой друг? – попита Иви и се обърна с лице към мен

- Ти беше в мислите ми през цялото време – отвърнах в отговор на въпроса. Излъгах, мислех за още милион неща и понякога тя се губеше от съзнанието ми, но нямах друг избор, не искам да я загубя.

Момичето срещу мен стоеше и ме гледаше известно време, без да показва каквато и да е емоция. Надигна се съвсем леко на пръсти и слепи устни с моите, което веднага премина в сладка целувка.

Хванах голите бедра на момичето и я повдигнах, така че да седне върху кухненския плот, а след това пъхнах ръцете си под черната ѝ тениска. Не издържах, исках я на момента, нуждаех се от нея.

Напъхах езика си в гърлото ѝ, докато ръцете ми бавно слизаха надолу и премахваха бельото, с което беше Иви. Свалих парчето плат от краката ѝ, а след това нежно я погалих, усещах колко е мокра и готова за мен, но нямах намерението да ѝ дам каквото иска лесно.

- Не смей да ме мъчиш, чу ли? Въобще няма да ти се получи, плюс това, не ми е до секс – предупреди ме тя, но вагината ѝ я издаваше много повече от думите ѝ

- Бъди добро момиче, Ив – прошепнах срещу устните ѝ и извадих свободната си ръка, а след това я поднесох бавно към устните ѝ

Пъхнах показалеца и средният си пръст, а момичето като по команда ги облиза, а след това засмука. Усмихнах се леко и целунах врата ѝ, за да има стимул да продължи, докато другата ми ръка се движеше бързо по сърцевината ѝ.

Извадих, вече достатъчно влажните си пръсти и свалих Иви от плота, а след това я обърнах с гръб към себе си, исках да я накажа по някакъв начин, че се държеше по този начин с мен, затова я хванах за косата с лявата си ръка, а дясната се промуши между бедрата ѝ и двата ми пръста се плъзнаха плавно в нея, а тя издаде гърлен стон.

- Давай, крещи колкото силно искаш – прошепнах в ухото ѝ, докато все още дърпах косата ѝ

Тялото ѝ бе извито по толкова красив начин, че не можах да се сдържа. Пуснах косата ѝ и започнах да я пляскам по задника, като се стараех всеки удар да се чува възможно най-силно и всеки удар да оставя отпечатък от дланта ми.

Обърнах Иви отново с лице към мен и я вдигнах на плота, а след това хванах двата ѝ крака и ги задържах на високо, докато езикът ми се зае с работата да я довърши.

- Господи, да! – извика момичето и отпусна главата си назад – хайде миличка, още малко – измрънка едва Иви

Изправих се и я целунах, а през това време пъхнах за последно пръстите си в нея и ги задвижих колкото бързо можех. Момичето се разтресе в ръцете ми и това беше знак, че е свършила.

- Харесва ми, когато ме слушаш – усмихнах се срещу лицето ѝ

- Не се надявай на това често – каза студено тя и ме блъсна

Свих се от нея, а тя слезе от плота, грабна бельото си и бързо изхвърча от кухнята.  Изглежда хем я засрамих, хем й доставих дългоочаквано удоволствие. 

My Second-first kiss /Bulgaria/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang