CAP3

1.8K 106 14
                                    

Venise și seara. Nu știam la cât trebuie să sosească mai exact acel bărbat, însă aveam un nod în gât. Am vazut doar la televizor cum alții se omorau între ei, însă nu aș fi crezut că voi ajunge și eu să fac asta. Tresar când ușa se deschide brusc. Imi în drept privire spre ea.
X:Mamă, n-ai timp să renovezi pe aici?
Îi arunc o privire plictisită.
Eu:Doar intra, și gata.
Face asa cum i-am spus, apoi se așează lângă mine.
Imi întinde un plic, apoi o poza. Ridic poza între degete, analizând cu atenția femeia cu un zâmbet larg pe buze.

Eu:Câți ani are? X:38

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Câți ani are?
X:38 .
Înghit în sec.
X:E soția mea.
Eu:Și de ce vrei sa o ucid?
X:Dacă te-ai uita la ea , ai spune că este o adolescentă în căutarea distracției. Dar, femeia asta ma înșelat de atâtea ori, plus, are un copil acasă.
Mai exact o fata de 17 ani.
Eu:Aha.. Deci posibil să o găsesc în ori ce club?
X:Da!
Eu:Bine, acum poti sa pleci.Ma voi apuca imediat de treaba.
Înainte să iese pe ușa,imi aruncă o privire peste umăr.
X:Tine minte, după ce o rezolvi. Noi doi nu ne cunoaștem.
Înțeles?
Eu:Exact.
După ce pleacă, ma întind, privind în continuare poza. Era o femeie frumoasă , părea genul de femeie care să își iubească soțul,care să aibă grijă de casa, și de copil, dar și de ea.
***
În orașul asta blestemat, erau vre-o 3cluburi. Până acum, am căutat în 2 , dar nu am avut noroc. Ajuns la ultimul , intru.
Mirosul de tutun și alcool lovindu-ma . M-am dus la bar, și mi-am comandat ceva de băut.
Sperând că o voi vedea și pe ea prin mulțimea asta.
După vre-o câteva minute irosite degeaba, decid să plec. Dar fix cand ma ridic de pe scaun, cineva ma prinde de braț, oprindu-ma. Ma uit în spate, și zambesc.
Eu:Pot să te ajut domnisoara?
X:Arat ca o domnisoara?
Eu:Da.
Chicoteste.
X:Am 38 , deci... Sa cam dus vreme mea.
Nu vrei sa mai stai puțin cu mine? Poate mergem undeva, luăm ceva de băut. Mai povestim, noi doi...
Eu:Sigur, clubul are camere libere?
X:Da, vino cu mine.
Inițial nu ma gandeam ca imi va fi asa ușor , ma gandeam ca voi sta să o fac să aibă încredere în mine. Dar se pare, ca sa aruncat singura în gura lupului.
Ajunși în fața ușii, se întoarce spre mine, apoi își pune mâinile în jurul gâtului meu.
X:N-ar avea nimic dacă te-ai culca și cu o batranica, nu?
Eu:Îm... Dacă acea batranica arată asa bine ca tine, evident ca nu.
O trag într-un sărut, chinuindu-ma să găsesc clanta ușii. Într-un final, intram în camera, iar ea ma tranteste pe pat.Apoi deschide o sticlă de șampanie, turnând în două pahare.
După ce imi întinde și mie paharul, se așează în poala mea.
Eu:Nu credeam ca o să am ocazia să găsesc o asa frumusețe într-un asemena club.
Imi zambeste muscandu-si buza.
X:Uite ca ai găsit.
Eu:Și chiar ma bucur.
După ce ma mai saruta odată, ma privește cu o privire perversa, apoi imi spune.
X:Așteptă aici, am o surpriză pentru tine.
Apoi se duce în baie. Stau câteva secunde să ma asigur ca ușa băii este închisa , apoi imi scot un pliculet mic.
Îl deschid, apoi îi torn praful în paharul ei.
Praful acela, era de fapt un drog foarte puternic. Și dacă nu erai destul de puternic psihic și fizic să îi ți față, mureai.
Iar ea, ar fi murit în chinuri. Îi știam bine fecetele acelui drog, înainte de a ucide persoana. Halucinații, dureri puternice de cap, iar mai apoi senzația că pielea iti este smulsa de pe oase.
Am mai întâlnit oameni care nu au stiu în ce se baga, și au luat drogul. Iar eu de fiecare data stateam și îi priveam cum mureau. Nu exista cale de scăpare.

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum