"......תשאלי אותו כבר!"
"אבל..."
"בלי אבל! לכי!" סאם דחף מעט את האנה.
חדר האוכל היה עמוס באנשים לשם שינוי. סאם חשב שזאת תהיה הזמנות מצויינת בשביל האנה כדי להציע לטיילר לצאת "לדייט".
האנה צעדה בצעדים מהוססים לטיילר. מאז המקרה בטיול, היא הייתה נבוכה לידו.
"טיילר? מה אתה עושה היום אחר הצהריים?" האנה שאלה, מנסה שקולה לא יסגיר את מבוכתה.
"חשבתי לעשות את המטלות שנתנו היום" טיילר ענה.
"...תרצה שאחרי שתגמור את השיעורים, נלך עם סאם וסופי למועדון לראות סרט?" האנה שאלה בביישנות שלא אפיינה אותה בכלל.
"אוקי" טיילר ענה בקצרה. הוא לא ממש שם לב לכך שהאנה מתנהגת שונה מבדרך כלל.
סאם שצפה במהלך מהצד, חייך לעצמו. "זה לא היה כזה נורא, נכון?" הוא שאל את האנה כשהיא חזרה.
"ל-לא..." היא מלמלה והסיתה קבוצת שיער למאחורי אוזנה. היא הסמיקה קצת.
כמה נערות מצחקקות עברו על פניהם. האנה נאנחה. "למה אני כזאת חסרת ביטחון?" היא הוסיפה.
"את לא חסרת ביטחון האנה. זה לא קל להגיד למישהו שאת מאוהבת בו" סאם אמר.
האנה חייכה מעט. אם היא תצליח לטיילר לשים לב אליה, זה יהיה מושלם.
בשיעור החמישי של אותו יום, האנה לא הפסיקה להתלחש עם סאם. באיזשהו שלב טיילר לא יכל לסבול את זה יותר.
"אתם מוכנים לסתום את הפה?!" הוא צעק, מה שגרם למורה ולתלמידים המופתעים להסתכל עליו.
רוב היום היה בסדר, חוץ מהקטע שסאם לא הפסיק לצחוק על טיילר בגלל מה שקרה בשיעור ההוא.
".....אולי די?!" טיילר ניסה שלא לצחוק. הוא היה באמצע שיעורי בית, וסאם לא הפסיק להצחיק אותו.
"נואופ" סאם צחק.
".......אתה אדם רע" טיילר עשה את עצמו נעלב.
"תודה" סאם אמר. הוא נהנה להציק לטיילר מידי פעם.
טיילר הניח את העיפרון על השולחן. "תגיד, קרה משהו להאנה? שמתי לב שהיא לא מתנהגת כמו עצמה"
סאם גיחך. "היום בבוקר לא שמת לב לזה"
"...נכון, אבל אחר כך שמתי לב שהיא בקושי מסתכלת לי בעיניים" טיילר אמר.
"אולי הרגזת אותה?" סאם אמר. הוא לא רצה לומר לטיילר את האמת.
"אני הייתי זוכר אם פגעתי בה" טיילר אמר. הוא הרגיש שסאם מסתיר משהו.
אחרי השיעורים, הבנים ירדו למועדון. האנה חיכתה להם שם. היא הסמיקה קצת כשראתה את טיילר, אז היא מיהרה להסב את מבטה.
"אתה יכול למצוא לנו מקום לשבת? אני צריך לדבר עם האנה" סאם שאל.
טיילר הנהן והתרחק מהם.
"את צריכה להתנהג רגיל, הוא יודע שמשהו לא בסדר" סאם אמר להאנה.
"א-אני יודעת! אבל אני לא יכולה להסתכל עליו כעל ידיד עכשיו...וזה מוזר לי" האנה מחתה.
"תבטיחי לי שתגידי לו את האמת בשלב מסויים. אני לא רוצה להיות היועץ שלך בעניינים רומנטיים" סאם גיחך.
"ברור שאני אגיד לו! אבל לא עכשיו" האנה מלמלה וגררה את סאם אחריה לעבר טיילר שהיה לא רחוק משם.
הסרט היה על גדר הסביר, לפי טענתו של סאם.
לקראת סוף הסרט, האנה נרדמה.
"טיילר, אתה בא?" סאם שאל לאחר שהסרט נגמר.
"אני לא יכול" טיילר ענה.
"מה זאת אומרת?" לקח לסאם כמה דקות כדי להבין על מה טיילר מדבר.
"האנה נרדמה לי על הברכיים. אם אני אקום אז זה יעיר אותה" טיילר לחש.
סאם חייך לעצמו. הוא ניער את האנה טיפה. "קומי...הסרט נגמר"
האנה פקחה את עיניה באיטיות ועברה לישיבה. "הממ? מה השעה?" היא מלמלה בעייפות.
"אחת בלילה...בואי, ניקח אותך לחדר" טיילר צחק.
את רוב הדרך לחדר השלושה העבירו בשתיקה.
כשהם הגיעו לחדר של האנה וסופי, סאם דפק על הדלת.
"מי זה?" סופי אמרה מבפנים.
"סאם. הבאנו את האנה לחדר"
סופי פתחה את הדלת. "וואו, היא באמת הייתה עייפה!" היא אמרה בעודה עוזרת להאנה להיכנס לחדר.
את הלילה הזה, האנה לא תשכח בחיים
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...