Babuinii din societate

154 16 3
                                    

Deci oameni buni, de mult vroiam sa imi revars sentimentele fata de asa numitii babuini din societate care fara pic de jena, iti distrug ziua, si in general viata.

Cei mai intalniti sunt la scoala:

Asa, ca un exemplu micut, in clasa am si eu d-astia. Sunt peste tot. PESTE TOT.

Ma rog, tipu' (caruia nu-i dau nume) este cel mai rau specimen dintre toate.

Are ceva cu toate fetele si nu, nu suntem in clasa a patra unde era razboi intre cele doua sexe ci in clasa a saptea unde ar trebui sa se lege prietenii intre noi. Dar nu, boschetarul asta, altfel nu-l pot numi, in prima zi face o gluma si razi si toata lumea e fericita iar a a doua zi te face c*rva proasta ca nu te dai din fata lui. Sau alt exemplu, o colega si-a cumparat un telefon nou din motive personale si entuziasmata i-a anuntat pe toti. Logic. Toata lumea era fericita si curcubee si chesti pana vine creatura si zice ceva de genu' :

-E de cacat telefonul ala. Iati altul. Sincer e de cacat.

Chiar asa o scris. Si dupa ce fata i-a spus ca ei i place ala, asta nu s-a lasat.
-Mai bine iti iei ca al meu. E mult mai performant decat cacatul ala.

Ca ce!? Ca zici tu?

Despre specimene d-astea vorbesc si-mi rup degetele cu tastatura idioata a telefonului.

Se trezesc ei ca sunt destepti si mari. Nu poti face nimic fara ca ei sa se ia de tine. In ochii esuatilor astia, tot ce are altu' si nu le convine e de cacat. Dar in schimb pun manelele la maxim ca de'! Au valoarea mai mare ca nr orelor de romana la care au participat vreodata. (Asta nefiind un nr prea mare).

Si mai sunt si pitipoancele care fac cam la fel. Toate ca toate in clasa. Asta pana intri pe facebook.

Ala e culcusul specimeneleor romanesti. Le gasesti dupa nume gen: papushika tha dhraga, sau shukaru ku vhaloare.

Astea le-am zis eu dar cele existente sunt cam la fel. Nu stiu ce vor sa demonstreze cu sindromurile astea de k sau h sau alte boli de care ne putem lipsi.

Unii o duc la extrem si chiar ca nu intelegi ce dracu o fiind scris ala p-acolo. Dar analfabetii ii veti gasi in alt capitol.

Ce ma calca pe nerviUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum