Ada pov.
Ma trezesc ametita.Ma ridic usor din pat si ma indrept catre fereastra.O creanga batea cu putere in geamul meu. Pomul din fata blocului anunta venirea toamnei. Deschid fereastra si o briza rece de vant patrunde in casa. Vocile copiilor care se duceau la gradinita sau la scoala se auzeau din ce in ce mai puternic. Asta inseamna ca peste cateva zile incepe liceul. Apropo sunt Ada, am 16 ani sunt in clasa a XI-a si locuiesc intr-un apartament departe de parintii mei. Deoarece in cateva zile incepe liceul am decis cu prietena mea foarte foarte buna(ne intelegem bine din clasa a 4-a), Carla, sa mergem la mall sa facem cateva cumparaturi.
Imi i-au telefonul de pe noptiera, caut in agenda numarul ei, si apelez.
-Hei Carla! Ce faci?
-Dorm!!! Ce e?
-Azi trebuie sa mergem la mall ai uitat???(tip eu in telefon)
-Ups! Ok! Hai vin-o la mine ca pana ajungi sunt si eu gata!
-Ok bye!
Ma imbrac, mananc un sandwici si chem un taxi. In 10 minute sunt in fata blocului Carlei. Ea tocmai ce cobora.
-Hei! Deci nu imi vine sa cred ca deja incepe liceul!
-Mda...
-Ce e? De ce ai fata asta?
-Sunt singura care nu vrea sa inceapa liceul???
-Ahamm....inca nu l-ai uitat pe Damian?
-Ce? Am si uitat de el...
-Pe cine crezi ca minti? Nu ai cum sa uiti atat de repede o persoana pe care ai iubit-o atat de mult!
-Mda. Ai dreptate! Toata vara m-am gandit la el si am visat momentul in care noi doi vom fi impreuna, dar sunt doar vise!
-Nu se stie niciodata!
Ne urcam intr-un taxi si in 5 minute suntem in fata mall-ului. Am cumparat cateva haine, eu mi-am luat doar 17 bluze si 9 perechi de pantaloni, sper sa imi ajunga luna asta.
Dupa vreo 4 ore petrecute in mall am venit acasa, m-am asezat in fata televizorului si am mancat inghetata pana la 01:14 cand mi s-a facut somn si a trebuit sa ma culc.
P.S. În poză este Ada- Sasha Pieterse
Cristina's :****
Sper sa va placa, am foarte multe idei cu care sa continui si sper sa am si timp sa le public! Pupiceii!:*******