1.Pierwszy opis: Harumi Todoroki

1.2K 60 7
                                    

Mała Harumi:
Gdy Haru była małą dziewczynką Dabi i Tomura mieli jedno, i to samo zdanie: małą terrorystka...
Jedyny problem był taki, że oboje w dzieciństwie byli grzeczni i spokojni.W przypadku Shigaraki'ego był to spokój że strachu, a w przypadku Touyi była to miłość (chwilowa) do póki ojciec nie zaczął się nad nimi znęcać...

Ogólny wygląd:
(opiszę jak jest starsza)
Ma ona lekko odstające włosy o kolorze czerwonym z jednym czarnym pasemkiem.
Za zwyczaj nie da się wychwycić, że ma odstające włosy, ponieważ Tenko, lub Kurogiri pomagają jej, je prostować...
Ma dwu kolorowe oczy: lewe jest niebieskie, a prawe czerwone.Lecz przez to, że musiała chodzić do szkoły jak normalne dziecko zasłaniała je opaską.

Starsza Harumi:
Około 170 cm.
Wredna i pewna siebie uczennica z polecenia U.A. Od początku nie chciała do niej iść...
Ma długi czerwone włosy z czarnym pasemkiem.Jej kolor oczu i zachowanie do czerwonego koloru prawego nie zmieniło się.Lubi jedną dziewczynę o imieniu Yuki Kirishima.
Za nie pozwoleniem rodziców zrobiła sobie jeden kolczyk w uchu i niestety w młodości przez patrzenie na Dabi'ego zaczęła palić papierosy...

®®®®
Mam nadzieję, że opis się podoba i nie wygląda źle...
Miłego dnia/nocy!

Twoje Spojrzenie (BnHA/MHA, DabiShiga, Omegavers)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz