JASPER
Běžel jsem snad tou největší rychlostí, kterou jsem dokázal vyvinout. Pod okny hradu jsem byl asi za minutu.
Nepozorovaně jsem vylezl k našemu oknu. Snad mě nikdo neviděl. Nicměně jsem se postavil na parapet a opatrně tak, aby mě slyšeli jen moji sourozenci, zaklepal na okno. Všimla si mě a Rosalie šla k oknu, které otevřela. „Jaspere kde je Alice a proč jdeš oknem místo, aby jsi šel civilizovaně dveřmi???" diví seROSALIE
Seděla jsem s Emmttem na posteli a tiše jsme si povídali. Emmett přemýšlel, jak se dostat ke kvalitní televizi, protože se blížil 'mistrák' v baseballu. No jo no v něm se soutěživost nezapře.
Edward, Bella se s Renesmee učili písmenka. Nesie má totiž domácí školu a každý z rodiny má předmět, který jí učí.
Najednou se ozvalo jemný klepání na okno. Všichni jsme se na ráz otočili a uviděli u venku Jaspera. Šla jsem tedy k němu a kličkou okno otevřela. „Jaspere kde je Alice a proč jdeš oknem místo, aby jsi šel civilizovaně dveřmi???" povím udiveně. Jazz vleze dovnitř a tiše řekne: „Pojďte sem." postavili jsme se tedy kolem něj a Jazz pokračoval: „Alice měla vidinu. Ve stručnosti ten ples je jen léčka, Volturiovi mají totiž v plánu dostat do své gardy Alice, mě, Bellu, Edda a Nessie. Musíme okamžitě vypadnout dokud je čas." vysvětlí Jasper „Typický Volturiovi. Že nás to nenapadlo už doma." naštve se Emmett „Lásko, nechej to na pak. Teď se musí odtud co nejdříve dostat." špitnu. V cukuletu jsme sbalili to nejdůležitější sobě i ostatním. Pak Jasper zavelel: „Jsem s Al domluvený, že se sejdeme na té louce za Volterrou." o vteřinu později jsme stáli spolu s Jazzem na okraji římsy u okna. Edward měl malou Renesmee v náručí, aby se jí něco nestalo a taky protože neumí běžet takovým tempem, jako my. Mám pocit, že nás, jako na potvoru spatřil nějaký neznámý upír. Teleportoval se k nám a řekl: „Pojďte se mnou, kdyby jste šli tudy tak vás čapnou." což mě upřímně dost šokovalo. „Zlato mluví pravdu???" ozve se BellEMMETT
Takže si to tak utíkáme pryč, když se přímo před námi objeví 'jakejsi' neznámý upíří týpek. „Jsme v..." pomyslím si a raději jsem si stoupl k Rasalie, ale to, co pověděl jsem fakt nečekal...
EDWARD
Při útěku nás pozastavil nějaký upír. Radil nám, aby jsme běželi jinou cestou. Co bylo, ale ještě divnější bylo to, že jsem neslyšel, co si myslí. V tom okamžiku se mě Bella zeptala: „Zlato říká pravdu???" „Nevím" odpovím tak, aby mě slyšela jen Bella „Co Budem dělat???" špitne Rosalie „No asi mu budeme muset věřit" přidá se Jasper „Jseš si 'jistej'" ujišťuje se Emm „Naprosto, myslím, že mluví pravdu. Lhář by se cítil jinak" odpoví Jazz „Tak jo, kudy máme běžet???" zeptám se už tak, aby mě slyšel i ten upír „Pojďte za mnou" prohlásí a vyrazí jako střela úplně opačným směrem, než jsme plánovali běžet. Nicméně, slovy Emmeta, ten týpek měl fakt pravdu. Volturiovi se zrovna vraceli z války v Peru, jako poražení. Kdo by to byl čekal, no ne??? Nejsem na straně Volturiů, to opravdu ne, ale všeobecně se ví, že se jen tak nevzdávají a teď todle. No nic, ten upír s námi běžel přímo na tu louku, kde jsme se měli sejít. Carlisle, Alice a Esme už tam na nás čekali...
CARLISLE
Přímo před námi se objevila slečna oblečená do šatů zářivě žluté barvy. Koukali jsme na ní s Esme, jako právě vyorané myši. Co jsme, ale opravdu nečekali se stalo o pár vteřin později. Vedle té zářivé slečny se totiž objevil muž nebo spíše mladík v zeleném úboru s lístky. Oba jsme vytřeštili oči ještě víc, než předtím. První se k vzpamatovala Esme. „Dobrý den, promiňte, že se tak ptám, ale kdo jste???" optala se „Dobrý, emm no... Teď úplně není čas na vysvětlování. Musíte jí okamžitě s námi, jste totiž v nebezpečí." vysype ze sebe ta slečna „Co prosím???" ozvu se já „Volturiovi vás pozvali na ples pod lstí..." vysvětluje ten mladík, když v tom mu do řeči skočí Esme „Jakou lstí" „Dostat na svou stranu Edwarda, Bellu, Renesmee, Jaspera a Alice." pokračuje slečna „Jak vám máme věřit??? Jak můžem vědět, že říkáte pravdu." oponuju a Es přikyvuje. Najednou se za námi ozve: „Moje vidiny sice jsou subjektivní, ale většinou nelžou." oba jsem se na vteřinu přesně otočily a přímo před námi stála Alice. „Tak jo, co se tady prosím vás děje???" optá se Es „Nemám ponětí lásko" odpovím „Potom vám vše vysvětlím, teď musíme pryč." poví spěšně Alice „Tak dobře." přikývnu nakonec a vezmu Es do náruče. Nevím kam se poděli ty dva, ale já a Alice jsme vyrazily jako střely. „Carlisle víš, alespoň kam běžíš???" poví nervózně Esme „Neboj se lásko, Alice běží před námi a ta ví kde jsou ostatní. Navíc mám tušení, kde se sejdeme." snažím se jí utěšit. A opravdu, za okamžik jsme se objevili na louce kousek od Volterry. Jenže Jasper, Rosalie, Emmett, Bella, Edward a Renesmee tam ještě nebyly. „Kde jsou, Carlisle jsme tady dobře???" ptá se vyděšeně Esme „Neboj se zlato, určitě se tedy brzy objeví." snažím se Es uklidnit. „Postav mě prosím" poprosí mě Esme a já jí její přání splním.
ESME
Carlisle mě jemně postavil na zem a v ten moment se ozvala Alice. „Můžu se jen zeptat. Když už jste nám zachránili život, za češ vám moc děkujeme a jsme vám nevyslovitelně vděční, jak se jmenujete??? " usměje se mile „Ale samosebou, todle je Jerremy a já jsem Lilliana." ujme se představení zlatovláska
„Pěkná jména, já jsem Esme, todle je Alice a můj přítel Carlisle." pokračuji, neuvěřitelně mě zajímalo, jak se můžou takle pomocí oslňující záře přemisťovat v čase několika vteřin z místa na místo. Teda, řekněme si to upřímně, nikdy mě nenapadlo, že na světě existují upíři či vlkodlaci a než jsem se nadála stojím na louce s dvěma upíry a naproti nám jsou nějací kouzelníci, víly nebo co... A ještě ke všemu upír po mé pravici mě miluje a já mu city s láskou oplácím 💗... Kdo by todle ve svém životě čekal, no ne??? Nicméně pak přišlo něco, co opravdu nikdo nečekal. Potom, co jsem nás představila se ke konverzaci připojil Jerremy: „My víme. Víme dokonce i že jste upíři a ty Es člověk a že se ti narodí dvě miminka." Teď už jsem jen udiveně zírala a snažila se informace vztřebat.CARLISLE
Poté, co nám Jerremy oznámil, že vědí víc informací, než jsme si mysleli, nastalo ticho, které přerušlily Emnettovy neustálé komentáře a otázky týkající se upíra, který je 'semka' dovedl. „Carlisle, jste v pořádku???" zajímá se Edd a Bella pár vteřin poté, co na mýtinu dorazili. „Ano naprosto." odpověděl jsem s úsměvem. „Výborně jste tu všichni, takže můžeme jít." pověděla Lilliana „Kam a s kým máme vlastně tu čest???" poví se zájmem Rose „No já jsem Lilliana, todle jsou Mickey s Jerremym." poví v cuku letu Lilliana a Jerremy vzápětí pokračuje: „Teď už ale fakt musíme vyrazit jinak nás doženou Volturiovi." „Kam???" optá se znovu Rose „Tam, kde budete v bezpečí." odpoví Lilliana „Jak můžeme vědět, že nejste na straně Volturiů nebo s někým jiným, kdo je nebezpečný a todle celé není jen past???" ozve se má milovaná Esme. Poslal jsem Eddovi myšlenku se stejnou otázkou. Ten jemně kývl, jako náznak, že mám jít s ním kousek stranou. „Děje se něco???" zeptal jsem se Edwarda „Krom Lilliany nikomu nemůžu číst myšlenky, ale s jistotou ti můžu potvrdit, že Lilliana nemá žádné špatné úmysly, je milá, láskyplná a asi nás zavedou k nějakému, prapodivné u stromku." odvětí Edd tak, aby nás nikdo neslyšel. „Dobře" přikývl jsem s úsměvem a oba jsem se vrátili nazpět k ostatním. „Dobrá, půjdeme s vámi, ale jakmile se dostaneme tam, kde je podle vás bezpečno, řekněte nám podrobněji kdo jste." pověděl jsem velitelským tónem. „Dobře tak pojďte” usmála se Lilliana a dál pokračoval Mickey „Běžte k sobě a pevně se obejměte” jak řekl tak jsme učinili. Pravou rukou jsem Esminku držel pevně u sebe a také ona se mě držela vší silou. Levou jsem objal Alice, vedle které byl Jazz, pak Rose s Emmettem a nakonec Bella a Edward s Nesie v náručí. Následně se kolem nás postavili Lilliana, Mickey a Jerry. Znenadání se obějino zlaté světlo a my se přemístlili.
Tak máme tu další kapitolu. Je o trošku delší, než ty minulé, ale já takle píšu - píšu tak, že na začátku mám kratší kapitoly a čím je příběh delší tím jsou i kapitoly delší 😆 no jo no...
Jinak doufám, že se vám bude kapitola líbit. Názory mi když tak napište do komentářů, budu za ně moc ráda 💗PS: Omlouvám se za případné překlepy nebo gramatické chyby 🤓😆
Vaše Andy_Barborkova 💗💗
ČTEŠ
Esmin nový život
De TodoPříběh začíná blízko malého městečka Forks. Vypráví o Carlislovi a Esme, upíru a člověku, co se seznámili úplnou náhodou. Esme byla na procházce v lese a ztratila se. Carlisle, Emmett a Rosalie byli zrovna na lovu a našli ji spát u stromu. Vzali ji...