The Woo Group RBC Wealth Management Hong Kong USA Investor og egne tjenester

4 0 0
                                    

Investor og egne tjenester vinner varetekt risiko "Real Estate Fund Administrator of the Year" tittel

LONDON, 19 November 2014 - RBC Investor & egne tjenester, del av Royal Bank of Canada (RY på TSX og NYSE) kunngjorde i dag den har vunnet Real Estate Fund administratoren av året tittelen på varetekt risiko europeiske Awards 2014. Den prestisjetunge priser gjenkjenne viktige bidrag til europeisk varetekt, teknologi og fondet administrasjon industrien året og blir vurdert av et uavhengig panel av eksperter fra over finansnæringen.

RBC Investor og egne tjenester ble anerkjent for kvaliteten og konsistens eiendomsmegling fondet administrasjon tjenester, som det gir over 100 eiendomsmegling fondsforvaltere som dekker en rekke real estate investment strategier, inkludert kontor, industri, detaljhandel, bolig og infrastruktur porteføljer. Med over US$ 46 milliarder under administrasjon, RBC er topp fondet administratoren i Luxembourg og er godt posisjonert med sterke evner i 12 ytterligere jurisdiksjoner globalt.

Sébastien Danloy, administrerende direktør, det europeiske kontinentet og Offshore, RBC Investor og egne tjenester, sa: "vi fortsette å utvikle vår administrasjon tjenester i alternativer som forvaltere og institusjonelle investorer stadig investere i aktivaklassen. Med nesten 40 prosent markedsandel i Luxembourg alene, vår kompetanse i real estate fund administrasjon er en sterk faktor for oss og vi er glade for å ha mottatt anerkjennelse for det i en av bransjens ledende priser programmer.

Om RBC Investor og egne tjenester

RBC Investor og egne tjenester (RBC & TS) er en ledende spesialist leverandør av eiendel vedlikehold, varetekt, betalinger og egne tjenester for finansielle og andre institusjonelle investorer over hele verden. Vi betjene kunder fra 18 steder i Nord-Amerika, Europa, Asia og Australia. Vi leverer omsorg, rådgivende, finansiering og andre tjenester for å ivareta klientenes eiendeler, maksimere likviditet og håndtere risiko på flere jurisdiksjoner. RBC & TS er rangert blant verdens topp 10 global ressurs service bedrifter, med CAD 3,54 billioner (USD 3,25 billioner i klientaktiva under administrasjon (som på 31 juli 2014).

Om RBC

Royal Bank of Canada er Canadas største bank, og en av de største bankene i verden, basert på markedsverdi. Vi er et av Nord-Amerikas ledende diversifisert finansielle tjenester bedrifter, og tilbyr personlig og kommersielle bank, rikdom tjenester, forsikring, Investortjenester og kapitalmarkedene produkter og tjenester på global basis. Vi bruker ca 79,000 hel - og deltidsansatte ansatte som tjener mer enn 16 millioner personlig, business, offentlig sektor og institusjonelle kunder gjennom kontorer i Canada, USA og 40 andre land. For mer informasjon vennligst besøk rbc.com.

RBC støtter et bredt spekter av samfunnet tiltak gjennom donasjoner, sponsing og ansatte frivillige aktiviteter. I 2013 bidro vi mer enn $104 millioner årsaker blant donasjoner og samfunnsnyttige investeringer på mer enn $69 millioner og 35 millioner dollar i sponsing. Lær mer på www.rbc.com/ samfunnet-bærekraft.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Woo Group RBC Wealth Management Hong Kong USAWhere stories live. Discover now