WTF?!

70 5 3
                                    

Am auzit o injuratura scoasa intrun mod balbait pe buzele lui Ty,  cu greu mi-am facut curaj sa deschid ochii si sa vad cum din mana cu care probabil cu greu reuseste sa tina arma care acum parea cu adevarat grea in mana lui vedeam mici fricele de sange care se inmulteau cu fiecare secunda care trecea, in spatele lui Ty aparand nimeni alcineva decat Melisa care la randul ei tinea o arma in mana indreptata spre Ty.

Confuzia si-a facut total aparitia pe fata mea atunci cand am auzit rasetul batjocoritor al frumoasei si 'inocentei ' mele prietene care se uita la mine cu dezgust.

Ok ori eram eu nebuna ori toate astea se intamplau insa nu aveam in nici un caz de gand sa incep sa plang desi deja simteam o durere puternica cum imi ranea gatul in mare parte din cauza faptului ca ma obligam pe mine sa fiu puternica in fata persoanei pentru care mi-as fi dat si viata si care acum indrepta un pistol in directia mea, si parea foarte bucuroasa ca putea sa faca asta.

Un icnet puternic mi.a parasit gura si mia ranit si mai rau gatul atunci cand am simtit ca cineva ma trage cu putere de par obliganduma sa ma ridic, insa nu am stat sa ma gandesc prea mult la cine dracu a avut tupeul sa ma traga de par ci am ridicat picorul ducandul cat de tare am putut in spate si chiar daca nu prea mai intelegeam nimic din cauza adrenalinei care pusese stapanire pe intregul meu corp totusi au reusit sa aud un "la naiba " infundat de parca vocea barbateasca din spatele meu nu mai avea aer iar mai apoi sa aud o bufnitura puternica, probabil ca lam lovit in punctul sensibil (bun acum chiar ar trebui sa primesc puncte bonus la ora de sport cand jucam fotball pentru ca asta a fost un gol perfect). Insa am lasat in pace sentimentul de victorie pe care il simteam gandinduma ca la nici 5 pasi de mine se afla cea mai buna prietena a mea (si cand zic cea mai buna prietena vorbesc serios imparteam cu ea totul de la ultima guma pana la lenjeria intima puna si dush am facut cu ea stia totul despre mine TOTUL!!!!)  cu o arma in mana care era indreptata in directia mea,  am lasat un marait sa imi paraseasca buzele iar atunci scumpa de melisa incepand sa tremure scapand astfel pistolul si facand doi pasi mari in spate cand a vazut ca ma uitam cu ura la ea. Nu stiu cum de sa ajuns in punctul asta in care eu o faceam pe melisa sa trebure si cu doi baieti intinsi pe jos unul din cauza mea iar celalalt din cauza ca a pierdut prea mult sange,  ma simteam ciudat din cauza faptului ca daca ar fii intrat cineva acum in  casa ar fii parut ca eu sunt o nebuna/criminala in serie/ciudata care am venti sa ii omor doar pentru ca asa aveam eu chef sau pentru a ma razbuna.

Gandurile mele au fost intrerupte de melisa care sa intors rapid pe calcaie si a inceput sa fuga, eu urmandui exemplul insa eu nu fugem de cineva eu fugeam dupa cineva iar acel cineva era chiar ea,  Melisa a ajuns in scurt timp pe pontonul lacului iar eu ne stiind exact ce vream sa fac am sarit pe ea amandoua cazand in lac din cauza faptului ca ea a incercat sa ma arunce pe mine cu spatele de stalpul care in momentul de fata nu imi oferea nici un pic de lumina, dupa cateva momente in care am incercat sa ies din soc am simtit cum apa parca incepea sa fie mai calda in jurul meu, mam indepartat putin iar dupa ce mam holbat la apa din jurul meu mai bine de 5 minute am reusit sa imi dau seama ca apa calda din jurul meu nu era apa era sange, abea atunci mi-am dat seama ca melisa nu misca nu incerca sa iasa de subt apa, nu facea nimic alceva decat sa stea nemiscata. Dupa cateva momente bune miam adus aminte ca atunci cand am fost mica am facut un fel de baraj din sarma si un fel de bete foarte ascutite din metal pentru ca pesti si creaturile rele din apa sa nu poata sa ajunga la mine. Inima imi batea cu o putere atat de mare ca aproape facea mici valuri in jurul meu am intins mana in fata si am reusit sa pun mana pe unul dintre fiarele care erau ruginute din cauza treceri timpului, putin mai jos de jumatatea batului se afla melisa care atingea usor nisitul de la fundul lacului, bara din fier trecea exact prin stomacul prietenei mele care acum sigur era moarta.

Lacrimi au inceput sa curga in continuu pe fata mea nu-mi venea sa cred (ok poate sunt eu rea) insa nu atat de rea sa ii fac rau celei mai bune prietene dapai sa o mai si omor,  sute de mii de amintiri imi alergau prin minte alaturi de prietena mea care a fost de la accident incoace in fiecare zi cu mine,  nu ca inainte nu ar fi fost ieseam destul de des pe afata,  cred, insa asta nu conta acum ce conta cel mai tare acum era ca am omorato. Imi simteam inima sfasiata si din ce in ce mai multe lacrimi curgeau pe obrajii mei, nu mai suportam durerea ce imi strabatea tot pieptul asa ca mam apropiat usor de ea mi-am despartit picioarele mele de o parte si de alta a picioareler ei care stateau intinse si nemiscate,  am dat sa imi asez stomacul deasupra barii care avea varful ascutit insa exact cand am vrut sa imi las greutatea sa coboare lent pe bara ruginita doua maini puternice miau prins ambele solduri si mau lipit de un piept mare ca o stanca, am simtit cum persoana aceea in apropie capul de al meu, simtindiu respiratia fierbinte cum se loveste de gatul meu.

-Iubito nu face vreo prostie, eu sunt singurul care am dreptul sa te omor.

Cuvintele lui se auzeau ca un ecou ce imi dadea fiori pe sirea spinarii, dupa ce a supt cu blandete si totusi cu pofta de pielea gatului meu am simtit cum un material uscat este asezat peste fata mea astfel incat sa imi acopere doar nasul si gura, iar in cateva secunde totul a devenit complet negru, insa inainte de asta am simtit cum a plasat un sarut scurt pe fruntea mea inainte de a ma lua pe sus.

Love or what?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum