~

120 21 32
                                    

Ayaklarındaki uyuşukluğu umursamadan koşmaya devam etti Jeongguk.Kaçmalıydı.Uzağa,çok uzağa, daha da uzaklara...

Polis sirenleri alçaldı,uzaklaştı.Jeongguk yavaşladı.Her an gelebilirlerdi.Ara sokaklardan birine girdi.Hiç bilmediği bir şehir gibiydi Daegu,sanki farklı bir galaksiydi.

Yere çömeldi,ayaklarını hissetmiyordu.Nefes sesleri onu deli ediyordu.Karşı taraftaki dükkana bakarak lanet okuyordu.Dükkanın sahibi fark etmiş olacak ki dışarı çıktı.Jeongguk'u süzdü ve ona seslendi:
-İçeri gel,burada yakalanırsın.

Jeongguk şaşkınlıkla adama baktı,anlamış mıydı?Ayağa kalktı ve dükkana doğru yürümeye başladı. Tepedeki ışıklı tabela gözüne ilişti:
Magic Shop

Sırıtarak içeri girdi.Bir sandalye çekerek adamın yanına oturdu.Su içti,kendine geldiğini hissetti.Bir anda adam gözüne daha güzel geldi.

Tanrı şahidim olsun ki burada bir sihir varsa,o da bu adamdır.

-Sihir falan yok ama sanırım senin anlatacakların var.
+Ne gibi?
-Ne yaptın da polisleri peşine taktın?
+Hiç,sadece adam öldürdüm.
-İyiymiş.Ben de her gün ara sokak mafyalarından kendimi,uyuşturucu kaçakçılarından ya da tecavüzcü aşağılıklardan da insanları kurtarıyorum.

Jeongguk gülümsedi. Belki ona yardım ederdi:

+Pekala adım Jeongguk ve bana yardım edip etmeyeceğini sormak istiyorum.
-Pekala adım Taehyung ve sana yardım edeceğim.Gel benimle.

Jeongguk Taehyung'u takip etti.Bir arabaya bindiler.Nereye gidiyorlardı bilmiyordu,sormak da istemiyordu. Sadece onunla vakit geçirmek istiyordu. Taehyung'dan inanılmaz bir çekim gücü almıştı ve ona hayran olmuştu.

Kısa sürede tapar hale gelecekti.

~

Vardıklarında Jeongguk uyuyordu.Taehyung gülümseyerek onu kucağına aldı ve içeri götürdü.

Bir dağ eviydi,en yakın yer bir benzin istasyonuydu ki o da 200 km uzaklıktaydı.Kimsenin bilmemesi hayat kurtarıcıydı.Yeterli,hatta uzun süre yeterli erzak ve diğer gerekli her şey vardı. Dünyanın içinde, bilinmeyen başka bir dünyaydı.Asıl magic shop burasıydı.

Jeongguk'u yatağa yatırdı.Bir anda gözüne daha güzel geldi.

Tanrı şahidim olsun ki burada bir sihir varsa, o da bu adamdır.

+Sihir falan yok ama sanırım öpüşmemiz gereken konular var.

~

magic shop↬taegguk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin